AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Og hvor lang tid tok det før det gikk over? fikk du alle symptomene på nytt ved bytte av merke? Anonymkode: 7cfe7...cad
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Ritalin: Hodepine, kvalme, svimmelhet, søvnvansker, brystsmerter, følelse av å være nervøs. Og sikkert flere ting. Jeg gikk på Ritalin over 10 år før jeg skiftet. Og til tross for bivirkninger av og på var jeg fornøyd. Skiftet så til Elvanse, fordi jeg hørte om andre som hadde fått den og fått en ny tilværelse. Jeg ble meget fornøyd med byttet og har ingen bivirkninger. Anonymkode: f189e...6df
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Ritalin: Lett hodepine, gikk over så fort jeg fikk i meg nok væske i løpet av dagen. Ørlite hjertebank like etter inntak, gikk over etter et par uker. Redusert matlyst, men ikke manglende matlyst. Ikke gått over. Kanskje heller en virkning enn en bivirkning. Anonymkode: eff12...a0f
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Og hvor lang tid tok det før det gikk over? fikk du alle symptomene på nytt ved bytte av merke? Anonymkode: 7cfe7...cad Kvalme og svimmelhet. Gikk over i løpet av 1-2 uker. Kom tilbake når jeg økte dose og gikk igjen over i løpet av 1-2 uker. Hvis du bytter merke vil du ikke få samme bivirkninger pga. at virkestoffet er forskjellig... Anonymkode: dff89...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå