AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei maler et rom der veggene har vært malt med blå og nå maler jeg over med hvit men problemet er at det vises igjennom, har malt to ganger med fargen hvit men enda ikke bra, hva kan jeg gjøre for å få det perfekt? Anonymkode: d81ff...4ea
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Det kan hende du må ha både tre og fire strøk for å få bort blåskjæret. Anonymkode: fee22...229 2
Mezzosoprena Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei maler et rom der veggene har vært malt med blå og nå maler jeg over med hvit men problemet er at det vises igjennom, har malt to ganger med fargen hvit men enda ikke bra, hva kan jeg gjøre for å få det perfekt? Anonymkode: d81ff...4ea Flere strøk! 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Måtte male fire strøk da vi skiftet fra mørkeblå til lysegul her. Hvis veggene er "tørste" må det gjerne 3-4 strøk til når man bytter fra mørk/sterk farge til lys farge. Anonymkode: 19cf9...91d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Evt bedre maling? Lady pure Color er veldig dekkende og bra. Anonymkode: fe610...00d
mereo Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli 1-2 strøk grunning med farge, 1-2 strøk med malingen. Men siden du alt har begynt å male og ikke gjort det. Så må du ha flere strøk med maling.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Trenger bare 1 strøk med grunning. Anonymkode: 0fed6...4fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå