AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Ser reklame om denne serien konstant, er den noe bra? Anonymkode: b015f...c1d
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Maia70 skrev (11 minutter siden): Gå til denne tråden: Handler ikke om serien Anonymkode: b015f...c1d
os Maxilla Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Jeg vet ikke hvor interessert jeg hadde vært hvis det ikke var for nostalgien. Hørte denne på lydbok og som hørespill flere ganger da jeg var ung. Husker lite av detaljene, men jeg elsket det. Som voksen, etter å ha sett mengder av krimserier med kompliserte og syke twister, er det jo ikke knallbra. Det er tross alt basert på en barnebok. Men jeg elsker at de har laget det alikevel og koser meg med seieren! 🥰 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Pawn Hearts skrev (På 28.7.2025 den 6.48): Kumringen? Skriveleif Anonymkode: b015f...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Å jeg koste meg sånn med den på barnetimen hver lørdag, så fin intromusikke også. Tordivelen flyr i skumringen - NRK Radio Anonymkode: 34b17...a1a
AnonymBruker Skrevet 3. august #10 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 9772a...ceb Så har du sett serien eller? Anonymkode: b015f...c1d
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så har du sett serien eller? Anonymkode: b015f...c1d Som du ser av tråden jeg linker til, så har jeg det. Anonymkode: 9772a...ceb
AnonymBruker Skrevet 3. august #13 Skrevet 3. august Pawn Hearts skrev (På 28.7.2025 den 6.48): Kumringen? AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kumringen Anonymkode: 14678...69f Det er selvfølgelig ringen rundt kumlokket. Anonymkode: 9c61a...45e 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #14 Skrevet 3. august Ser den, sånn for nostalgien skyld. Den er nok ikke i utgangspunktet rettet mot et voksent og kravstore publikum. Historien er nok litt for grunn og forutsigbar til det. Men søt serie. Anonymkode: eeb16...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå