AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli 6 mnder gravid og testen er negativ på de vanlige testene plutselig , vet at hcc skal synke men så mye? Kan noen ta bilde og vise sin? Nå vurdere jeg kjøpe tidligere og se om det slår ut på den i det hele tatt😂 kan noen ta bilde av sin så jeg kan sammenligne? Anonymkode: 42eb2...130
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 19.32): 6 mnder gravid og testen er negativ på de vanlige testene plutselig , vet at hcc skal synke men så mye? Kan noen ta bilde og vise sin? Nå vurdere jeg kjøpe tidligere og se om det slår ut på den i det hele tatt😂 kan noen ta bilde av sin så jeg kan sammenligne? Anonymkode: 42eb2...130 Emmm.. hvorfor teste ved 6mnd? Ingen poeng i det. Ved så høy hcg vil testene slår ut negativ pga for høye nivåer. Helt normalt. Testene er til for å vise gravidet tidlig, ikke 4mnd 6mnd eller 8mnd ut i graviditeten. Bruk testene som de er ment så sparer man seg for mye unødig bekymring. Anonymkode: d460b...ae6
HeleneHS Skrevet 1. august #5 Skrevet 1. august Hva skal være vitsen med å teste så sent i et svangerskap? Ved 6mnd vil du vel allerede kjenne liv? Er da mye bedre å følge med på hva som skjer med barnet på denne måten! Hvis det er noe forandring, så ta kontakt med plassen du skal føde, for å sjekke at alt er bra.
AnonymBruker Skrevet 1. august #6 Skrevet 1. august Ingen har 6 månederstester å vise deg fordi ingen tester når man er 6 måneder gravid Anonymkode: bf54b...e2d 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #7 Skrevet 1. august Er ikke sparkene i magen bevis nok?? 😂😂😂 ta en ultralyd, ikke graviditetstest Anonymkode: 575d5...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå