AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:25 #1 Skrevet lørdag kl 21:25 Min har slått av youtube logg og google logg, kode på telefon og redd for at jeg skal se hva han ser på. Og om jeg spør hva han gjør på feks eller ser på(som i ett helt vanlig spørsmål, hva ser du på da eller hva gjør du på da, når han er på jobb feks og vekke hele uken). Så blir han sint og snur alt over på meg. Jeg forstår virkelig ingenting. Normalt spørsmål vel? No sa jeg at jeg skjønner meg ikke på det youtube shorts greiene, braindead, og så klikket han og stakk. Altså, hæ? hadde jo ikke noe med han å gjøre en gang. Hvordan er deres partner? Anonymkode: ef8aa...2d1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:40 #2 Skrevet lørdag kl 21:40 Nei, det er ikke normalt å gaslighte, bli sinna så du ikke skal spørre igjen, og å stikke av. Finn deg heller en bedre mann, en som er voksen og ikke umoden. Anonymkode: d3d6b...46f 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:45 #3 Skrevet lørdag kl 21:45 Jeg har heller ikke på logg, men jeg forteller jo hva jeg ser på hvis noen spør. Det er ikke vanlig å bli sint av den grunn. Anonymkode: 1a309...501 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:45 #4 Skrevet lørdag kl 21:45 Så din partner ser på noe han ikke tørr å være åpen om. Enten er det veldig skamfullt (kan være å se dyr blir pult eller noe så uskyldig som Bluey, altså at han liker å se på barneTV) , eller så er han utro. Kan gjerne unnskylde med paranoia også, men da kan man ikke ha smart telefon... Anonymkode: a6fcb...9be 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #5 Skrevet lørdag kl 21:52 Du jeg spør ikke. Jeg er aldri inn på dataen hans eller telefonen hans. Og tv ser han aldri på. Aldri lurt på hva han driver på med når han sitter ved pc🤷🏼♀️ men det er ikke normalt å bli sur når noen spør et spørsmål da. Så da hadde jeg spurt hvorfor du blir så sur. Anonymkode: afc5d...f92 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:02 #6 Skrevet lørdag kl 23:02 Å ha kode på telefon er veldig vanlig. Både min mann og jeg har jobbtelefon, og jobben krever at den skal ha kode/fingergjenskjenning. Et helt normalt sikkerhetstiltak. Nei, han blir aldri sur hvis jeg spør hva han ser på. Stort sett noe aksjekurser, snooker eller motorsykler. Betaler regninger, bestiller billetter, sjekker værmelding, spiller wordfeud. Jeg aner ikke om han har skrudd av logger, jeg har aldri vurdert å gå inn på pc-en hans og sjekke. Anonymkode: 58ce2...22e
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:23 #7 Skrevet søndag kl 13:23 Å bli sint for helt dagligdagse spørsmål, for så å stikke av, det er ikke normalt. Det er heller ikke normalt å sjekke loggen til kjæresten. Det vitner om mangelfull tillit. Hvor kommer det fra? Anonymkode: 5b2df...99d 3 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:26 #8 Skrevet søndag kl 13:26 AnonymBruker skrev (16 timer siden): No sa jeg at jeg skjønner meg ikke på det youtube shorts greiene, braindead, og så klikket han og stakk. Anonymkode: ef8aa...2d1 Bytt lås før han kommer tilbake. Anonymkode: 7b6f3...bc3
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:12 #9 Skrevet søndag kl 14:12 Nope. Har full tilgang og sitter åpenlyst begge to på tlf. Vi ser ikke på hva den andre driver med heller. Er det noe vi vil dele, deler vi. Anonymkode: 6cab4...a76
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:16 #10 Skrevet søndag kl 14:16 Min nåværende type gjorde det med de forrige han var med fordi han har en spesiell fetisj som også kan sees på youtube. Nå som han har meg og vi deler den samme greia gjør han ikke det haha Anonymkode: 28961...aa6
Sannhetsøkende Skrevet søndag kl 14:32 #11 Skrevet søndag kl 14:32 (endret) Ikke normalt og bli sur nei. Men spør du mye? Jeg har opplevd selv og bli spurt av en kjæreste hva jeg driver med hele tiden. Han sitter på pc og gamer, mens jeg ser på mobilen. Han spør stadig hva jeg gjør. Jeg svarer hyggelig tilbake, men merker tålmodigheten blir satt litt på prøve når spørsmålet gjentar seg hele tiden. Jeg skjuler ingenting for det. Endret søndag kl 14:32 av Sannhetsøkende
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:38 #12 Skrevet søndag kl 14:38 Tja... kan jo bare svare for meg. Han vet ikke at jeg her på KG, det er ganske flaut. Jeg ser love is blind, og et-par andre ting. Han kan jo se det i loggen, men vi snoker ikke. Men ser ikke på det når han er i nærheten (igjen - litt flaut). Han har også sine ting. Men gidder ikke snoke i det. Vi kjenner passord og koder, og alt slikt. Men bruker det bare ved behov. Ingen masing og gnåling på den andre. Ingen sinne eller utspill om det kommer et uskyldig spørsmål. Høres ikke ut som et sunt forhold det du beskriver.. Anonymkode: a71a7...11f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:39 #13 Skrevet søndag kl 14:39 Jeg ser en del politisk innhold som jeg ikke nødvendigvis er enig i, fordi jeg liker å orientere meg og utforske ideer. Jeg har ikke noe håp om at en kvinne vil kunne forstå denne nysgjerrigheten, og jeg ville nok holdt det skjult for henne. Anonymkode: a2d78...756 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:50 #14 Skrevet mandag kl 13:50 Jeg søker opp mye rart på telefonen som for meg er privat og flaut om noen så det. Jeg tar også masse bilder av alt mulig som en slags bilde-dagbok. Det er også privat. Men om samboer hadde spurt (som han aldri gjør) så hadde jeg nok løyet hvis det var noe flaut jeg så eller leste på. Men han får låne eller bruke telefonen om han spør. Har ikke noe å skjule, bare min egen skam/flauhet. Anonymkode: a22ee...b0c 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:56 #15 Skrevet mandag kl 13:56 Nei! Vi stoler såpass på hverandre at vi ikke har noe behov for å skjule ting fra hverandre 🙂 Anonymkode: 2a745...ddf
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:55 #16 Skrevet mandag kl 14:55 Hvis du kalte YouTube reels braindead så er jo ikke det spesielt hyggelig sagt. Hadde du følt deg bra hvis han sa Love is blind for hjernedød tidtrøyte han ikke skjønner at folk gidder å se på? Anonymkode: f3e1d...c89 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:08 #17 Skrevet mandag kl 17:08 Kalte du det han ser på for hjernedødt og lurer på hvorfor han ble sur? 😂 Jeg tenker det er litt relevant at du åpenbart er overdrevent opptatt av det, ved å sjekke logger og å spørre for mye. Det er vanlig å spørre hva man glor på om dagen, men så er det jo et punkt hvor det slutter å være vanlig. Hadde jeg merket at en kjæreste spurte fordi de for eksempel var mistenksomme, eller fordi de ville sitte og klage på at det jeg ser på er hjernedødt, så hadde jeg også slettet loggen og vært veldig lite interessert i å snakke om det. Og folk må få ha netthistorien sin i fred. Kanskje han ser på litt fine damer som twerker, kanskje han ser videoer om hvordan man blir en konge i senga eller hvordan bli kvitt en stor kvise på rumpa, kanskje han er hekta på å se sminkevideoer for transer, kanskje han googler øvelser for å trene penisen sin større selv om han vet det egentlig ikke er mulig, kanskje han ser samme låt av Shania Twain på reapeat 1000 ganger. Det normale når noen spør hva du glor på da, er bare å nevne noe av det man vil dele, "sjekker bare værmeldinga jeg, ser ut som regn i morgen gitt" mens man googler "hvordan bli kvitt kjønnsvorter". Men: hvis du spør og graver noe forjævlig, og med det virker invaderende og mistenksom, så skjønner jeg at han bare blir drittlei. Selv hadde jeg ikke gått, men jeg hadde sagt at "du hallo - slutt med spillet, kan du si hva du EGENTLIG lurer på her". Jeg har hatt en sjalu kjæreste i fem minutter, og han stilte også heeeeelt normale spørsmål om hva jeg hadde gjort i dag 'a, hvem jeg hadde vært med, hvor lenge var jeg der da, hvem er det da. Det er forskjell på normale spørsmål og avhør, det er forskjell på å stille ut fra nysgjerrighet og hverdagsprat, og å stille ut fra for eksempel mistenksomhet. Og den forskjellen merkes ekstremt godt av den som blir utsatt for det. Mens den som gjør det er sånn som deg - "normalt spørsmål det vel?". Joda. Men nei. Anonymkode: e4aec...da6 2 3
Sannhetsøkende Skrevet mandag kl 17:53 #18 Skrevet mandag kl 17:53 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kalte du det han ser på for hjernedødt og lurer på hvorfor han ble sur? 😂 Jeg tenker det er litt relevant at du åpenbart er overdrevent opptatt av det, ved å sjekke logger og å spørre for mye. Det er vanlig å spørre hva man glor på om dagen, men så er det jo et punkt hvor det slutter å være vanlig. Hadde jeg merket at en kjæreste spurte fordi de for eksempel var mistenksomme, eller fordi de ville sitte og klage på at det jeg ser på er hjernedødt, så hadde jeg også slettet loggen og vært veldig lite interessert i å snakke om det. Og folk må få ha netthistorien sin i fred. Kanskje han ser på litt fine damer som twerker, kanskje han ser videoer om hvordan man blir en konge i senga eller hvordan bli kvitt en stor kvise på rumpa, kanskje han er hekta på å se sminkevideoer for transer, kanskje han googler øvelser for å trene penisen sin større selv om han vet det egentlig ikke er mulig, kanskje han ser samme låt av Shania Twain på reapeat 1000 ganger. Det normale når noen spør hva du glor på da, er bare å nevne noe av det man vil dele, "sjekker bare værmeldinga jeg, ser ut som regn i morgen gitt" mens man googler "hvordan bli kvitt kjønnsvorter". Men: hvis du spør og graver noe forjævlig, og med det virker invaderende og mistenksom, så skjønner jeg at han bare blir drittlei. Selv hadde jeg ikke gått, men jeg hadde sagt at "du hallo - slutt med spillet, kan du si hva du EGENTLIG lurer på her". Jeg har hatt en sjalu kjæreste i fem minutter, og han stilte også heeeeelt normale spørsmål om hva jeg hadde gjort i dag 'a, hvem jeg hadde vært med, hvor lenge var jeg der da, hvem er det da. Det er forskjell på normale spørsmål og avhør, det er forskjell på å stille ut fra nysgjerrighet og hverdagsprat, og å stille ut fra for eksempel mistenksomhet. Og den forskjellen merkes ekstremt godt av den som blir utsatt for det. Mens den som gjør det er sånn som deg - "normalt spørsmål det vel?". Joda. Men nei. Anonymkode: e4aec...da6 Her jeg enig. Opplevd det selv. Og sånt blir man lei. Selv om man er i et forhold så må man få lov å ha litt privatliv også. La hverandre få litt pusterom, gjøre sitt. 2
Virrevirrevapp Skrevet mandag kl 19:57 #19 Skrevet mandag kl 19:57 Nei, han skjuler ikke, men viser ikke uoppfordret heller. Jeg er stort sett på KG eller leser artikler. Han er stort sett på aksjesider eller ser fotball. Det hender vi spør hva hverandre ser på, men vi må ikke svare. Er jo lov med små hemmeligheter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå