oslomaraton Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Har lagt inn bud på en vare på Finn. Jeg trodde ikke det gikk gjennom første gangen jeg skulle betale med Vipps, så jeg prøvde etterpå med bank kortet. I nettbanken står det at jeg har betalt samme vare 2 ganger. Vil jeg få tilbake ene beløpet når varen blir godkjent (det er med helhjem). ?
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Ja, men du må jo si ifra. Har du gjort det? Anonymkode: 0dbfe...405 2
oslomaraton Skrevet 27. juli Forfatter #3 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men du må jo si ifra. Har du gjort det? Anonymkode: 0dbfe...405 Jeg har sagt ifra til selger....hvis det er det du mener?
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli oslomaraton skrev (42 minutter siden): Jeg har sagt ifra til selger....hvis det er det du mener? Nei, til Finn, selvfølgelig. Hvis det skjedde noe feil på nettsidene til Finn, så hjelper det ikke å si ifra til selger. Anonymkode: 0dbfe...405 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Da jeg gjorde det samme kom det ene beløpet automatisk tilbake. Varen kan jo selges bare en gang, så hvis to legger inn bud blir den som ikke vinner automatisk returnert. Anonymkode: ee36f...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli oslomaraton skrev (2 timer siden): Har lagt inn bud på en vare på Finn. Jeg trodde ikke det gikk gjennom første gangen jeg skulle betale med Vipps, så jeg prøvde etterpå med bank kortet. I nettbanken står det at jeg har betalt samme vare 2 ganger. Vil jeg få tilbake ene beløpet når varen blir godkjent (det er med helhjem). ? Dersom selger er en etterrettelig person får du pengene tilbake. Hvis ikke, når du har betalt med to ulike betalingsløsninger, så er pengene tapt. Bankkortet? Betalte du med kredittkort? Da kan du skrive reklamasjon på kredittkortet. Anonymkode: 14064...3a7
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bankkortet? Betalte du med kredittkort? Da kan du skrive reklamasjon på kredittkortet. Anonymkode: 14064...3a7 Funker ikke ved kjøp på finn. Det er ikke betaling for kjøp av vare av næringsdrivende men overføring av penger til person. Anonymkode: 304ef...83e
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Hvis du har brukt fiks ferdig, er det Finn du må gi beskjed, ikke selger. Anonymkode: 51353...b4b 1
Supernaut Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom selger er en etterrettelig person får du pengene tilbake. Hvis ikke, når du har betalt med to ulike betalingsløsninger, så er pengene tapt. Bankkortet? Betalte du med kredittkort? Da kan du skrive reklamasjon på kredittkortet. Anonymkode: 14064...3a7 Nå må folk klare å lese hva TS skriver. Er det lagt inn bud via Fiks Ferdig er det Finn man skal kontakte. Og, pengene er kun reservert inntil selger aksepterer budet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå