AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Men ikke hva jeg gjør? Spør om hva han mener om ditt og datt og om han har tattoeringer. Veldig random. Samme folkene har ikke spurt meg hva jeg jobber med på et halvt og et helt år osv. Føler meg så usynlig. De har ikke møtt han engang. Noen tanker? Hva kan jeg gjøre for å bli mer jovial, eller ja..... Anonymkode: 0c775...a10
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem? Anonymkode: 99dd5...93d Jeg jobber på røde kors frivillig, og på trening. En mann og to kvinner. Da er det ikke tilfeldig. Det er sånn smalltalken begynner, eller tar veien. ts Anonymkode: 0c775...a10 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem spør om hva? Anonymkode: a5815...84e Hva mer enn HI trenger du? Anonymkode: 0c775...a10 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Kanskje de allerede har koblet hva du jobber med? Anonymkode: c782b...121 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli De prøver jo bare å vite litt mere. Er jo normalt å spørre litt sånn. Bare for å snakke. Vil du ikke svare på det så sier du det da. Er ikke verre enn det. Anonymkode: 40ed7...1e2 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje de allerede har koblet hva du jobber med? Anonymkode: c782b...121 Nei det tviler jeg på. Anonymkode: 0c775...a10
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De prøver jo bare å vite litt mere. Er jo normalt å spørre litt sånn. Bare for å snakke. Vil du ikke svare på det så sier du det da. Er ikke verre enn det. Anonymkode: 40ed7...1e2 Men det er ingen spørsmål til meg selv ikke når jeg spør dem spørsmål. Hun ene kaller meg Elise hver gang vi møtes, jeg heter ikke det engang. Men hun husker navnet til en mann hun aldri har møtt. ts Anonymkode: 0c775...a10 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men det er ingen spørsmål til meg selv ikke når jeg spør dem spørsmål. Hun ene kaller meg Elise hver gang vi møtes, jeg heter ikke det engang. Men hun husker navnet til en mann hun aldri har møtt. ts Anonymkode: 0c775...a10 Kanskje de så at han skysset deg til jobb og synes han er megakjekk? Anonymkode: 33a3c...262
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kanskje de så at han skysset deg til jobb og synes han er megakjekk? Anonymkode: 33a3c...262 Alle tre? Nei jeg tror ikke det. Stusser bare over det 😊 ts Anonymkode: 0c775...a10 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men ikke hva jeg gjør? Spør om hva han mener om ditt og datt og om han har tattoeringer. Veldig random. Samme folkene har ikke spurt meg hva jeg jobber med på et halvt og et helt år osv. Føler meg så usynlig. De har ikke møtt han engang. Noen tanker? Hva kan jeg gjøre for å bli mer jovial, eller ja..... Anonymkode: 0c775...a10 Hvem snakker du om? Familie, venner, kassadama på Kiwi?
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva mer enn HI trenger du? Anonymkode: 0c775...a10 Les hi en gang til så skjønner du hva vi lurer på, der står bare "de lurer på" Anonymkode: 4321d...c1b 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun ene kaller meg Elise hver gang vi møtes, jeg heter ikke det engang. Anonymkode: 0c775...a10 Hvor mange ganger har du korrigert henne? Anonymkode: d37b9...29e
AnonymBruker Skrevet 27. juli #16 Skrevet 27. juli Linneah2013 skrev (2 minutter siden): Hvem snakker du om? Familie, venner, kassadama på Kiwi? Står i tråden. Anonymkode: 0c775...a10
AnonymBruker Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange ganger har du korrigert henne? Anonymkode: d37b9...29e Hver gang. Har ikke telling. ts Anonymkode: 0c775...a10
AprilLudgate Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Alle tre? Nei jeg tror ikke det. Stusser bare over det 😊 ts Anonymkode: 0c775...a10 Det er bare smalltalk. Å spørre random spørsmål om partner er en vanlig høflighetsfrasegreie. Ang feil navn, korriger neste gang Noen er fryktelig dårlige på å huske navn. Jeg kan huske masse ved personen, og helt glemme navnet. 3
AprilLudgate Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hver gang. Har ikke telling. ts Anonymkode: 0c775...a10 Hun er og frivillig? Isåfall kan det tenkes hun er frivillig fordi ufør av noe som gjør at hun sliter kognitivt. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli #20 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva mer enn HI trenger du? Anonymkode: 0c775...a10 Skjønte ingeting av hi. Anonymkode: ffef3...9aa 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå