AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli https://jysk.no/gardiner/ferdigsydde-gardiner/lystette-gardiner/gardin-lysdempende-amungen-1x140x175cm-sand?utm_source=google&utm_medium=cpc_pmax_nonbrand &utm_campaign=6. JNO - PMax - GR (Generic) - Sidekicks - CSS&utm_term=5091107&gad_source=1&gad_campaignid=21396664695&gclid=Cj0KCQjwnJfEBhCzARIsAIMtfKI6Bsjy6vegq7zOml1jM6_8SOysIzcL9LrlqQdGvozZdHia_bIwx3oaAukfEALw_wcB Anonymkode: f8ee7...3b9
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Ehhhh...? Det er gardiner... Anonymkode: 7df2e...5ae 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Av alle gardiner i hele verden må da disse være de mest basic noensinne? Definisjon på helt vanlige, gjennomsnittlige, normale, a4-gardiner. De er til og med beige! Men synes de var hengt opp rart. For korte for å trekkes så langt opp over vinduene. Anonymkode: bf32d...1a0 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Det er helt vanlige gardiner. Litt korte for de vinduene der riktignok. Anonymkode: e5982...211 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Ser helt greie ut de. Jeg personlig ville hatt de ned til gulvet om de skal henge så høyt. Anonymkode: 21ca4...063 2 1
AprilLudgate Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Jeg personlig liker ikke glatte gardiner, ser ut som de er det? Og av endless amounts av erfaring så er lyse «lystette» veldig lite lystette. 1
Million Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli "Lystette" gardiner er som regel ikke så veldig lystette egentlig. Har det på soverommet, og det er ganske mye lys som slipper gjennom tross alt. Men det er selvsagt bedre enn normalt vevde gardiner da. De du viste bilde av, var hengt opp så rart, så jeg "hengte meg opp i det" Festet i taket, men slutter kant i kant med vinduets nedre kant? Skal ikke sånne gardiner gå til gulvet? Hadde vært finere. Skal de være lystette, bør de gå til gulvet for å ikke slippe inn lys under nedkanten. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Jeg henger meg også opp i bildet, men mer fargene. De har valgt beige gardiner til en grålilla vegg, det var lite pent. Anonymkode: 2500c...27f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg henger meg også opp i bildet, men mer fargene. De har valgt beige gardiner til en grålilla vegg, det var lite pent. Anonymkode: 2500c...27f Min vegg er ikke samme som på bildet, jeg har secret green fra Lady. TS Anonymkode: f8ee7...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå