Gjest Husomvarderfør Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli (endret) Nå må dere virkelig reagere på hva som blir skrevet om Insta Heidi. Har fulgt den tråden og ingen reagerer! Styggeste tråden jeg har sett! Dere modererer det minste på andre tråder men her har dere tydeligvis ikke fulgt opp. Regelbrudd så det holder. Hele tråden er gjennomsyrer av stygge tilbakemeldinger om hennes utseende, sine utsang, familie, forhold og gud vet hva. Nå må noen sette en stopper på den tråden for nå har det gått for langt! Endret 27. juli av Husomvarderfør
Gjest Husomvarderfør Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli (endret) Alle disse regelbrudd tør jeg påstå er gjennomgående når det gjelder tråden Insta Heidi. Skjerp dere admin! +Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering. * Latterliggjøring. * Brukerdebatt, brukerangrep eller brukerforfølgelse. * Persondebatt eller personangrep. * Spekulasjoner eller ryktespredning. * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. * Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. * Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. Endret 27. juli av Husomvarderfør
Sandie Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Dette er noe jeg også har observert over lengre tid. Det er de samme brukerne som går igjen og tråden har svært mange brudd på Kvinneguiden sine egne retningslinjer. Helt utrolig at dere lar dette fortsette. Er det virkelig ingen voksne på vakt her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå