Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en 23 år gammel mann som bor i Trondheim, jeg liker å bruke dameklær, typ kjoler, skjørt, topper, bh og truse. Egentlig alt av dameklær, ser etter noen venninner i Trondheim som kunne ha hjulpet meg litt med sminke, styling av klær osv, og også noen som jeg kan være meg selv med👗💃🥻

Håper på noen positive kommentarer, og kanskje noen nye vennskap❤️☺️👗

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært opprettet påfallende mange tråder om dette den siste uka - jeg foreslå at du søker opp dem.

Anonymkode: cbfbf...2a0

• Liker 1
Skrevet
fredgirl skrev (47 minutter siden):

Hei! Jeg er en 23 år gammel mann som bor i Trondheim, jeg liker å bruke dameklær, typ kjoler, skjørt, topper, bh og truse. Egentlig alt av dameklær, ser etter noen venninner i Trondheim som kunne ha hjulpet meg litt med sminke, styling av klær osv, og også noen som jeg kan være meg selv med👗💃🥻

Lykke til

Skrevet
LiseTV skrev (1 time siden):

Lykke til

Takk❤️

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. 

Matas, mod. 

Skrevet
Matas skrev (1 time siden):

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger. 

Matas, mod. 

Takk

Skrevet
fredgirl skrev (På 27.7.2025 den 14.12):

Heisann. Er selv en ung mann som elsker å gå i kvinneklær. Går i alt fra åletrange jeans, skjørt, kjole, tights, topper, BH og dametruser🥰☺️❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Deilig det👗bruker du også det ute offentlig av og til?

Coachshinny skrev (På 1.8.2025 den 17.12):

Heisann. Er selv en ung mann som elsker å gå i kvinneklær. Går i alt fra åletrange jeans, skjørt, kjole, tights, topper, BH og dametruser🥰☺️❤️

Skrevet
fredgirl skrev (På 3.8.2025 den 2.36):

Deilig det👗bruker du også det ute offentlig av og til?

Ja kjempedeilig. Ja, jeg går flere ganger i kvinneklær og superstramme jeans offentlig.❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Går du også i kvinneklær offentlig?🥰🥰

Skrevet
Coachshinny skrev (På 1.8.2025 den 17.12):

Jeg liker å bruke bare kjoler og skjørt. Aldri jeans eller bukser

Skrevet
Coachshinny skrev (På 6.8.2025 den 16.55):

Går du også i kvinneklær offentlig?🥰🥰

Hei ja! Jeg bruker dameklær og dameundertøy ofte ute i det offentlige, var ute på byen for ikke så lenge siden og da hadde jeg på meg bh, g streng og kjole💃👗det er bare så deilig👙

Skrevet

Så kommer et spørsmål fra meg; er det en ren seksuell ting, eller generell ting som gjør dette så nydelig å gå med? 
Er det identitet? Jeg bare lurer i all vennlighet og syns at det er helt i orden at man kler seg i det man får lyst til i forbifarten.
Håper at dere finner hverandre her og andre steder til gjensidig glede. :gruppeklem:

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Så kommer et spørsmål fra meg; er det en ren seksuell ting, eller generell ting som gjør dette så nydelig å gå med? 
Er det identitet? Jeg bare lurer i all vennlighet og syns at det er helt i orden at man kler seg i det man får lyst til i forbifarten.
Håper at dere finner hverandre her og andre steder til gjensidig glede. :gruppeklem:

For meg så handlet det ikke en seksuell ting, for min del handler det rett og slett om at jeg føler meg bra når jeg bruker dameundertøy og dameklær👙👗så du kan si at det handler mer om identitet for min del og om hvem jeg er. Håper svaret ga mening☺️

PS. Skulle gjerne hatt ei venninne som kunne hjulpet meg med styling, sminke osv, for det er noe som jeg ikke er så god til enda

• Hjerte 3
Skrevet

Yepp, det ga mening og jeg håper du finner noen som kan avsløre stylingen og sminkens verden, for det er vanskelige greier syns jeg...når det er så mye som kan gjøres. :hjerteflagg:

Skrevet
fredgirl skrev (2 timer siden):

For meg så handlet det ikke en seksuell ting, for min del handler det rett og slett om at jeg føler meg bra når jeg bruker dameundertøy og dameklær👙👗så du kan si at det handler mer om identitet for min del og om hvem jeg er. Håper svaret ga mening☺️

PS. Skulle gjerne hatt ei venninne som kunne hjulpet meg med styling, sminke osv, for det er noe som jeg ikke er så god til enda

Fram til du finner noen, kan det være mye hjelp i sminkevideoer på nettet. :) Jeg vil gjette det finnes tips for styling også, men det vet ikke jeg så mye om.

Lykke til! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 15.8.2025 den 10.46):

Så fint du spør☺️ For meg, handlere det både om ren seksuell ting, men også identitet. Og så rett og slett kler kroppen min mye bedre kvinneklær. Går så å si aldri i klær for gutter/ menn.

• Liker 1
Skrevet

:)  Viktig at vi alle finner det vi selv liker best. Ingen unntak sier jeg. Evnt. naboer som tisker og hvisker...får ta seg en bolle! 

Skrevet
fredgirl skrev (På 15.8.2025 den 10.37):

Hei ja! Jeg bruker dameklær og dameundertøy ofte ute i det offentlige, var ute på byen for ikke så lenge siden og da hadde jeg på meg bh, g streng og kjole💃👗det er bare så deilig👙

Jeg også, går ofte også offentlig i dameklær, undertøy som bh og g streng og trange kjoler og høye hæler💃💃 Jeg liker og superstramme jeans, går ofte i det, med bh og g streng under. Føler meg mye mer komfortabel i kvinneklær 💃🙎‍♀️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...