AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Rett og slett.. Egen seng og eventuelle barn sine? Anonymkode: d5a6e...bd1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Hver søndag. Vasker, tromler, legger på igjen. Anonymkode: c2f07...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Har kun egen seng, men skifter når jeg føler for det. Anonymkode: 3fb76...573 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Dette må være det spørsmålet som er blitt stilt flest ganger på KG gjennom tidene. 🙄 Anonymkode: f9c44...514 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette må være det spørsmålet som er blitt stilt flest ganger på KG gjennom tidene. 🙄 Anonymkode: f9c44...514 Det, og håndkle-trådene! Da går det helt i ball! Nærmest krangling 😂 Anonymkode: 82ff6...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Hver 14 dag, noen ganger hver uke. Anonymkode: bfe63...3c4 4
Flintis Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette må være det spørsmålet som er blitt stilt flest ganger på KG gjennom tidene. 🙄 Anonymkode: f9c44...514 Har svarene forandret seg tro, fra halmmadrassens tid og framover. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Kvar 14. dag før me fekk katt. Ein gong i veka etter at me fekk katt som røyter mykje. Anonymkode: d93e7...95f 2
Thjelp Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Passer på å få gjort det hver 14 dag, men fort blitt hver uke også, spesielt nå i sommer når det har vært så varmt. Av og til skifter jeg bare for gleden av å legge meg nydusjet i nyvasket sengetøy en fredagskveld😅😊 3
Gjest jegerrinne Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Hver søndag. Ungdommen skifter og vasker rommet samtidig
Flintis Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Jeg skiftet i går, det blir vel engang i uka om jeg ikke er borte noen dager.
Flintis Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli jegerrinne skrev (Akkurat nå): Hver søndag. Ungdommen skifter og vasker rommet samtidig Jaktfri på søndag?
Gjest jegerrinne Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Flintis skrev (Akkurat nå): Jaktfri på søndag? Når å skifte på eftan. 0 problrm Men som oftest i elgjakta så er vi på hytte og bruker sovepose
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Kjøper nytt når det ene settet har smuldret opp Anonymkode: cd89e...4af 1 3
Stacy__ Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En gang i uka. Anonymkode: 29845...3e2 Meg over
AnonymBruker Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli Prøver å holde på tradisjonen fra barndomshjemmet - hver annen uke. Men tar ikke et bad/dusj før nye sengklær. Som ungkar må jeg innrømme at det om vinteren kan gå 3-4 uker... Om sommeren kqn det dog bare ta et par dager, så klamt som det er nå. Ellers var jeg som barn veldig glad i krepp - sælig om sommeren. Anonymkode: 8fa92...c69 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette må være det spørsmålet som er blitt stilt flest ganger på KG gjennom tidene. 🙄 Anonymkode: f9c44...514 Og like gøy hver gang. Det er sånne spørsmål det ikke finnes noe svar på, og mitt svar alltid vil være etter behov ( som kaloriinntak på en tirsdag, hvor ofte vaske håret og hvor ofte bytte håndkle ) så kommer de som HAR fasitsvaret, og full krangling. ts , man skifter på sengen hver lørdag formiddag ,sånn har det alltid vært! eller fra meg, jeg skifter etter behov. Oftere om sommeren enn om vinteren , og om det har vært søl. Om barna har sølt eller jeg fått mensen , så venter jeg ikke. Har ingen fast dag . Blir ca hver uke om sommeren og ca 2-3 ganger i måneden på vinteren .. ish . Anonymkode: 46e96...155 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå