Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg da?

Opererer meg? Har alltid hatt det. Ikke så mye å gjøre med det. Er slank og det er nok genetisk og hormonelt.

Kan han ikke heller bare si han liker meg som jeg er og vise det :( over 40år er vi.. Hvorfor skal alt være så perfekt i tiden vi lever i? Jeg er så lei..

Strekkmerker etter å fått flere barn. Bryst som er mindre pga amming og vektnedgang. Jeg er stolt av vektnedgang etter medisiner dro meg opp. Jeg hsr jobbet for det. Men det er aldri godt nok!

Anonymkode: ab2ce...c9c

• Hjerte 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør gå ned mye mer i vekt. Ca. 80 kg.

• Liker 16
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (3 minutter siden):

Hæ? Veier 57kg..

• Liker 4
Skrevet (endret)
visp skrev (5 minutter siden):

...

Slettet, da jeg så oppfølgingskommentaren din 🙂 Beklager!

Endret av Mezzosoprena
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ? Veier 57kg..

Dropp dødvekten. Altså mannen.

Du lærer at barna skal godta sånn oppførsel i et forhold. Han psyker deg ned.

Anonymkode: fbf90...b73

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Mezzosoprena skrev (4 minutter siden):

...

Slettet, da jeg så oppfølgingskommentaren din 🙂 Beklager!

Jeg skjønte det da. Tosk er egentlig et ord som ikke brukes nok:)

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (4 minutter siden):

Jeg mente at du burde kvittet deg med mannen. Han veier sikkert rundt 80:laugh:

Sånn ja :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dropp dødvekten. Altså mannen.

Du lærer at barna skal godta sånn oppførsel i et forhold. Han psyker deg ned.

Anonymkode: fbf90...b73

Barna vet selvfølgelig ikke at han mener eller sier dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva gjør jeg da?

Opererer meg? Har alltid hatt det. Ikke så mye å gjøre med det. Er slank og det er nok genetisk og hormonelt.

Kan han ikke heller bare si han liker meg som jeg er og vise det :( over 40år er vi.. Hvorfor skal alt være så perfekt i tiden vi lever i? Jeg er så lei..

Strekkmerker etter å fått flere barn. Bryst som er mindre pga amming og vektnedgang. Jeg er stolt av vektnedgang etter medisiner dro meg opp. Jeg hsr jobbet for det. Men det er aldri godt nok!

Det går vel uansett ikkje å operere vekk cellulittar?

Anonymkode: 5eab6...32b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går vel uansett ikkje å operere vekk cellulittar?

Anonymkode: 5eab6...32b

Nei tror ikke det. Føler meg helt j... no. Har prøvd å hatt selvtilitt og gått med hevet hodet så dette i trynet.. :(

• Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva gjør jeg da?

Spørr mannen din, hva faen skal jeg gjøre da? All form for behandling for celluliter er forbigående, det vil si, det kommer tilbake. Skal vi skilles fordi jeg har født ungene dine? ???? (kroppen din er jo brukt til å føde barn , hans barn. ... Det vil si at mannen din brydde seg kun om at du var pulbar om han oppriktig mener alt du skriver her nå)  

Mannen din er en jævla idiot. 

Anonymkode: e35a9...be6

• Liker 15
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Men altså, da får han fikse månen på hodet, pappamagen, få sixpack, man kan vel ikke ha lesebriller??, og er ikke den pikken hans alt for liten? Har han kommet til switchen der balla henger levere enn pikken? Kommenter tilbake på ting ved ham som ikke er perfekte, helst ting han ikke kan gjøre noe med, det har han fortjent. 

Han er på viddene og ikke snill. Mobbing og psykisk mishandling er ikke greit. Kast ham ut og se om han finner seg en 20-åring - det er bare å ønske ham lykke til.

Har han vært sånn hele tiden? 

Anonymkode: 34b5d...9d5

• Liker 20
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Sier han rett ut at du må gjøre noe med cellulitene? Det er jo virkelig ikke normalt.

Anonymkode: b2150...a29

• Liker 5
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva gjør jeg da?

Jeg synes du skylder både deg selv og dine barn å ikke bo sammen med en som bevisst psyker deg ned!

Barn som er vitne til fysisk eller psykisk vold blir selv skadet av den volden. 

Du sier at barna ikke vet hva far sier til deg, men de vil overhøre det før eller senere. De vil merke fars forakt for deg, de vil merke at du går på nåler rundt far og at du blir lei deg, såret, frustrert, sint - selv om du ikke sier fra til far når barna er der.

Barna dine VIL merke at faren deres psyker deg ned og forakter deg.

Ikke la dem vokse opp i dette! Kom deg ut av dette forholdet før du blir ødelagt av det!

Anonymkode: 5eb7f...41f

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg blitt barnslig og sagt noe til å dra ned selvtilliten hans å. Nei da. Men jeg hadde sagt det til han. Å dra ned min selvtillit er ikke greit. Han skal få den opp. Han skal si hvor pen du er og alt det der. Spør hvorfor han ikke klarer å se bort ifra de små feilene man har. For det er vanlig. Ingen som er perfekt. 

Anonymkode: 5a89c...21d

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Da hadde jeg blitt barnslig og sagt noe til å dra ned selvtilliten hans å. Nei da. Men jeg hadde sagt det til han. Å dra ned min selvtillit er ikke greit. Han skal få den opp. Han skal si hvor pen du er og alt det der. Spør hvorfor han ikke klarer å se bort ifra de små feilene man har. For det er vanlig. Ingen som er perfekt. 

Anonymkode: 5a89c...21d

Jo, hvorfor ikke? Jeg hadde lett funnet noe å ved han å tære på. Noe som svir skikkelig. Noe med penis må det vel bli? Noe som er skikkelig turn off. 

Og så ville jeg kvittet meg med det svinet. 

Anonymkode: 4f24a...bef

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du finner frem en bok til han, om hvordan kroppen fungerer, og hva som er naturlig. Så sier du at det er på tide med noe elementær kunnskap, og at dere må ha en naturfagstime. Barneavdelingene på bokbutikker har ett godt utvalg av bøker på hans nivå, om du ikke kan l

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Barna vet selvfølgelig ikke at han mener eller sier dette. 

Anonymkode: a0c8a...3aa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du finner frem en bok til han, om hvordan kroppen fungerer, og hva som er naturlig. Så sier du at det er på tide med noe elementær kunnskap, og at dere må ha en naturfagstime. Barneavdelingene på bokbutikker har ett godt utvalg av bøker på hans nivå, om du ikke kan l

Du finner frem en bok til han, om hvordan kroppen fungerer, og hva som er naturlig. Så sier du at det er på tide med noe elementær kunnskap, og at dere må ha en naturfagstime. Barneavdelingene på bokbutikker har ett godt utvalg av bøker på hans nivå, om du ikke kan låne bok fra barna deres. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, så har du ganske normale kvinnelår. Men han har en mye verre skavank,, med en feil på hjernen og store mangler i evner til kjærlighet og empati. Hvordan har han tenkt å fikse det? Kan man bytte hjerte og få et godt et? Kan man transplantere omsorg og sosial intelligens? Kan man bli et godt menneske gjennom terapi?

Anonymkode: 3d0f9...505

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...