AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Når meg og kjæresten min har sex så begynner han å svette noe helt sinnsykt etter en stund. Det føles ut som jeg sitter å plasker i et lite basseng. Jeg pleier å tørke det bort med noe papir når vi holder på, men synes det blir litt mye til tider. Har dere noen tips til hvordan han kan svette mindre under sex? Anonymkode: 494ca...73c
Snublefot62 Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Har du spurt om han kan svette litt mindre? Vi svetter ulikt. I tillegg påvirker fysisk form, vekt og aktivitet mye. Er han overvektig kan han prøve å gå ned i vekt (flere fordeler). Evnt komme i bedre form (og flere fordeler). Alternativt kan jo du overta deler av jobben? 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Har du spurt om han kan svette litt mindre? Vi svetter ulikt. I tillegg påvirker fysisk form, vekt og aktivitet mye. Er han overvektig kan han prøve å gå ned i vekt (flere fordeler). Evnt komme i bedre form (og flere fordeler). Alternativt kan jo du overta deler av jobben? Har spurt han om det uten at det har fungert. Han er overvektig ja, men det burde vel ikke være så sykt tungt når jeg sitter oppå han? Jeg er slank selv. Anonymkode: 494ca...73c 1
Snublefot62 Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har spurt han om det uten at det har fungert. Han er overvektig ja, men det burde vel ikke være så sykt tungt når jeg sitter oppå han? Jeg er slank selv. Anonymkode: 494ca...73c Er han overvektig skal det nok ikke mye til. 1 2
lolitsme Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når meg og kjæresten min har sex så begynner han å svette noe helt sinnsykt etter en stund. Det føles ut som jeg sitter å plasker i et lite basseng. Jeg pleier å tørke det bort med noe papir når vi holder på, men synes det blir litt mye til tider. Har dere noen tips til hvordan han kan svette mindre under sex? Anonymkode: 494ca...73c Kanskje ha på en vifte? Kan jo hjelpe noe. 😂 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når meg og kjæresten min har sex så begynner han å svette noe helt sinnsykt etter en stund. Det føles ut som jeg sitter å plasker i et lite basseng. Jeg pleier å tørke det bort med noe papir når vi holder på, men synes det blir litt mye til tider. Har dere noen tips til hvordan han kan svette mindre under sex? Anonymkode: 494ca...73c Må jo være veldig ubehagelig for han også, som andre over her sier, kanskje det er motivasjon for å gå ned i vekt om du tar det opp? Utover det så er det jo noen som svetter mer en andre uten at de kan noe for det. Er det ett problem med svette ellers også? Hvis det er tilfelle så kanskje oppsøke lege og høre om det finnes noen løsninger. Anonymkode: 7c1ee...6ba
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Hadde ikke brydd meg om det jeg. Ville sett på det som søtt og sexy at han legger innsats i at vi skal ha det godt sammen. Hadde blitt ekstra kåt av det jeg, og bare bedd han om å knulle meg hardere og hardere. Anonymkode: 7f017...01e
Christina82 Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Ryddet for latterliggjøring og tull. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Må jo være veldig ubehagelig for han også, som andre over her sier, kanskje det er motivasjon for å gå ned i vekt om du tar det opp? Utover det så er det jo noen som svetter mer en andre uten at de kan noe for det. Er det ett problem med svette ellers også? Hvis det er tilfelle så kanskje oppsøke lege og høre om det finnes noen løsninger. Anonymkode: 7c1ee...6ba Han svetter ikke ellers så mye. Han svetter bare et basseng når jeg holder på med han. Han er ikke bælfeit altså Anonymkode: 494ca...73c
G1987 Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Gjør det slutt.Kjøp 8 katter og en dildo.. du er sterk og uavhengig. Hvorfor bli elsket av en kar når du kan fôre noen som er avhengig av deg, og knulle deg selv med gummipikk?? Eller, nyt sex'en, sett pris på innsats og opplevelsen, før han med i dusjen etterpå og vask hverandre og kos dere ilag...... 1
Katten.2.0 Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Snublefot62 skrev (3 timer siden): Er han overvektig skal det nok ikke mye til. Noen overvektige svetter mer enn om de hadde vært veltrent, men mennesker har forskjellige mengder svette på grunnivå. Jeg har hatt sex med en veltrent ballerina som var gjennomvåt innen vi var ferdig, og jeg har hatt sex med lettere overvektige som ikke ble svett i det hele tatt. Personlig svettet jeg like mye som veltrent og som vesentlig mindre trent etter skade. 1 1
Snublefot62 Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Katten.2.0 skrev (4 minutter siden): Noen overvektige svetter mer enn om de hadde vært veltrent, men mennesker har forskjellige mengder svette på grunnivå. Jeg har hatt sex med en veltrent ballerina som var gjennomvåt innen vi var ferdig, og jeg har hatt sex med lettere overvektige som ikke ble svett i det hele tatt. Personlig svettet jeg like mye som veltrent og som vesentlig mindre trent etter skade. Ja jeg nevnte det i mitt første innlegg her Vi er alle forskjellige. Heldigvis
Katten.2.0 Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Ja jeg nevnte det i mitt første innlegg her Vi er alle forskjellige. Heldigvis Ah, det var selvfølgelig ditt innlegg ja. Du får tilgi meg en treig søndag
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Min erfaring er at overvektige svetter mer enn slanke, så kanskje gå for en slank fyr? Anonymkode: 3dca4...2a6
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min erfaring er at overvektige svetter mer enn slanke, så kanskje gå for en slank fyr? Anonymkode: 3dca4...2a6 Orker forøvrig ikke overvektige menn fordi de alltid skal ha det så kaldt inne, så takke meg til en tynn og frossen person som meg selv. Anonymkode: 3dca4...2a6
Mardina Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli Irak skrev (36 minutter siden): Ha sex i dusjen. Ikke alle dusjer som er store nok til det 😄 Jeg hadde digget det, men det må jo være plass også 😄
Irak Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli Mardina skrev (5 minutter siden): Ikke alle dusjer som er store nok til det 😄 Jeg hadde digget det, men det må jo være plass også 😄 Det vet jeg. Alternativt ha underlag som absorberer svette, og tørke seg jevnlig?...🤷 Litt svette gjør jo ikke noe. Blir han sleip som en ål, ja da er det noe annet 😂
tjuva Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli Kan hende han lider av hyperhidrose (over snittet mye svetting). Testes enkelt hoa legen, og finnes medisiner mot overdreven svette. 1
Resignert Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Orker forøvrig ikke overvektige menn fordi de alltid skal ha det så kaldt inne, så takke meg til en tynn og frossen person som meg selv. Anonymkode: 3dca4...2a6 Der kom muligens noe av forklaringen. Menn og kvinner har ulik "komforttemperatur", stort sett uavhengig av vekt/ BMI. Hos kontoransatte med normalvekt skiller det fort 3-4 grader mellom kvinners og menns foretrukne temperatur. Så om TS har "dametemperatur" der hun har sex med denne svettende mannen, kan det jo være en del av forklaringen . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå