AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg forstår ikke… hvor mye tjener mann som leverandør av mat? Foodora? Hsr forsøkt å spørre men det er kun automatisk svar fra en robot uten noe konkret. Fikk tilsendt en arbeidskontrakt…. Kan ikke se konkret hvor mye betalingen pr oppdrag faktisk er. Noen som har erfaring? Hva tjener mann? Jeg kjører bil. Anonymkode: fd5ef...8b4
Anonyme6363 Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg forstår ikke… hvor mye tjener mann som leverandør av mat? Foodora? Hsr forsøkt å spørre men det er kun automatisk svar fra en robot uten noe konkret. Fikk tilsendt en arbeidskontrakt…. Kan ikke se konkret hvor mye betalingen pr oppdrag faktisk er. Noen som har erfaring? Hva tjener mann? Jeg kjører bil. Anonymkode: fd5ef...8b4 Hei, jeg er student og har jobbet ved siden av studiene. Å jobbe i Foodora er ikke noe man kan leve av. Jeg jobber rundt 3 timer når jeg jobber, og tjener rundt 200 kroner per time. Men det er veldig slitsomt å sykle i flere timer. Men kanskje bil er bedre enn sykkel. Idag jobbet jeg 400kr i 3 timer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Trodde foodora hadde fått til tariffavtale og ansatt sine bud i fra i fjor jeg? Er derfor jeg bare bruker foodora og aldri wolt. Var det en bløff? Anonymkode: a4581...58f
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Anonyme6363 skrev (3 minutter siden): Hei, jeg er student og har jobbet ved siden av studiene. Å jobbe i Foodora er ikke noe man kan leve av. Jeg jobber rundt 3 timer når jeg jobber, og tjener rundt 200 kroner per time. Men det er veldig slitsomt å sykle i flere timer. Men kanskje bil er bedre enn sykkel. Idag jobbet jeg 400kr i 3 timer. 200 kroner i timen som student var jo ikke dårlig da. Er det uten tips? Anonymkode: a4581...58f