AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Altså en vegg lys grønn og de andre lys beige? Anonymkode: a7cb8...c79
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Kommer an på undertonene men vil tro det går fint Anonymkode: e2cc2...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Så lenge det er like varme/kalde så blir det fint. Vi har antikk gul på veggene i stuen, og kjøkkenet er malt i laurbær. De passer fint sammen. Anonymkode: da1dc...fff 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Jeg liker den kombinasjonen. Men det grønnfargen og beigefargen må harmonere også. Anonymkode: 88a26...5be 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Det avhenger av så mye. Noe er allerede nevnt, men dette er ikke: lyset i rommet. Både naturlig lys og lamper. Møblement også. Anonymkode: 119d0...010 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli AprilLudgate skrev (18 timer siden): Ja, men det spørs på undertonen i begge. Hvordan finner jeg undertonen? Anonymkode: a7cb8...c79
AprilLudgate Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvordan finner jeg undertonen? Anonymkode: a7cb8...c79 Spør Jotuns fargerådgiver Du må vise gulvet også, undertonen i gulvet bestemmer hva du må gå for. 1
Pakini Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Jeg har antikkgrønn og eggehvit fra Jotun, passer veldig fint sammen
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Pakini skrev (1 time siden): Jeg har antikkgrønn og eggehvit fra Jotun, passer veldig fint sammen Men det er en (relativt) mørk grønn og en hvit nyanse? Jeg ville ikke hatt beige og grønn i samme fargestyrke sammen, men litt mørkere grønn med rett mengde gul kan sikkert være fint. Pass på at beigen ikke er rødlig! Anonymkode: c5e6c...a4f
AnonymBruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli Vi har Jotun Sand sammen med Laurbær Anonymkode: 8301f...091 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli Lurte litt på secret green og soothing beige? TS Anonymkode: a7cb8...c79
AnonymBruker Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lurte litt på secret green og soothing beige? TS Anonymkode: a7cb8...c79 Ikke min smak, men synes ikke det ble helt krasj. Kan bli kult. Anonymkode: 8301f...091
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå