AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Hvilken stillinger og hva gjorde dere for å få sexlivet til å fungere gjennom graviditeten? Jeg er i tredje trimester så føles som magen altid er i veien og funker ikke å være på toppen. Anonymkode: 01377...27b
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Jeg på alle fire enten i eller på kanten av senga. Anonymkode: 41851...150
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Bar tvillinger, og han måtte være bak på ulike måter siste del av svangerskapet, men vi hadde ikke noe problemer med det. Hadde sex til dagen før de kom. Anonymkode: 6dcde...80d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken stillinger og hva gjorde dere for å få sexlivet til å fungere gjennom graviditeten? Jeg er i tredje trimester så føles som magen altid er i veien og funker ikke å være på toppen. Anonymkode: 01377...27b Vi droppet det ved begge graviditeter Anonymkode: fad63...2b7 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Sex under graviditeten? Hva er det? Hun hadde hyperremesis, så ingen sex første, andre, eller tredje trimester. Ikke et par år etter heller. Egentlig stoppet sexlivet helt og forholdet døde. Anonymkode: 7389f...1a6 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Vi hadde bare sex på slutten av svangerskapet, da var jeg så jækla lei at jeg prøvde alle kjerringråd. Ellers bestod svangerskapet av kvalme, oppkast, utmattelse, trøtthet, bekkenløsning og halsbrann, så det var lite overskudd til sex. Mye kos da, heldigvis. Anonymkode: 13b40...8a8 1
Irak Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken stillinger og hva gjorde dere for å få sexlivet til å fungere gjennom graviditeten? Jeg er i tredje trimester så føles som magen altid er i veien og funker ikke å være på toppen. Anonymkode: 01377...27b Bakfra, misjonær og sideveis. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Vi hadde ikke sex under noen av «våre» to svangerskap. For oss var graviditet som å skru av en «lysteknapp». Lysten kom litt tilbake ca 1 år etter fødsel ved begge svangerskapene. Så igjennom svangerskap + 1 år så var lysten helt fraværende. Anonymkode: 7bdb1...6a9
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Irak skrev (12 timer siden): Bakfra, misjonær og sideveis. Jepp dette! Og når jeg siste uken hadde superhovne lepper der nede som klødde så sykt og sprengte på(som noen kan få ved graviditetet) så søg jeg han! Alltid villig, og alltid sex vi. Men 2uker på overtid og så hoven at det ikke gikk å få noe inn 😂 Anonymkode: f1f15...f77
Erfarenmann Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Ble nok en del mer bakfra enn ellers med ikke så veldig stor forskjell rent praktisk. Men det var en fin tid og en variasjon i normalen som vi begge hadde glede av. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli Ååå, jeg savner sex i graviditeten 😅 jeg er villig til tross for stor mage og problemer nedentil, men mannen klarer bare ikke tanken på å «besøke» barnet inne der 🙈 vært ett problem i alle tre graviditeter 😅 Anonymkode: c5128...b89
AnonymBruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi hadde ikke sex under noen av «våre» to svangerskap. For oss var graviditet som å skru av en «lysteknapp». Lysten kom litt tilbake ca 1 år etter fødsel ved begge svangerskapene. Så igjennom svangerskap + 1 år så var lysten helt fraværende. Anonymkode: 7bdb1...6a9 For et kjipt forhold. Anonymkode: 41851...150 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli Helt normalt, noe andre stillinger, men det svulmende kjønnet gav oss begge appetitt og lyst. Det gikk ikke mange timer etter at hun kom sterkt, at fødslene kom. De gikk greit, og som proff tok jeg imot dem selv. Mennesker er ulike, for oss er fødsel noe ukomplisert. Samme med sex. Glad jeg har en kvinne i livet som er trygg på seg selv og meg. Flotte resultater har det blitt. Anonymkode: e31af...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): For et kjipt forhold. Anonymkode: 41851...150 På ingen måte 😊 Anonymkode: 7bdb1...6a9
AnonymBruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Heldigvis har mannen ingen problemer med å bli like tent selv med stor mage. Går for det meste i doggy😊 Anonymkode: 80a89...85c
Irak Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Heldigvis har mannen ingen problemer med å bli like tent selv med stor mage. Går for det meste i doggy😊 Anonymkode: 80a89...85c Så herlig!
AnonymBruker Skrevet 30. juli #17 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2025 den 20.32): Vi droppet det ved begge graviditeter Anonymkode: fad63...2b7 Så nesten to år helt uten sex? Hørtes kjipt ut. Man kan jo peise på helt uten "konsekvenser" 😉 Vi hadde sex helt frem til fødsel med alle fire. Fungerte topp med meg på alle fire og en stor pute under eller liggende på siden. Kunne ligge slik å kosesexe i timesvis 🙂 Anonymkode: c5300...c4e 1
Geojak Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august Variasjon, forspill som alltid, fingre og slikking. samleie: misjonær, sideveis, skje doggy. Vi hadde sex frem til dagen før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå