Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

6 mnder gravid og testen er negativ på de vanlige testene plutselig , vet at hcc skal synke men så mye? Kan noen ta bilde og vise sin? Nå vurdere jeg kjøpe tidligere og se om det slår ut på den i det hele tatt😂 kan noen ta bilde av sin så jeg kan sammenligne?

Anonymkode: 42eb2...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles hook-effekten, du har for mye hcg.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor tester du når du er 6 mnd på vei?

• Liker 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 19.32):

6 mnder gravid og testen er negativ på de vanlige testene plutselig , vet at hcc skal synke men så mye? Kan noen ta bilde og vise sin? Nå vurdere jeg kjøpe tidligere og se om det slår ut på den i det hele tatt😂 kan noen ta bilde av sin så jeg kan sammenligne?

Anonymkode: 42eb2...130

Emmm.. hvorfor teste ved 6mnd? Ingen poeng i det. Ved så høy hcg vil testene slår ut negativ pga for høye nivåer. Helt normalt. 

Testene er til for å vise gravidet tidlig, ikke 4mnd 6mnd eller 8mnd ut i graviditeten. Bruk testene som de er ment så sparer man seg for mye unødig bekymring.

Anonymkode: d460b...ae6

Skrevet

Hva skal være vitsen med å teste så sent i et svangerskap? Ved 6mnd vil du vel allerede kjenne liv? Er da mye bedre å følge med på hva som skjer med barnet på denne måten! Hvis det er noe forandring, så ta kontakt med plassen du skal føde, for å sjekke at alt er bra.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen har 6 månederstester å vise deg fordi ingen tester når man er 6 måneder gravid 

Anonymkode: bf54b...e2d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sparkene i magen bevis nok?? 😂😂😂

ta en ultralyd, ikke graviditetstest

Anonymkode: 575d5...78c

AnonymBruker
Skrevet

Mener du 6 uker? 

Anonymkode: 575d5...78c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er. 

IMG_0034.jpeg

Anonymkode: 25623...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...