Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har geografisk tunge,men er det normalt å få det på tungespissen uten den klassiske lyse ringen rundt,har et område på tungen som er glatt midt på tungespissen,og tungen ser ut som den har et lite innsøkk der,blir faktisk litt bekymret over det innsøkket.livredd det kan være tegn på noe farlig..

Screenshot_20250727_192938_Gallery.jpg.1548be4bccdceaf756157b30b8d59b4a.jpg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (3 minutter siden):

Jeg har geografisk tunge,men er det normalt å få det på tungespissen uten den klassiske lyse ringen rundt,har et område på tungen som er glatt midt på tungespissen,og tungen ser ut som den har et lite innsøkk der,blir faktisk litt bekymret over det innsøkket.livredd det kan være tegn på noe farlig..

Normal tunge. Du må studere tungen din oftere, så ser du at den er normal. 

Anonymkode: ae29e...d80

AnonymBruker
Skrevet

Ser bare ut som en naturlig ujevnhet som oppstår over tid. Kjennes tunga annerledes ut inni? Hardere tekstur enkelte steder eller smerter? Om du ikke har det ville jeg ikke tenkt på det. Ser normalt ut.

Anonymkode: a2b52...02f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser bare ut som en naturlig ujevnhet som oppstår over tid. Kjennes tunga annerledes ut inni? Hardere tekstur enkelte steder eller smerter? Om du ikke har det ville jeg ikke tenkt på det. Ser normalt ut.

Nei ikke hard,bare litt følsomt akkurat midt på tunge spissen der jeg er glatt,de derre datteren der er flate.😅

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Normal tunge. Du må studere tungen din oftere, så ser du at den er normal. 

Anonymkode: ae29e...d80

Hva med den innsøkket mid foran??

AnonymBruker
Skrevet

Hypokonderi

Anonymkode: ddd00...33e

AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (4 minutter siden):

Nei ikke hard,bare litt følsomt akkurat midt på tunge spissen der jeg er glatt,de derre datteren der er flate.😅

Da hadde jeg ikke tenkt det var noe unormalt 😊 Men luft det med tannlegen/fastlegen så slipper du å bekymre deg. Man kan kontakte legekontoret på helsenorge.no så slipper du å gå på legekontoret. Vondt å bekymre seg også. Men jeg hadde slappet av egentlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (13 minutter siden):

Om du ikke har hatt uforklarlige sår eller harde kuler på tunga, så trenger du ikke være bekymret. 

Anonymkode: 9666f...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Ser helt normal ut.

Anonymkode: 67820...68b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (16 minutter siden):

Du har slitt vekk "nuppene" 😆😆😆

Anonymkode: abcba...aef

AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (10 minutter siden):

Er du lesbisk? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da hadde jeg ikke tenkt det var  noe unormalt 😊 Men luft det med tannlegen/fastlegen så slipper du å bekymre deg. Man kan kontakte legekontoret på helsenorge.no så slipper du å gå på legekontoret. Vondt å bekymre seg også. Men jeg hadde slappet av egentlig.

Skrev lit feil her🤣 skrev datteren,men skulle stå de dottene er flate..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du lesbisk? 

Nei.hvorfor spør du om det?

AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (1 minutt siden):

Nei.hvorfor spør du om det?

Nysgjerrig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hypokonderi

Anonymkode: ddd00...33e

??

AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (27 minutter siden):

Screenshot_20250727-200655.png

AnonymBruker
Skrevet
annev skrev (20 minutter siden):

Hva med den innsøkket mid foran??

Hat tungen ligget inntil innsiden av tennene/gummen så vil den få mønster etter formen den har ligget inntil.

Anonymkode: e33a2...723

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du har slitt vekk "nuppene" 😆😆😆

Slitt vekk??🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...