Gå til innhold

Tok opp kontakten med en jeg la til på Facebook.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🫶🫶

Jeg la til en helt tilfeldig en, (felles bekjente da av flere av mine venner) dette gjorde jeg i 2024. Vi fikk kontakt og han virket litt små interessert i bli videre kjent så vi la hverandretil på snap, men av en eller annen grunn så fadet det ut. Tror jeg bare mistet mer og mer. Byttet snap og han falt helt ut. Så nå nettopp, møtte jeg han tilfeldig på en restaurant med familien. Han med sin familie, så da jeg gikk forbi smilte han og kikket ganske mye. Jeg kjente han igjen fra bildene på Facebook ettersom vi aldri har møtt hverandre på ekte.

Jeg sendte han mld 2 dager etter på face og spurte om det var han som satt der, og han skrev ja det var han. Han kjente meg også igjen. Så fikk vi hverandre på snap igjen! Og nå ba han meg ut på bading og kaffe, så igår var vi ute sammen. Det føles bare såå riktig, jeg merket at vi var veldig like og håper vi virkelig klaffer etter uendelige bommerter av dating! Jeg måtte høre på slutten om vi skulle treffes igjen selvom jeg egentlig håpte han ville gjøre det, men han ville det til uka. Hva tenker dere at jeg må ha ? Isåfall i magen og tenke det verste? Føler nesten det var meningen at jeg skulle legge han til den gang 🙈😄 vi er akkurat like gamle,  midten av 30-årene. 

Anonymkode: fab9f...be9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Så fikk vi hverandre på snap igjen!

Så romantisk!🤩

Som Notting Hill i 2025.

Anonymkode: 77785...a93

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Så romantisk!🤩

Som Notting Hill i 2025.

Anonymkode: 77785...a93

Er det? 🤭 lenge siden jeg har sett den filmen. Men skal huske dette om vi faktisk blir sammen. Hihi

Anonymkode: fab9f...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...