AnonymBruker Skrevet 28. juli #21 Skrevet 28. juli 23M. Vil påstå at det er greit uansett når. I min egen erfaring derimot merket jeg at jeg ble gjort narr av/sett ned på av både jenter og gutter ved å være jomfru allerede da jeg var 18 og utover. Folk syntes det var rart at jeg ville vente til jeg var i et forhold. Husker dette var en av grunnene til at jeg hatet drikkeleker rundt den tiden, siden de alltid var så enormt sexrelaterte. Anonymkode: 15140...f63 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #22 Skrevet 28. juli Det spørs jo hva du legger i ugreit. Virker som mange her oversetter ugreit til umoralsk, og derfor svarer at det alltid er greit. Et bedre spørsmål er vel hvor gammel kan en person være før man stusser litt over det? Synes synd på vedkommende, tenker det må være noe rart på gang, velger bort som partner? Anonymkode: 0eff7...4ad
AnonymBruker Skrevet 28. juli #23 Skrevet 28. juli Ugreit? Hvorfor bryr du deg om hva andre folk gjør? Finnes folk som debuterer når de er 13, og noen når de er 27. Fascinerende å se hvor mye folk skal legge seg opp i andres sexliv. Enten det er debut-alder eller antall sexpartnere. Anonymkode: 61d30...c33
AnonymBruker Skrevet 28. juli #24 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det spørs jo hva du legger i ugreit. Virker som mange her oversetter ugreit til umoralsk, og derfor svarer at det alltid er greit. Et bedre spørsmål er vel hvor gammel kan en person være før man stusser litt over det? Synes synd på vedkommende, tenker det må være noe rart på gang, velger bort som partner? Anonymkode: 0eff7...4ad Tenker du det samme om mennesker er avholds? Det kan være et bevisst valg. Trenger ikke å være mer komplisert enn det. For noen mennesker så betyr faktisk sex mye. Et stort steg. På lik linje med ekteskap feks. Anonymkode: d06c4...5bd
lolitsme Skrevet 28. juli #25 Skrevet 28. juli Bedre at noen er jomfru enn å ligge rundt som en katt med løpetid. jeg personlig mener at det er greit uansett alder. Folk må ikke la noe så overfladisk påvirke livet. 🙃 Selv er jeg 28 år og jomfru. Jeg har mine grunner hvorfor da. 2
Flintis Skrevet 28. juli #26 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Godt spørsmål, jeg har egentlig ikke noe godt svar. Hadde ikke lyst, bare. Så fikk jeg lyst, da. Anonymkode: 2875d...59c Bra du får med deg den delen av livet også😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #27 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker du det samme om mennesker er avholds? Det kan være et bevisst valg. Trenger ikke å være mer komplisert enn det. For noen mennesker så betyr faktisk sex mye. Et stort steg. På lik linje med ekteskap feks. Anonymkode: d06c4...5bd Det kan det fint være, men det virker som de aller fleste kvinner her på forumet, ikke ville vært sammen med en mann som var jomfru, så i den konteksten er det ikke "greit". Det betyr jo ikke at de fordømmer ham på noe vis. Anonymkode: 0eff7...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #28 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det kan det fint være, men det virker som de aller fleste kvinner her på forumet, ikke ville vært sammen med en mann som var jomfru, så i den konteksten er det ikke "greit". Det betyr jo ikke at de fordømmer ham på noe vis. Anonymkode: 0eff7...4ad De avslører jo bare at flertallet av kvinner her på KG ikke eier tålmodighet... Anonymkode: d06c4...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #29 Skrevet 28. juli Alle er forskjellige, og lever sine egne liv. Det er ikke noen fasit. Anonymkode: 7e621...89a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #30 Skrevet 28. juli Det er aldri greit for menn å være jomfru, på den måten at kvinner ikke vil ha menn som er jomfru. Men det er jo bare å lyve på seg noen sexpartnere, alle menn gjør det. Menn legger på noen, kvinner trekker fra noen. Anonymkode: 2d962...4f8 2
lolitsme Skrevet 29. juli #31 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan det fint være, men det virker som de aller fleste kvinner her på forumet, ikke ville vært sammen med en mann som var jomfru, så i den konteksten er det ikke "greit". Det betyr jo ikke at de fordømmer ham på noe vis. Anonymkode: 0eff7...4ad Hvis en kvinne ikke synes det er greit at en mann er jomfru, så er ikke den kvinnen noe verdt å bruke tiden sin på heller. Det sier bare mer om henne enn om mannen som er jomfru. Jeg skjønner ikke hvorfor noen må henge seg opp i noe så overfladisk hvis de faktisk er ute etter et seriøst forhold. Kvinner burde heller vært glade for at mannen ikke har ligget rundt.
AnonymBruker Skrevet 29. juli #32 Skrevet 29. juli Flintis skrev (11 timer siden): Bra du får med deg den delen av livet også😊 Hun er vel heldig da. Blir vanskeligere med årene Anonymkode: 904c6...499
AnonymBruker Skrevet 29. juli #33 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er vel heldig da. Blir vanskeligere med årene Anonymkode: 904c6...499 Vet ikke om det har noe med hell å gjøre for min del, det var ikke sånn at jeg ikke hadde muligheten før 35. Jeg bare følte det ikke, så da avviste jeg på en hyggelig måte. Skjønner at situasjonen kan være annerledes for andre. Anonymkode: 2875d...59c
AnonymBruker Skrevet 1. august #35 Skrevet 1. august Grüner skrev (På 27.7.2025 den 20.09): Hæ, det er da ingen aldersgrense på det. Skal du gi opp da hvis du er 22 og jomfru? Idiotisk innlegg. Idiotisk svar! Ingen som har nevnt noe om aldersgrense 🙄🤦♀️ og ingen ting om å gi opp! Så hva svarer du egentlig på? Har du forstått hva du svarer på?…… 😳 Anonymkode: e5846...9cd
AnonymBruker Skrevet 1. august #36 Skrevet 1. august Etter sånn 20-25 år ville jeg nok undret på hvorfor vedkommende var jomfru. Det kommer an på grunnen om jeg synes det er sært eller ikke. Aller helst så bryr jeg meg ganske enkelt ikke om hva folk driver med. Eller ikke driver med. Jeg er 35. Anonymkode: acec0...13f
AnonymBruker Skrevet 1. august #37 Skrevet 1. august Mellom 25 og 55. Etter det er det helt åpenbart om det er et valg som er tatt av jomfruen selv eller potensielle partnere. Og da er det ingen håp for eller grunn til endring. Anonymkode: 80ef4...02e
Meltzer Skrevet 1. august #38 Skrevet 1. august Er spørsmålet en preferanse eller et reelt spørsmål? Ok, hva sier det om en person at vedkommende ikke har hatt sex? Har vedkommende hatt muligheten? Dette er det første spørsmålet. For kvinner handler det muligens om preseleksjon. For menn er gjerne spørsmålet uinteressant. Deretter er spørsmålet om hvorfor vedkommende ikke har valgt å ha sex. Vel, der kommer dessverre personlighetsforstyrrelser inn i bildet. Så når du hadde sex for første gang, kan si noe om deg, men om det er "ugreit" er subjektivt.
draug 75 Skrevet 5. august #39 Skrevet 5. august Jeg er 49. For å si det slik, ugreit og ugreit, men det var sannelig ikke noe å skilte med å være "jomfru" (jomfyr) etter 20, ikke å innrømme at man hadde blitt kvitt dyden som 20- åring heller, hvis tema kom opp. Det ble jentene og kvinnene lattermilde og mistenksomme av. Sådet er ei erfaring som jeg skulle tatt med hvis jeg ble 19 og ukyssa (galt nok det, forresten) igjen: unngå å måtte svare sant på spørsmålet og la det stå til ved første anledning.
AnonymBruker Skrevet 5. august #40 Skrevet 5. august Hvorfor skal det være ugreit? Hadde en tante som var jomfru og singel hele livet. Det var hennes eget valg. Hvorfor skal det være ugreit? Skal man tvinge seg selv til å ha sex før en viss alder? Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 2b640...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå