AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Har du noen gang opplevd full match i personlighet, men tenkt at utseende ikke var mer enn "ok" og likevel gått videre med vedkommende? Det er mange som sier man ikke skal velge utseende, men man må jo være tiltrukket av? Er det noen man finner på veien? Har 2 forhold bak meg med noen jeg likte utseende på før jeg ble kjent med de. Da vi ble kjent så trodde jeg at det var full match / delvis match på personlighet. Som viste seg å egentlig være lovebombing og det å speile. For en stund siden avsluttet behandling etter mitt siste forhold som endte med krisesenter, anmeldelse og full pakke. Kom i kontakt med en som muligens hadde litt gamle bilder, men han er normal og hyggelig, veldig hjelpsom. Samtidig et normalt liv uten diagnoser eller vanskelige familiemedlemmer. Muligheten er endelig der for å finne den stabile typen, håper bare ikke det ender opp med vennskap fordi jeg ikke føler det lille ekstra. Anonymkode: b42ff...640
Irak Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Om jeg opplever at det er en god match i personlighet, så blir jeg tiltrukket av han uansett. På en måte er jeg lettvinn, mens på et annet vis er jeg sær 😂 13 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Irak skrev (1 minutt siden): Om jeg opplever at det er en god match i personlighet, så blir jeg tiltrukket av han uansett. På en måte er jeg lettvinn, mens på et annet vis er jeg sær 😂 Vanskelig å finne rette personligheten? Anonymkode: b42ff...640
Irak Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanskelig å finne rette personligheten? Anonymkode: b42ff...640 Både ja og nei... Jeg leter ikke aktivt kan du si...
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Min mann er nok objektivt sett ikke en pen mann. Og i starten jeg kjente ham så jeg heller ikke på ham som en aktuell kjæreste. Men så danset jeg med ham på fest en gang, og han så på meg med verdens snilleste og peneste øyne, og da var det gjort. 🥰 Det viste meg hvor snill han er, og det får jeg bekreftet hver dag. Vært sammen i godt over ti år nå. Det er den gode personligheten jeg finner attraktiv og sexy, kropp og utseende kan (og vil) endre seg. Anonymkode: d0fb0...335 2 3 7
remix2020 Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har du noen gang opplevd full match i personlighet, men tenkt at utseende ikke var mer enn "ok" og likevel gått videre med vedkommende? Det er mange som sier man ikke skal velge utseende, men man må jo være tiltrukket av? Er det noen man finner på veien? Har 2 forhold bak meg med noen jeg likte utseende på før jeg ble kjent med de. Da vi ble kjent så trodde jeg at det var full match / delvis match på personlighet. Som viste seg å egentlig være lovebombing og det å speile. For en stund siden avsluttet behandling etter mitt siste forhold som endte med krisesenter, anmeldelse og full pakke. Kom i kontakt med en som muligens hadde litt gamle bilder, men han er normal og hyggelig, veldig hjelpsom. Samtidig et normalt liv uten diagnoser eller vanskelige familiemedlemmer. Muligheten er endelig der for å finne den stabile typen, håper bare ikke det ender opp med vennskap fordi jeg ikke føler det lille ekstra. Anonymkode: b42ff...640 Jeg har opplevd å møte damer som jeg trolig ikke hadde trykket «liker» på i en datingapp, men hvor personligheten har gjort at man ser helheten som vakker og tiltrekkende. Nå har jeg levd i over 50 år og aldri vært aktuell for de peneste damene. Mange av de peneste damene har også en mindre pen personlighet og da kan man være så pen man bare vil. Egoistiske og selvopptatte mennesker er ikke tiltrekkende 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Ja opplevd ga det en mulighet. Men det ble feil for meg.Må være noe med utseende som du liker ekstra også. Anonymkode: ef7a3...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja opplevd ga det en mulighet. Men det ble feil for meg.Må være noe med utseende som du liker ekstra også. Anonymkode: ef7a3...6dd Det er noen trekk jeg liker der, fysikk blant annet. Og at han ikke er skjeggete, som veldig mange er 🙈 Anonymkode: b42ff...640 1
Flintis Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du noen gang opplevd full match i personlighet, men tenkt at utseende ikke var mer enn "ok" og likevel gått videre med vedkommende? Det er mange som sier man ikke skal velge utseende, men man må jo være tiltrukket av? Er det noen man finner på veien? Har 2 forhold bak meg med noen jeg likte utseende på før jeg ble kjent med de. Da vi ble kjent så trodde jeg at det var full match / delvis match på personlighet. Som viste seg å egentlig være lovebombing og det å speile. For en stund siden avsluttet behandling etter mitt siste forhold som endte med krisesenter, anmeldelse og full pakke. Kom i kontakt med en som muligens hadde litt gamle bilder, men han er normal og hyggelig, veldig hjelpsom. Samtidig et normalt liv uten diagnoser eller vanskelige familiemedlemmer. Muligheten er endelig der for å finne den stabile typen, håper bare ikke det ender opp med vennskap fordi jeg ikke føler det lille ekstra. Anonymkode: b42ff...640 Hm... Etter det har kommet til date har jeg ikke valgt bort noen pga utseende. Har observert både dårlig personlighet og utseende jeg ikke ville på date med på det aktuelle tidspunkt. Så har av og til kjemien eller andre ting ikke passet på daten. Utseende er kanskje ikke mer enn ok som du sier. Ei hadde faktisk fått høre av en at hun var det værste han hadde sett, absolutt pen nok for meg og hyggelig dame.
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli ja, men fant ut at personligheten hans stod i stil med utseendet hans... 😅 helledussan, kjipe greier... Anonymkode: 18e98...880 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Jeg kjenner meg igjen. Jeg har vært i forhold hvor jeg gikk for noen som virket snille og ordentlige, men som jeg egentlig ikke følte meg fysisk tiltrukket av og det ble faktisk de mest krevende relasjonene. Man kan ikke tvinge frem følelser, selv om noen virker “bra på papiret”. For min del trenger jeg en viss fysisk tiltrekning for at romantiske følelser skal oppstå. Det betyr ikke at noen må være supermodeller, men hvis jeg ikke synes de er litt attraktive, klarer jeg rett og slett ikke få den gnisten selv om de er hyggelige og stabile. Jeg har prøvd flere ganger, men det går ikke. Samtidig har jeg datet menn jeg syntes var skikkelig kjekke, og mange av dem har vært veldig klare over det selv… og oppført seg deretter. Så jeg tror det handler om balanse både tiltrekning og personlighet må være der, ikke bare det ene eller det andre. Du er ikke alene i den opplevelsen. Det handler ikke om å være overfladisk, det handler om å være ærlig med seg selv Anonymkode: 5c0de...22a 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli Njæ. Liker jeg noen, synes jeg de er vakre. Jeg har vært i forhold med folk som var langt fra "objektivt pene," i den grad det finnes. Anonymkode: 9c2dd...b8c 2
Mardina Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli En god og fin personlighet gjør en mann fin og kjekk uansett 🥰 Det er min erfaring 😊 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli Kjæresten min har en personlighet jeg føler meg hjemme i. Det er mye mer unikt og enestående en noe jeg har funnet i andre. Anonymkode: 637ea...c88 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Min eks falt jeg for pga personlighet. Vi satt en hel natt og pratet da vi traff hverandre. Han var tynn som en flis. Neste falt jeg også for fordi jeg trodde det var hans personlighet. Han var i fedmekatogorien. Viste seg at han utsatte meg for lovebombing og manipulering. Kom meg ut etter noen år. Anonymkode: 60517...ceb
AnonymBruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli Personligheten er avgjørende for hva jeg synes om utseendet. En dårlig personlighet kan ødelegge enhver objektivt sett kjekk mann. Anonymkode: 1428e...ae0 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Tror de fleste slår opp hvis personen får på seg å snakke med seg selv om ting som ikke har med samtalen å gjøre (manglende evne til å ha social awareness) i samtaler, og når en går forbi folk i gaten og andre steder Personligheten er viktigst, spesielt med tanke på hvordan en funker når en er sint og irritert. Anonymkode: 6035b...c11
SPOCA Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli Nei, fordi personligheten gjør gjerne at utseendet også virker flott. For meg har det en sammenheng. Jeg synes mannen oppriktig er verdens kjekkeste. Jeg kan se på han i timesvis og nyte synes av han. Men, det har også mye med personligheten å gjøre, fordi hans personlighet og væremåte føles så god å være rundt. Han blir en nytelse på alle måter. 3 1
BobTheNoob Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli Jeg har en viss tendens til å synes at enkelte modellpene damer som andre menn sikler etter, er lite tiltrekkende fordi de har dårlig personlighet. På samme måte kan jeg finne damer som andre synes er "middels" veldig tiltrekkende fordi de har personlighet og sjarm som gjør dem tiltrekkende. Men gitt dette så tror jeg ikke jeg ville "valgt" en jeg ikke synes er tiltrekkende. Men jeg stusser litt på hva TS mener. Høres ut som hen snakker om å inngå et kompromiss. Si at "skitt au, du er ikke så tiltrekkende, men jeg liker personligheten din, då det får gå". Det er vel ingen som gjør det? Man finner vel kjæresten sin utseendemessig tiltrekkende? Det kan være smilet, glimtet i øynene, måten man beveger seg på, mimikken.. Mange ting.. 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli Har alltid falt for totalpakka. Føler man ikke attraksjonen, både fysisk og personlighet, så er det ikke full match. Anonymkode: d2ebf...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå