AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Ser det er mange som har søkt og kommet inn på sykepleien. Hvor i landet skal dere studere? Anonymkode: f1000...37d
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Jeg er snart ferdig med videreutdanningen for jeg orker det ikke mer og jeg er ikke 30 en gang! Men lykke til! Anonymkode: 2486b...bac 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er snart ferdig med videreutdanningen for jeg orker det ikke mer og jeg er ikke 30 en gang! Men lykke til! Anonymkode: 2486b...bac Jeg har jobbet i et typisk sykepleieryrke i 15 år, ikke hatt muligheten til å ta sykepleien før nå. Så har den jobben jeg skal ha etter endt skolegang, og ser ikke for meg å få så mange overraskelser. Synd det ikke har vært positivt for deg, men veldig mange ønsker å være i dette yrket😊 Anonymkode: f1000...37d 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Jeg skal gå på USN Vestfold! Gleder meg masse 🥰 Anonymkode: 7e913...e87
AnonymBruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skal gå på USN Vestfold! Gleder meg masse 🥰 Anonymkode: 7e913...e87 Gratulerer og lykke til🥳 Jeg gleder meg veldig jeg også, begynner på Universitetet i Innlandet (Elverum). Anonymkode: f1000...37d
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er snart ferdig med videreutdanningen for jeg orker det ikke mer og jeg er ikke 30 en gang! Men lykke til! Anonymkode: 2486b...bac Er det vits..? Ingen spurte om det. Snakk om å spre negativitet. Anonymkode: d43d8...363 1 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er snart ferdig med videreutdanningen for jeg orker det ikke mer og jeg er ikke 30 en gang! Men lykke til! Anonymkode: 2486b...bac Så urelevant for trådens tema! Yrket passer ikke for alle. Anonymkode: 7e913...e87 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Opp, nå som kanskje flere har kommet inn😊 Anonymkode: f1000...37d
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2025 den 16.03): Jeg er snart ferdig med videreutdanningen for jeg orker det ikke mer og jeg er ikke 30 en gang! Men lykke til! Anonymkode: 2486b...bac Kan dere som skal spre så mye negativt om sykepleie yrket bare slutte? Vi er ikke interessert i innspillet, når det ikke er relevant for trådens tema. Anonymkode: 5de46...712 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå