AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Har husdyr og må rulle sofaen daglig. Anonymkode: b7159...3f0
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Om det ikke er endringer så faktisk Dressmann sine. Jobbet i en finere herrekonfeksjonsbutikk for mange år siden. Jeg ble titt og ofte sendt til Dressmann for å kjøpe klesruller. Han som eide butikken sverget til dem. Gjør det selv ennå Anonymkode: b19aa...e24 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Jeg sverger til Clas Ohlsson. Men har ikke prøvd noen av de andre som er nevnt her. Anonymkode: 122f9...833 1
Hanne67 Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Jeg bruker sånn vendbar klesbørste å dra over med, men ellers ser denne ut til å fungere bra.
AnonymBruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Jeg bruker en mengde av disse, ikea er verst, coop er ganske bra, chlas sine er sånn helt ok, dressmann sine er veldig bra, kan rulle flere ganger med de og limet virker sterkere på en måte. Anonymkode: 0fc94...6f2
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Bruk en klesbørste. Jeg kjøpte en på Clas Ohlson, tror jeg. Den kan brukes i det uendelige. Anonymkode: 56c5e...a02
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli En slik: https://www.clasohlson.com/no/Gleener-nuppefjerner-og-klesborste/p/44-5300 Anonymkode: 56c5e...a02
Matas Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Hanne67 skrev (På 27.7.2025 den 7.51): Jeg bruker sånn vendbar klesbørste å dra over med, men ellers ser denne ut til å fungere bra. Jeg har denne og den er veldig bra👍 Sparer en for mye søppel også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå