AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Når jeg har brukt Baby feet får jeg alltid umiddelbart myke føtter etter flassingen. Det varer en god stund. Men så lurer jeg på om jeg etterhvert har fått mer hard hud pga disse sokkene? Spesielt på hælene. Har bare brukt sokkene 1 gang i året på våren. Er det slik at disse sokkene blir som å tisse i buksa på vinteren for å holde seg varm? Det funker der og da, men på lang sikt blir det mye verre? Jeg har også blitt eldre hvis det har noe å si. Er 40år. Kanskje normalt å ha endel hard hud da? Anonymkode: 95017...cc8
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei Anonymkode: 4f176...4fd Svarer du nei til at det vil ha negativ effekt på sikt eller at det er normalt å ha hard hud på føttene som 40-åring? Anonymkode: 95017...cc8
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Svarer du nei til at det vil ha negativ effekt på sikt eller at det er normalt å ha hard hud på føttene som 40-åring? Anonymkode: 95017...cc8 Ingen negativ effekt på sikt Anonymkode: 4f176...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå