BareMegAlene Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei For et par uker siden var vi på bø sommarland og har kjøpt platinum sesongkort dagen før. For oss er det fri inngang til tusenfryd, det er greit. Men blant fordelene til platinum kort var at man kunne ta med en venn for 99kr (juni og aug). Men drt står ikke om dette gjelder bø eller tusenfryd. Har noen hatt med en venn til tusenfryd og fått inngangsbilletten for 99kr? Og hvordan gjorde dere det, bestilte dere på forhånd eller kjøpte vennen billett ved skranken på tusenfryd? Er redd det er fullt skjønner du. At vi skal dra så langt og vennene ikke får bli med inn..
Grüner Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Det står jo ganske oversiktlig på nettsiden deres: https://www.tusenfryd.no/kjop-billetter/sesongkort#tabcc43_0 Ser ut som du kan ta med 1venn for 249kr (ikke 99kr) på utvalgte dager.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Vi har sesongkort fra tusenfryd og var nettop på sommerland i Bø. Ingen av våre sesongkortfordeler gjaldt i Bø. Og er ikke mange dagene vi kan ta med en venn på Tusenfryd, da koster det også 249 tror jeg. så tviler litt på at dere kan ta med en venn for 99kr. Men send mld til parken, så du er sikker på riktig svar Anonymkode: 4542d...9b6
BareMegAlene Skrevet 26. juli Forfatter #4 Skrevet 26. juli Nå har ikke jeg sesongkort dra tusenfryd men fra bø som jeg sa i HI.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Ser ut som det å ta med to venner kun gjelder i Bø. Anonymkode: 48905...988 1
BareMegAlene Skrevet 26. juli Forfatter #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ser ut som det å ta med to venner kun gjelder i Bø. Anonymkode: 48905...988 Takk for den. Var noe slik jeg lette etter, men ikke fant 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå