Gå til innhold

Erfaringer med slankeoperasjon og slankemedisin

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Forsøkte Wegowy tidligere opp til nivå 3, uten hell. Fikk kun god/grei effekt i starten med ca 3 kg ned. Slet voldsomt med utmattelse så klarte ikke gå på de mer. Men har sykdom fra før.. Men ble tydelig forverret på W. 

Anonymkode: 207f0...30f

Takk for at du deler erfaringen 😊 Wegovy opplever jeg det er delte erfaringer med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Startet med Wegovy siden jeg hadde gått mye opp i vekt det siste året og utviklet søvnapné. 

Har gått på Wegovy i 9 uker, og har gått ned 9 kg. Er 167 cm høy, og startet på 85,5 kg (30 bmi), og er nå 76 kg. Er fremdeles på laveste dose og har hatt null bivirkninger. Har i kombinasjon med medisinen telt kalorier, for å følge med på kalorier, protein og fiber. Spiser veldig rent og sunt, men godt.

Begynte også med ulike vitaminer samtidig for å virkelig satse på en bedre helse. Håret mitt er tykkere og sunnere enn noen gang, og huden min har blitt veldig ren og uten noe utslett eller kviser. Søvnapneen er nærmest borte.

Er så glad for at jeg startet på medisinen. 

Anonymkode: 2bc97...6d1

Takk for at du delte dette 😊 Er planen at du skal ta større doser?

AnonymBruker
Skrevet
CMHuser skrev (1 time siden):

Takk for at du delte dette 😊 Er planen at du skal ta større doser?

Ja, jeg må nok det snart. Merker at effekten begynner å bli mindre, men tror at det å telle kalorier har hjulpet mye med å holde meg på laveste dose i over to måneder. Tror jeg kommer til å øke med en halv dose neste uke, føler ikke at jeg trenger å gå opp en hel dose enda.

AnonymBruker
Skrevet
CMHuser skrev (1 time siden):

Takk for at du deler erfaringen 😊 Wegovy opplever jeg det er delte erfaringer med!

Ja, det er mange som får bivirkninger av medisinen, men enda flere som ikke opplever noe særlig bivirkinger. Som ved de fleste sykdommer og medisiner, så er det som regel er de som har negative opplevelser som deler på nett.

Hadde absolutt gitt Wegovy en ordentlig sjanse får jeg vurderte operasjon. Du kan jo alltid stopp når som helst dersom det ikke fungerer for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...