Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ble snakk om i en annen tråd at " ingen har vel bad med vinylbelegg, uten fliser, uten varmekabler " osv . Har noen her så enkle bad? Jeg har det og greier meg fint med det; malte vegger , vinyl på gulvet, dusjkabinett og med panelovn på veggen. Er det bare meg? 

Anonymkode: 5ad2b...f6d

Vi har det akkurat sånn som deg.

Skulle gjerne hatt et bad med fliser og varmekabler, men det er dyrt så vi får leve med det vi har til vi får råd til å renovere badet

Anonymkode: 4a3a2...656

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er faktisk smartere å legge vinyl istedenfor fliser. 

Anonymkode: df1f2...cd8

Hvorfor?

Anonymkode: 0aca3...c50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ble snakk om i en annen tråd at " ingen har vel bad med vinylbelegg, uten fliser, uten varmekabler " osv . Har noen her så enkle bad? Jeg har det og greier meg fint med det; malte vegger , vinyl på gulvet, dusjkabinett og med panelovn på veggen. Er det bare meg? 

jeg har det sånn, funker fint det :) 

Anonymkode: 75d8b...208

AnonymBruker
Skrevet

Opprinnelig bad fra 1952 som var svært moderne på den tiden. 

Anonymkode: bc5f9...484

Skrevet

Jeg har ikke det nå, men man klarer seg vel fint med det?

Hadde det i en leiebolig for endel år siden og det var virkelig null problem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

enkle bad er de beste. Men liker best at bad er i et rom, vaskerom i annet rom, toalett i tredje rom. Planløsninger er gjennomført av arkitekt, så hyll arkitekten. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nesten tretti første gang jeg bodde et sted med varmekabler😊er født på slutten av åttitallet. Der jeg bor nå har vi fliser på gulvet, men de er femti år gamle, og vil i høyeste grad si at badet en enkelt😅 Søsteren min sier at hun har aldri sett en episode luksusfellen der deltakerne bodde kjipt, det er jo en trøst og et tankekors😊

Anonymkode: 2f735...def

AnonymBruker
Skrevet

Mitt bad er fra byggeåret (1999) så her er det vinyl på gulv og vegger. Dusjer i badekar. Har faktisk aldri bodd et sted med varmekabler. Selvfølgelig så ville jeg gjerne ha hatt et moderne bad, men jeg personlig kan ikke betale det det koster. 

Anonymkode: 2dd4c...ac2

Skrevet

Det er veldig behagelig å gå på gulvbelegg :)

AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (4 minutter siden):

Det er veldig behagelig å gå på gulvbelegg :)

Jepp og lettere å holde rent. Fuger og fliser kan ikke måle seg med Vinyl / gulvbelegg når det gjelder holdbarhet/levetid. 

Anonymkode: df1f2...cd8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor?

Anonymkode: 0aca3...c50

Jeg har aldri hatt våtromsbelegg selv, men det har visstnok noe å gjøre med at det blir en stor vanntett flate som fungerer som membran i seg selv, mens fuger (og til dels fliser) kan slippe vann igjennom til membranen. Membran under fliser er vanskelig å inspisere, mens defekter i våtromsbelegg blir raskt synlige og er lettere å reparere.

Anonymkode: f935e...870

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har varmtvannsbereder på veggen med blandebatteri rett på og dusjer i badekar, altså? 
Jeg var på visning i en leilighet fra 60-tallet, med originalt bad. 

Anonymkode: 31088...e1b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har nesten helt nytt bad med vårromsbelegg på gulv og malte vegger! Totalrenovert for ca 4 år siden, men hater å vaske fliser, og ville ha en minimalistisk stil. Ble nok like dyrt som hvis vi hadde valgt tradisjonell stil med flis over alt....

Har da alt annet som moderne bad har som ventilasjon og varmekabler. 

Anonymkode: 97ea2...7cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leier, har varmekabler, men har vinyl både på gulv og vegg. Elsker det😁

Pappa pusset opp eget bad for noen år siden. Der er det betonggulv og våtromsstrie som er malt på veggen👌

Blir som en Facebook-kommentar jeg leste her om dagen: "Alle vasker jo oppvasken sin i oppvaskmaskin".

Tenk, jeg har vinyl på badet og jeg har ikke oppvaskmaskin. Skikkelig utdatert mao.😂

Anonymkode: 7fd7d...c6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Ingen som har varmtvannsbereder på veggen med blandebatteri rett på og dusjer i badekar, altså? 
Jeg var på visning i en leilighet fra 60-tallet, med originalt bad. 

Anonymkode: 31088...e1b

Det er det jeg vokste opp med på 60/70-tallet. Blokka var nybygd i 1967.

Anonymkode: 2dd4c...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...