AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Skal til Thailand og titter på billetter. Jeg vil gjerne fly business til bankok og economy videre. Men ser ut som jeg da må bestille biletter hver for seg. Eller kan jeg oppgradere det ene flyet senere, om jeg bestiller begge fly på economy? Og hvis jeg ender opp med å måtte bestille flyene hver for seg, så må jeg kanskje hente bagasje og sjekke den inn igjen i for fly nr 2? Anonymkode: 16237...7e3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Da må du ha separate billetter videre. Bestill business t/r BKK, ta et par dager i verdens beste by i hver ende av reisen videre. Anonymkode: 4acfd...8e6 1
Eric_B Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Bruker du et bookingnettsted? Bruk flyselskapets sider, kan bestille forskjellige klasser på forskjellig deler av reisen der er min erfaring. Reiser aldri business med sas fra Norge til Cph men ofte business fra cph til usa på samme booking.
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Eric_B skrev (4 minutter siden): Bruker du et bookingnettsted? Bruk flyselskapets sider, kan bestille forskjellige klasser på forskjellig deler av reisen der er min erfaring. Reiser aldri business med sas fra Norge til Cph men ofte business fra cph til usa på samme booking. Da er din erfaring feil. Fortell gjerne hvordan man skal velge "Go" OSL-CPH og Business CPH-ORD på SAS sine sider. Anonymkode: 4acfd...8e6
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Det er vel egentlig ingen innenlands strekninger i Thailand der det (etter min mening) er noen vits i å bestille business class. Seriøst. Måtte evt vært en av flightene mellom Phuket/Krabi og Chiang Mai, men bare hvis de setter opp store fly. Ville mye heller betalt den ekstra hundrelappen eller to for plass ved nødutgang. Anonymkode: 7a193...e24 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er vel egentlig ingen innenlands strekninger i Thailand der det (etter min mening) er noen vits i å bestille business class. Seriøst. Måtte evt vært en av flightene mellom Phuket/Krabi og Chiang Mai, men bare hvis de setter opp store fly. Ville mye heller betalt den ekstra hundrelappen eller to for plass ved nødutgang. Anonymkode: 7a193...e24 Nå er prisforskjellen på å inkludere det siste hoppet minimal sammenlignet med å booke en billett til BKK og kjøpe separat billett derfra. Og man slipper styret med å ta ut bagasje og sjekke inn på nytt. Vel verdt prisforskjellen. Anonymkode: 4acfd...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå