AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Særlig om jeg har brukt den aktuelle handen mye. Jeg er under 45, om det har noe å si. Flere måneder nå, men føler det er litt pinglete å gå til legen med. Anonymkode: 6eea2...4fe
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Helt innafor å ta en tur til lege eller fysio med det. Om det plager deg i hverdagen, enten fysisk eller psykisk. Anonymkode: 91746...6e8
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Hvis jeg skroller mye på mobilen evt strikker mye så får jeg vondt i ytterste ledd på tommel. Går over når jeg lar tommelen få hvile en dag eller to. Anonymkode: b6e29...939
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Du bør gå til lege med det og få henvisning til røntgen eller mr Anonymkode: 274f4...e4e
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Særlig om jeg har brukt den aktuelle handen mye. Jeg er under 45, om det har noe å si. Flere måneder nå, men føler det er litt pinglete å gå til legen med. Anonymkode: 6eea2...4fe For mye bruk av mobil? Anonymkode: 6b46c...7e0
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Artrose i tommel? Det har jeg fått. Kvinne 50 Anonymkode: d18b2...222
AnonymBruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Har det samme, ført på ene hånda og nå er det på andre ig. Tror det erbelasninger og alder, er 40 jeg og. Har jobbet med masse med hendene en periode når jeg var yngre og regner med det er det som gjør det legen slengte og ut at det var mulig med artrose. AnonymBruker skrev (1 time siden): Artrose i tommel? Det har jeg fått. Kvinne 50 Anonymkode: d18b2...222 Fikk du røntgen og slikt eller? Virker ikke som om legen min var så interessert i det. Anonymkode: 236d9...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå