AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Okei, vet ikke hvordan jeg skal spørre om dette men prøver likevel. Om man er hormo er det sånn at man da har lyst på penis i rumpa? Og med lesber, betyr det at man ikke har lyst til å ha penis inni seg? Hva føler man man har lyst på da? Du trenger ikke være nedlatende for dumt spørsmål. Jeg lurer. Har overhodet ingenting i mot homofili eller bi eller hva som helst, har flere i nær omgangskrets. Jeg skjønner godt man kan forelske seg i hvem som helst, men lurer på det seksuelle.. Anonymkode: 8c010...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Noen liker å bli penetrert i rumpa ja, noen liker å være den som penetrerer partner i rumpa, og så finnes det også homofile som ikke praktiserer analsex, men kun andre typer sex. Et homofilt vennepar av meg har aldri praktisert analsex. Ingen av dem ønsker det. Det opplyste de om fordi de følte på at alle tror det er obligatorisk mellom homofile, så det ville de "rydde opp i" angående den misforståelsen. Anonymkode: 9530a...6f7 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå