annev Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg har geografisk tunge,men er det normalt å få det på tungespissen uten den klassiske lyse ringen rundt,har et område på tungen som er glatt midt på tungespissen,og tungen ser ut som den har et lite innsøkk der,blir faktisk litt bekymret over det innsøkket.livredd det kan være tegn på noe farlig.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli annev skrev (3 minutter siden): Jeg har geografisk tunge,men er det normalt å få det på tungespissen uten den klassiske lyse ringen rundt,har et område på tungen som er glatt midt på tungespissen,og tungen ser ut som den har et lite innsøkk der,blir faktisk litt bekymret over det innsøkket.livredd det kan være tegn på noe farlig.. Normal tunge. Du må studere tungen din oftere, så ser du at den er normal. Anonymkode: ae29e...d80
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Ser bare ut som en naturlig ujevnhet som oppstår over tid. Kjennes tunga annerledes ut inni? Hardere tekstur enkelte steder eller smerter? Om du ikke har det ville jeg ikke tenkt på det. Ser normalt ut. Anonymkode: a2b52...02f 1
annev Skrevet 27. juli Forfatter #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser bare ut som en naturlig ujevnhet som oppstår over tid. Kjennes tunga annerledes ut inni? Hardere tekstur enkelte steder eller smerter? Om du ikke har det ville jeg ikke tenkt på det. Ser normalt ut. Anonymkode: a2b52...02f Nei ikke hard,bare litt følsomt akkurat midt på tunge spissen der jeg er glatt,de derre datteren der er flate.😅 1
annev Skrevet 27. juli Forfatter #5 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Normal tunge. Du må studere tungen din oftere, så ser du at den er normal. Anonymkode: ae29e...d80 Hva med den innsøkket mid foran??
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli annev skrev (4 minutter siden): Nei ikke hard,bare litt følsomt akkurat midt på tunge spissen der jeg er glatt,de derre datteren der er flate.😅 Da hadde jeg ikke tenkt det var noe unormalt 😊 Men luft det med tannlegen/fastlegen så slipper du å bekymre deg. Man kan kontakte legekontoret på helsenorge.no så slipper du å gå på legekontoret. Vondt å bekymre seg også. Men jeg hadde slappet av egentlig. Anonymkode: a2b52...02f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli annev skrev (13 minutter siden): Jeg har geografisk tunge,men er det normalt å få det på tungespissen uten den klassiske lyse ringen rundt,har et område på tungen som er glatt midt på tungespissen,og tungen ser ut som den har et lite innsøkk der,blir faktisk litt bekymret over det innsøkket.livredd det kan være tegn på noe farlig.. Om du ikke har hatt uforklarlige sår eller harde kuler på tunga, så trenger du ikke være bekymret. Anonymkode: 9666f...cb0
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli annev skrev (16 minutter siden): Jeg har geografisk tunge,men er det normalt å få det på tungespissen uten den klassiske lyse ringen rundt,har et område på tungen som er glatt midt på tungespissen,og tungen ser ut som den har et lite innsøkk der,blir faktisk litt bekymret over det innsøkket.livredd det kan være tegn på noe farlig.. Du har slitt vekk "nuppene" 😆😆😆 Anonymkode: abcba...aef
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli annev skrev (10 minutter siden): Nei ikke hard,bare litt følsomt akkurat midt på tunge spissen der jeg er glatt,de derre datteren der er flate.😅 Er du lesbisk? Anonymkode: abcba...aef
annev Skrevet 27. juli Forfatter #12 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da hadde jeg ikke tenkt det var noe unormalt 😊 Men luft det med tannlegen/fastlegen så slipper du å bekymre deg. Man kan kontakte legekontoret på helsenorge.no så slipper du å gå på legekontoret. Vondt å bekymre seg også. Men jeg hadde slappet av egentlig. Anonymkode: a2b52...02f Skrev lit feil her🤣 skrev datteren,men skulle stå de dottene er flate..
annev Skrevet 27. juli Forfatter #13 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du lesbisk? Anonymkode: abcba...aef Nei.hvorfor spør du om det?
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli annev skrev (1 minutt siden): Nei.hvorfor spør du om det? Nysgjerrig. Anonymkode: abcba...aef
annev Skrevet 27. juli Forfatter #15 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hypokonderi Anonymkode: ddd00...33e ??
AnonymBruker Skrevet 27. juli #16 Skrevet 27. juli annev skrev (27 minutter siden): Jeg har geografisk tunge,men er det normalt å få det på tungespissen uten den klassiske lyse ringen rundt,har et område på tungen som er glatt midt på tungespissen,og tungen ser ut som den har et lite innsøkk der,blir faktisk litt bekymret over det innsøkket.livredd det kan være tegn på noe farlig.. Anonymkode: abcba...aef
AnonymBruker Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli annev skrev (20 minutter siden): Hva med den innsøkket mid foran?? Hat tungen ligget inntil innsiden av tennene/gummen så vil den få mønster etter formen den har ligget inntil. Anonymkode: e33a2...723
annev Skrevet 27. juli Forfatter #18 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har slitt vekk "nuppene" 😆😆😆 Anonymkode: abcba...aef Slitt vekk??🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå