Gå til innhold

Har du deltatt i gangbang eller sex med fire eller flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært mye snakk om gangbang den siste tiden. Har du som mann eller kvinne deltatt på dette, alternativt hatt sex med fire elle flere (kan godt være to par som koser seg sammen)?

For vårt tilfelle har vi vært sammen med flere par, både privat og på sexklubber i Norge og i utlandet. Vi har ikke hatt et reelt gangbang (dvs kun tilgang til menn) men har kost oss i "storsenga" på klubb med fri tilgang så mange menn og kvinner som vi ønsket. Det var utrolig opphissende for oss begge.

Anonymkode: dcf1f...d1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun hatt tre- og firkanter med menn, eller trekant med to damer og en mann, og to par. Aldri flere.  De arrangerer jo dette på club fantasy i Sandvika/Tønsberg, men det er ikke noe jeg kunne tenkt meg. Sagt at om mannen har lyst å delta så må han bare gjøre det. 

Anonymkode: 5f019...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri hatt mer enn tre. Men hatt flere trekanter.

Vi snuste på en firkant en gang, med to par. Men ble ikke noe av og siden har vi ikke gjort noe mer på området, er ikke så viktig.

Anonymkode: 8307c...349

Skrevet

Har deltatt på en del orgier, mange trekanter og firkanter. Skal mye til for at det er en gjennomført god opplevelse for meg, og har vel utelukkende dårlig erfaring med å inkludere andre menn.

AnonymBruker
Skrevet

En gang. Vi var to par. Det var mer partnerbytte enn gangbang. 

Anonymkode: 026aa...973

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (7 timer siden):

Har deltatt på en del orgier, mange trekanter og firkanter. Skal mye til for at det er en gjennomført god opplevelse for meg, og har vel utelukkende dårlig erfaring med å inkludere andre menn.

Damene er jo helt gal etter deg.

Anonymkode: 42cfc...726

• Nyttig 1
Skrevet

Har vært en gang i Tønsberg, da lå vi i storsenga og hadde sex, var flere par rund oss. Har møtt par 3 ganger og har hatt parterbytte. Frua ble skuffet siden den andre sleit med ereksjon.  Møtte en på 23, han kjørte henne🌹🌺. Møtt singel dame noen ganger, ble deilig. Særlig når damene kosa med hverandre.  Ble også rimmet og sugd samtidig av 2. Det var en deilig og frekk opplevelse🥰🥰

Skrevet

Jeg har vært med på gangbang flere ganger, på det meste var jeg alene dame med ni menn. Det er noe av det beste jeg vet, det er utrolig deilig og intens å bli brukt av mange menn på en gang. Jeg er sliten etterpå, men også veldig fornøyd.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Damene er jo helt gal etter deg.

Anonymkode: 42cfc...726

Nei, jeg har nok litt over snittet tekke, men det var en periode i livet mitt hvor jeg brukte alt overskudd på eksisterende og potensielt nye partnere.

Siden jeg foretrekker kinky og gjerne bifile partnere, så har det åpnet muligheten for en del situasjoner. 

• Liker 1
Skrevet

Sist gang penetrering med 4 forskjellige kvinner var sist gang jeg var på skumparty på le Glamour Beach i Village Naturiste, Cap d´Agde. De 4 var, hvor de 3 første var i bar/bassengavdelingen og den siste var inne på avdelingen med skum:

1. Stående med en filippinsk kvinne som halvveis lå på tvert over ektefellen.

2. Stående bak en brasiliansk kvinne som lente seg mot et podie foran henne.

3. Stående med en, trolig, engelsk kvinne som lå på ryggen på tvers på en benk.

4. Stående bak en fransk kvinne på den opphøyde kanten/balkongen inne på skumavdelingen mens hun holdt seg fast i rekkverket.

Min partner var ikke engasjert i penetrering mens jeg var engasjert i nummer 1-3. Min partner er langt mer penetreringsmessig kresen enn meg og lar kun i de aller mest attraktive for henne penetrere. Nummer 4 ble provosert av min partners kontakt med en svenske bosatt i Oslo. Han var på skumparty med den franske kvinnen, "som ble min", da svensken penetrerte min partner inne på skumavdelingen.

Dagen etter hadde min partner vondt i halsen og jeg hoven forhud. 

• Nyttig 1
Skrevet
Village skrev (1 time siden):

Sist gang penetrering med 4 forskjellige kvinner var sist gang jeg var på skumparty på le Glamour Beach i Village Naturiste, Cap d´Agde. De 4 var, hvor de 3 første var i bar/bassengavdelingen og den siste var inne på avdelingen med skum:

1. Stående med en filippinsk kvinne som halvveis lå på tvert over ektefellen.

2. Stående bak en brasiliansk kvinne som lente seg mot et podie foran henne.

3. Stående med en, trolig, engelsk kvinne som lå på ryggen på tvers på en benk.

4. Stående bak en fransk kvinne på den opphøyde kanten/balkongen inne på skumavdelingen mens hun holdt seg fast i rekkverket.

Min partner var ikke engasjert i penetrering mens jeg var engasjert i nummer 1-3. Min partner er langt mer penetreringsmessig kresen enn meg og lar kun i de aller mest attraktive for henne penetrere. Nummer 4 ble provosert av min partners kontakt med en svenske bosatt i Oslo. Han var på skumparty med den franske kvinnen, "som ble min", da svensken penetrerte min partner inne på skumavdelingen.

Dagen etter hadde min partner vondt i halsen og jeg hoven forhud. 

Gjenkjennbart😜

Anonymkode: 7e2ae...1f9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2025 den 14.17):

Jeg har kun hatt tre- og firkanter med menn, eller trekant med to damer og en mann, og to par. Aldri flere.  De arrangerer jo dette på club fantasy i Sandvika/Tønsberg, men det er ikke noe jeg kunne tenkt meg. Sagt at om mannen har lyst å delta så må han bare gjøre det. 

Anonymkode: 5f019...7b8

Med mindre man har absolutt null krav til at sexpartner ser bra ut så bør man holde seg milevis unna Club fantasy

Anonymkode: 3c435...024

Skrevet

Ja, jeg har prøvd med flere.

Ikke noe som gir meg noe. Sex er gøy, men det byr meg imot å ha sex med flere. Jeg blir overstimulert, anspent og frustrert.

K 40

Anonymkode: 24187...c66

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Med mindre man har absolutt null krav til at sexpartner ser bra ut så bør man holde seg milevis unna Club fantasy

Det har vært mannlige og kvinnelige modeller innom club fantasy så da blir påstanden din veldig avhengig av hvilken dag du eventuelt har vært der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Village skrev (12 timer siden):

Det har vært mannlige og kvinnelige modeller innom club fantasy så da blir påstanden din veldig avhengig av hvilken dag du eventuelt har vært der. 

På slike steder er det ofte en sånn boks som damer kan legge seg inn i slik at bare rumpa (og eventuelt beina) stikker ut.

Og så den andre varianten - gloryhole - som menn kan stikke kuken inn i.

Poenget (?) med begge varianter er at man ikke ser eller vet hvem man suger eller blir knullet av. Da spiller det liten rolle om det er modell eller det monster på andre siden av veggen.

Har aldri vært der selv og har ikke erfaring (bare sett dokumentar, lest etc), så jeg vet ikke hvor ofte disse boksene blir brukt (?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...