Gå til innhold

Tre måneder til bryllup og nervene slår inn

Anbefalte innlegg

Gjest Bride to be
Skrevet

Jeg og min andre halvdel skal gifte oss til sommeren, og dette har plutselig gått opp for meg. Jeg er utrolig nervøs og gruer meg skikkelig.

Tenker på alle de hundre tingene som kan gå galt, på det vi enda ikke har fått bestilt og lurer på om dette bryllupet blir bedre enn hans første.

Hvordan konkurrerer man med en eks-kone tro?

Jeg vet at hun var fra USA og de giftet seg i Las Vegas på impuls. Siden grodde de visst fra hverandre og hun gadd ikke flytte til Norge. Var visst utro bare noen uker etter de giftet seg.

Men likevel var dette den store kjærligheten for han, hvordan konkurrerer man med det?

Nei, huff. Utrolig nervøs, nesten på randen av nervøst sammenbrudd her :grine:

Ikke rart kvinner går ned så mye i vekt før bryllupet.

Håper noen har noen gode råd!

(Dette emnet passer kanskje også under Bryllup, om noen vil flytte)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Slapp av og kos deg du! Det blir bra! og det er bryllupsnerver... De kan komme tidlig, men forsvinner gjerne igjen...

Han vil jo gifte seg med deg da - så da må jo du oså ære hans store kjærlighet!!!

Prat med din kommende mann du, så beroliger han deg nok

Skrevet (endret)

Hvordan vet du at hun var den store kjärligheten hans...? Fordi han giftet seg med henne? Det er ikke alle som gifter seg med sin store kjärlighet... Noen gifter seg fordi forholdet er "greit nok". Det er kanskje komfortabelt, og man vet hva man har.

Jeg har värt i Las Vegas, og tro meg, det skal ikke så mye til for å "slå" et sånt impuls-bryllup... Det går fort, er litt stress, og ikke de mest romantiske omgivelsene. Det er litt sånn samlebånds-bryllup. "Det blir 200 dollar takk, vär så god neste...."

Nei, slapp av du. Så lenge det ikke er mannen du har kalde fötter for, bare selve bryllupet, for er det ikke noe problem. Dette går nok så bra som bare det.

Endret av Piarina
Gjest Bride to be
Skrevet
Hvordan vet du at hun var den store kjärligheten hans...?  Fordi han giftet seg med henne?  Det er ikke alle som gifter seg med sin store kjärlighet...  Noen gifter seg fordi forholdet er "greit nok".  Det er kanskje komfortabelt, og man vet hva man har.

Jeg har värt i Las Vegas, og tro meg, det skal ikke så mye til for å "slå" et sånt impuls-bryllup...  Det går fort, er litt stress, og ikke de mest romantiske omgivelsene.  Det er litt sånn samlebånds-bryllup.  "Det blir 200 dollar takk, vär så god neste...."

Nei, slapp av du.  Så lenge det ikke er mannen du har kalde fötter for, bare selve bryllupet, for er det ikke noe problem.  Dette går nok så bra som bare det.

Jeg vet at de var, eller i hvertfall var han, utrolig forelsket når de giftet seg. Jeg vet at han egentlig har lyst til å bare stikke av og gifte seg, mens det er jeg som vil ha kirkebryllup.

Men.. Jeg har også tenkt på hvordan de også giftet seg fordi det da var lettere for henne å få lov til å besøke han (oppholdstillatelse o.l.).

Jeg bare lurer på hvordan livet hadde vært om hun aldri hadde vært utro. Samtidig vet jeg jo at enkelte forhold ikke fungerer i praksis uansett.

Nei, huff. Alt for mange nerver her!

Gjest Gjest
Skrevet

Hans tidligere forhold (gift eller ikke!) har ikke noe med dere og deres bryllup å gjøre!

Fokuser på DERE og hva som er bra i deres forhold osv. Glem hun andre!

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Vi har alle en eks som ligger bak i tankene iblant og lurer. Men han hadde IKKE ønsket å gifte seg med deg hvis han ikke virkelig elsket deg, og ønsket det! Min tilkomne har også en eks som jeg vet han elsket over alt på jord, og hadde ikke hun vært utro, så hadde de mest sannsynlig vært sammen, og kanskje gift den dag i dag. Men jeg ser på det som at det var det som var meningen for oss, at VI skulle treffes, bli forelsket, og leve lykkelige sammen resten av livet. Det er DERE nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...