AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Ny tråd for august 🫶🏻 Jobber med saken Sommerfugl 29 - B3 - PP4 - EL 27.07 - IKM 10.08 Mensen Gravid Anonymkode: aedd7...493 1
Owl-City Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Ny tråd for august 🫶🏻 Jobber med saken Sommerfugl 29 - B3 - PP4 - EL 27.07 - IKM 10.08 Owl-city 35 - B2 - PP3 - EL 06.08 - IKM 23.08 Mensen Gravid
Lena12345 Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Ny tråd for august 🫶🏻 Jobber med saken Sommerfugl 29 - B3 - PP4 - EL 27.07 - IKM 10.08 Owl-city 35 - B2 - PP3 - EL 06.08 - IKM 23.08 Lena12345 27 - B2 - PP2 - EL:? - IKM 20.08 Mensen Gravid
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:58 #4 Skrevet onsdag kl 18:58 Jeg er bare på cd1 jeg, etter 58 dagers syklus. Men skriver meg inn her i håp om en litt (mye) kortere syklus så jeg kanskje kan få ikm-dato mot slutten av måneden. Kommer forhåpentligvis tilbake med dato for eggløsning 🤞Lykke til dere 😊 Jobber med saken Sommerfugl 29 - B3 - PP4 - EL 27.07 - IKM 10.08 Lena12345 27 - B2 - PP2 - EL:? - IKM 20.08 Owl-city 35 - B2 - PP3 - EL 06.08 - IKM 23.08 Hjulvisp 29 - B2 - PP2 - El? - IKM? Mensen Gravid Anonymkode: 1cd38...e52 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:47 #5 Skrevet onsdag kl 20:47 Legger meg inn her, selv om jeg har liten sjanse på at det gikk denne gangen. Var selvfølgelig bortreist fra mannen akkurat rundt EL. Fikk et forsøk før jeg reiste, men det var nesten en uke før estimert EL så vi får se. Satser heller på neste måned✌🏼 Noen av dere som tester etter EL? Har ikke gjort det disse månedene, men har litt lyst neste syklus. Jobber med saken Kassiopeia 31 - B3 - PP2 - EL 21.07 - IKM 05.08 Sommerfugl 29 - B3 - PP4 - EL 27.07 - IKM 10.08 Lena12345 27 - B2 - PP2 - EL:? - IKM 20.08 Owl-city 35 - B2 - PP3 - EL 06.08 - IKM 23.08 Hjulvisp 29 - B2 - PP2 - El? - IKM? Mensen Gravid Anonymkode: 3522a...ad8
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:46 #6 Skrevet fredag kl 04:46 AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 22.47): Noen av dere som tester etter EL? Har ikke gjort det disse månedene, men har litt lyst neste syklus. Jeg tester etter eggløsning ja, ettersom jeg har ustabile sykluser på 30-60 dager synes jeg det er greit å ha en indikasjon på når jeg kan håpe det skjer, og særlig når jeg kan forvente mens. Men, det koster endel å teste i lange sykluser, så jeg tester ofte annenhver dag til jeg ser en økning, så tester jeg daglig til jeg har fått med meg toppen. Jeg har lang lh-topp og ofte positiv test i 2-3 dager, derfor fungerer det med test annenhver dag for meg. I tillegg har jeg oftest en del eggløsningsymptomer, i for av smerter, elslim og andre hormonelle endringer. Så jeg kan få så vondt at jeg forstår at jeg må teste, så er den ofte positiv hvis jeg tar en test like etter smertene. Men, ettersom syklusen er ustabil og jeg i teorien kan misse lh-toppen på test, så helgarderer vi med samleie annenhver dag hele syklusen etter menstruasjon, så har vi så gode forutsetninger som mulig 🤞 Nå har jeg også nettopp begynt å måle temperatur hver morgen i håp om å etterhvert kunne få svar gjennom temperaturen om eggløsning har vært. Anonymkode: 1cd38...e52
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:20 #7 Skrevet fredag kl 09:20 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tester etter eggløsning ja, ettersom jeg har ustabile sykluser på 30-60 dager synes jeg det er greit å ha en indikasjon på når jeg kan håpe det skjer, og særlig når jeg kan forvente mens. Men, det koster endel å teste i lange sykluser, så jeg tester ofte annenhver dag til jeg ser en økning, så tester jeg daglig til jeg har fått med meg toppen. Jeg har lang lh-topp og ofte positiv test i 2-3 dager, derfor fungerer det med test annenhver dag for meg. I tillegg har jeg oftest en del eggløsningsymptomer, i for av smerter, elslim og andre hormonelle endringer. Så jeg kan få så vondt at jeg forstår at jeg må teste, så er den ofte positiv hvis jeg tar en test like etter smertene. Men, ettersom syklusen er ustabil og jeg i teorien kan misse lh-toppen på test, så helgarderer vi med samleie annenhver dag hele syklusen etter menstruasjon, så har vi så gode forutsetninger som mulig 🤞 Nå har jeg også nettopp begynt å måle temperatur hver morgen i håp om å etterhvert kunne få svar gjennom temperaturen om eggløsning har vært. Anonymkode: 1cd38...e52 Skjønner! Spennende. Jeg har bestilt eggløsningstester til neste syklus, så det blir spennende. Mistenker at jeg har eggløsning litt senere enn Flo foreslår. Anonymkode: 3522a...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Trooor jeg nærmer meg mensen her. Fikk negativ test for to dager siden, og i dag har jeg fått menssmerter. Skal få mensen om to dager i følge Flo. Anonymkode: 3522a...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå