AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg har ei venninne som kommer langveisfra, hun og mannen skal ha en byferie i hovedstaden. Hun spurte meg om parkering og jeg sa at hun måtte sjekke ut sånt selv med kommunen og parkeringsselskapene. Det viser seg selvfølgelig at dette er ganske dyrt, spesielt i sentrum. Hun spurte om hun kunne parkere på min eiendom, jeg sa ja, men til en symbolsk sum fordi jeg personlig mener at det er til bry når min eiendom blir parkeringsplass for en bil som ikke er min i nesten 1 uke. Så nå har hun slått seg vrang og truer med å parkere på min eiendom over en symbolsk sum på 100 kroner døgnet istedenfor 333 kroner døgnet i gateparkering eller mer i parkeringshus. Om hun parkerer bilen sin på min eiendom, kan jeg ringe å få den tauet bort eller ringe politiet? Hvordan ordner jeg opp i dette? Anonymkode: 8410c...d0f 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli Populært innlegg #2 Skrevet 27. juli Du sa ja til parkering mot en symbolsk sum, hun tilbyr en symbolsk sum, og da vil du få henne tauet bort? Hæ? Anonymkode: 90d4c...b13 58
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli Populært innlegg #3 Skrevet 27. juli Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Hvis du har plass, noe jeg antar du har siden du har sagt ja, så kan du vel gjøre venninnen din denne tjenesten helt uten å ta noe som helst betalt for det? Det hadde ikke falt meg inn i måneskinn å ta betalt for noe slikt. Anonymkode: 226cd...dad 85 19
visp Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Om du har plass til bilen hennes en kort stund så syns jeg det er drøyt at du blander inn småpenger. Men at hun truer med å sette den der uten lov fra deg tyder jo på at det er en sinnsykt menneske. 26 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli Populært innlegg #5 Skrevet 27. juli Dere høres forstyrra ut begge to. Anonymkode: 037c4...643 65 10
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sa ja til parkering mot en symbolsk sum, hun tilbyr en symbolsk sum, og da vil du få henne tauet bort? Hæ? Anonymkode: 90d4c...b13 Hun vil ikke betale summen på 100 kr døgnet og mener det skal være gratis Anonymkode: 8410c...d0f
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli Populært innlegg #7 Skrevet 27. juli Og prisen for verdens verste venninne får til ……. TS! Ta betalt for at en venninne skal parkere hos deg, dette er noe av det mest smålige jeg har hørt. Anonymkode: d2074...f9c 66 1 17
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Rart å ta betalt av venner hvis plassen står ubrukt. Jeg lånte bort parkering til fjern familie en uke i fjor, selvsagt gratis. Gjorde ikke meg noe. Anonymkode: 76971...5e8 23 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Du sa ja, til en symbolsk sum, ho betaler deg en symbolsk sum, og du skal taue bilen bort og tilkalle politiet. Jeg skjønner ingenting, er du helt sikker på att dette er veninnen din, eller er dette egentlig ei som var utro med mannen din eller noe? Du virker jo egentlig til å ikke tåle denne veninnen din noe særlig? Anonymkode: 5fce5...5f9 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Hvis du har plass, noe jeg antar du har siden du har sagt ja, så kan du vel gjøre venninnen din denne tjenesten helt uten å ta noe som helst betalt for det? Det hadde ikke falt meg inn i måneskinn å ta betalt for noe slikt. Anonymkode: 226cd...dad Jeg må jo kikke på det gamle skrotet av en bil 🙄 Anonymkode: 8410c...d0f
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Venninnene mine hadde fått lov å parkere på min plen om det var ett behov for det en uke. du kan umulig være venninne, dere er vel kun bekjente? Anonymkode: 1893c...b08 22 2 2
Gjest Linneah2013 Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ei venninne som kommer langveisfra, hun og mannen skal ha en byferie i hovedstaden. Hun spurte meg om parkering og jeg sa at hun måtte sjekke ut sånt selv med kommunen og parkeringsselskapene. Det viser seg selvfølgelig at dette er ganske dyrt, spesielt i sentrum. Hun spurte om hun kunne parkere på min eiendom, jeg sa ja, men til en symbolsk sum fordi jeg personlig mener at det er til bry når min eiendom blir parkeringsplass for en bil som ikke er min i nesten 1 uke. Så nå har hun slått seg vrang og truer med å parkere på min eiendom over en symbolsk sum på 100 kroner døgnet istedenfor 333 kroner døgnet i gateparkering eller mer i parkeringshus. Om hun parkerer bilen sin på min eiendom, kan jeg ringe å få den tauet bort eller ringe politiet? Hvordan ordner jeg opp i dette? Anonymkode: 8410c...d0f Hvis hun ikke står i veien så ser jeg ikke problemet med at hun kan stå der ei uke? Hvorfor skal du ha betaling?
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun vil ikke betale summen på 100 kr døgnet og mener det skal være gratis Anonymkode: 8410c...d0f Blir du ikke flau av å kreve 100 kr døgnet i parkering av venner? Anonymkode: 76971...5e8 36 12
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Denne problemstillingen tror jeg er oppdiktet. Ingen venninner oppfører seg sånn, eller tenker på å få sin venninnes bil borttauet. Ærlig talt. Anonymkode: aef9c...b94 26 5
visp Skrevet 27. juli #16 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg må jo kikke på det gamle skrotet av en bil 🙄 Anonymkode: 8410c...d0f 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli Hadde latt venner stå gratis. Var selv i Oslo for en liten stund siden, spurte da tante barnet om vi kunne parkere hos henne når vi var i Oslo. Noe som var helt greit. Benyttet å da å ta en kveld med tante barnet vårt på en resturant Anonymkode: 44e3e...365 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli For en fantastisk venn du er som ikke vil la din "venninne" parkere oss deg EN uke uten at ta betalt for det. Er du sikker på at dere er venner?? Virkelig småligt av deg. Anonymkode: dca7a...433 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart å ta betalt av venner hvis plassen står ubrukt. Jeg lånte bort parkering til fjern familie en uke i fjor, selvsagt gratis. Gjorde ikke meg noe. Anonymkode: 76971...5e8 Men nå vet jeg ikke om du bor i sentrum der det ellers er dyr parkering da. Det er trangt om plassen og bilen hennes er ikke særlig pen heller. Anonymkode: 8410c...d0f
Molly70 Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli Venninne? Høres ikke ut som dere er venninner når du vil ha betalt for parkeringen, som for deg ikke koster en eneste krone?! Kunne ikke falt meg inn å tatt betalt fra en venninne som ville parkert på min eiendom, da hadde vi i alle tilfeller ikke vært venninner lenger (noe som det ikke virker som i utgangspunktet). Du er smålig!!! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå