AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Tenker på begge kjønn. 40 ,kanskje? Er vel da vi begynner å miste det litt uansett. Forstår det sånn at det er mange av oss der ute, så kanskje vi kan dele meninger Anonymkode: 59b9d...3dc
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Tror ikke det finnes noen alder man egentlig trenger å gi opp. Har hørt nok av historier fra sykehjem om pleiere som finner de eldre nakne i hverandres senger, så tydeligvis har man jo sjans selv når man er gammel og dement (om det er noe man har lyst til er jo forsåvidt et annet spørsmål da). Anonymkode: 793f3...abf 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Eh, aldri? Virker som dette er et litt sånn dårlig kamuflert "synd på meg" innlegg. Og så er det jo sånn at den holdningen er en virkelig turn off for begge kjønn. Kanskje kvitte seg med den, også prøve igjen? 😊 Lykke til! Anonymkode: ed975...829 3
Grüner Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli 40? Du er jo fullt kapabel til å ha sex etter det, så det er tidlig å legge inn årene. Men jeg tror du bør skifte approach fra oppheng i sex og stakkars meg som er så gammel og fortsatt jomfru. Da framstår du bare desperat og stakkarslig. Fokuser heller på dating og bli kjent med kvinner. Da kan det hende sex blir en naturlig av datingprosessen etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Så lenge du ikke er død er jo muligheten der. Anonymkode: 1c4a6...5cb
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så lenge du ikke er død er jo muligheten der. Anonymkode: 1c4a6...5cb er du dame er det mulig etter døden også. Men heller tvilsomt. Men et seriøst svar: 80-90 årsalderen en plass. er vist mange i alderen 75+ som er veldig aktive. Anonymkode: 1689c...dca
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Både å gi opp og desperasjon er lite attraktivt. Anonymkode: e3425...326 1
Flintis Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Både å gi opp og desperasjon er lite attraktivt. Anonymkode: e3425...326 Når en har erfart at en er lite attraktiv trenger en ikke å være desperat lenger om en gir opp å søke sex med et annet menneske. Imidlertid kan en ha sex på egenhånd. Samtidig er det viktig å ikke gi opp livet fordi en ikke klarer den enkle tingen å formere seg videre. En kan altså bygge seg et liv selvom en ikke er verdi til å ha sex og få barn med et annet menneske. Så kan ting snu. Jeg ga vel opp i 25 årsalderen, men kom på internettet og da ordnet det seg. På mer generelt grunnlag, når mener du en kan eller bør gi opp?
feliek54 Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 20.54): Tenker på begge kjønn. 40 ,kanskje? Er vel da vi begynner å miste det litt uansett. Forstår det sånn at det er mange av oss der ute, så kanskje vi kan dele meninger Anonymkode: 59b9d...3dc Aldri om du har lyst. nå vet jeg ikke om du er mann eller dame da
AnonymBruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli Flintis skrev (På 27.7.2025 den 8.56): Når en har erfart at en er lite attraktiv trenger en ikke å være desperat lenger om en gir opp å søke sex med et annet menneske. Imidlertid kan en ha sex på egenhånd. Samtidig er det viktig å ikke gi opp livet fordi en ikke klarer den enkle tingen å formere seg videre. En kan altså bygge seg et liv selvom en ikke er verdi til å ha sex og få barn med et annet menneske. Så kan ting snu. Jeg ga vel opp i 25 årsalderen, men kom på internettet og da ordnet det seg. På mer generelt grunnlag, når mener du en kan eller bør gi opp? På et generelt grunnlag: Never ever give up. Anonymkode: e3425...326
AnonymBruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli Naboen var 83 når han mistet jomfrudommen. Gammel ungkar som fikk et illebefinnende, etter sykehusopphold så gikk veien til sykehjemmet. Her fant han seg ei gammel klassevenninne 75 år tidligere. De hadde seg morgen og kveld helt frem til han døde 2 år senere. Anonymkode: 02fd9...cb2 1
lolitsme Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Naboen var 83 når han mistet jomfrudommen. Gammel ungkar som fikk et illebefinnende, etter sykehusopphold så gikk veien til sykehjemmet. Her fant han seg ei gammel klassevenninne 75 år tidligere. De hadde seg morgen og kveld helt frem til han døde 2 år senere. Anonymkode: 02fd9...cb2 For en fin slutt på livet. 😮 1
test1e Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli He he, noen er født taper. Sånn er det bare. Man burde analyser situasjonen når man sitter der, voksen, uten venner, partner, utdannelse etc.
Irak Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli test1e skrev (2 minutter siden): He he, noen er født taper. Sånn er det bare. Man burde analyser situasjonen når man sitter der, voksen, uten venner, partner, utdannelse etc. Ingen er født taper. Nå må du gi deg! Det siste du skriver er jeg enig i.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli test1e skrev (8 minutter siden): He he, noen er født taper. Sånn er det bare. Man burde analyser situasjonen når man sitter der, voksen, uten venner, partner, utdannelse etc. Det finnes ingen taper eller vinner i livet. Hva verden lever du i? Anonymkode: b1137...00b
Flintis Skrevet 28. juli #19 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): På et generelt grunnlag: Never ever give up. Anonymkode: e3425...326 Hvorfor ikke, hvorfor pine seg med å innbille seg at en har muligheter en ikke har IRL ihvertfall? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes ingen taper eller vinner i livet. Hva verden lever du i? Anonymkode: b1137...00b Tja.... det er jo det, søker en jobb og får den har en vunnet jobben. Ønsker en å føre genene sine videre og får det har en vunnet sin generasjon evolusjonsmessig. På den veien er å være bra nok til sex med ett menneske av motsatt kjønn en vinn situasjon. 1
Irak Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli Flintis skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke, hvorfor pine seg med å innbille seg at en har muligheter en ikke har IRL ihvertfall? Tja.... det er jo det, søker en jobb og får den har en vunnet jobben. Ønsker en å føre genene sine videre og får det har en vunnet sin generasjon evolusjonsmessig. På den veien er å være bra nok til sex med ett menneske av motsatt kjønn en vinn situasjon. Om det er slik man måler sin verdi så kan jeg forstå konseptet og tankegangen... Det er faktisk veldig trist å lese. Håper inderlig at jeg tar feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå