AnonymBruker Skrevet 26. juli #21 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner også en som hadde vepsebol på soverommet. Han brukte myggnetting rundt senga den sommeren. Der jeg bodde før var det stokkmaur rundt huset pga skog. Jeg irriterte meg over det i begynnelsen, men når jeg godtok det så jeg at det var jo ikke noe problem. Forstår ikke dette med denne drepingen jeg heller. Anonymkode: 74637...0e3 Kan du ikke bare akseptere at ikke alle er som deg og senior? JEG VIL IKKE HA SKADEDYR! Anonymkode: bb69d...d8d
AnonymBruker Skrevet 26. juli #22 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan du ikke bare akseptere at ikke alle er som deg og senior? JEG VIL IKKE HA SKADEDYR! Anonymkode: bb69d...d8d Svart jordmaur er ikke skadedyr. De er bra for hagen. Anonymkode: a1fc6...b82 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #23 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Svart jordmaur er ikke skadedyr. De er bra for hagen. Anonymkode: a1fc6...b82 Jammen jeg har ikke hage. Jeg har bare belegningsstein rundt huset og på tomta. Anonymkode: bb69d...d8d
AnonymBruker Skrevet 27. juli #24 Skrevet 27. juli Jeg har hatt veps under panelet to ganger. Ellers legger jeg tilrette for insekter i hagen, men verandaen min i 2.etg er min, og jeg klarer ikke å slappe av med veps rundt hodet. Så min løsning har vært dette vepseskummet. Jeg har gått ut på natta, vepsen er mindre aktiv da, og sprayet mot åpningene de kryper inn i. Det har løst problemet begge ganger for meg. Anonymkode: 2dbdf...b72
senior Skrevet 27. juli #25 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan du ikke bare akseptere at ikke alle er som deg og senior? JEG VIL IKKE HA SKADEDYR! Anonymkode: bb69d...d8d Veps og bier er IKKE skadedyr. Og det er stort sett heller ikke mauren utendørs. Hysteriske kvinnfolk som skal drepe, derimot . . . . 😁
AnonymBruker Skrevet 27. juli #26 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har hatt veps under panelet to ganger. Ellers legger jeg tilrette for insekter i hagen, men verandaen min i 2.etg er min, og jeg klarer ikke å slappe av med veps rundt hodet. Så min løsning har vært dette vepseskummet. Jeg har gått ut på natta, vepsen er mindre aktiv da, og sprayet mot åpningene de kryper inn i. Det har løst problemet begge ganger for meg. Anonymkode: 2dbdf...b72 Takk! 😀 Anonymkode: bb69d...d8d
AnonymBruker Skrevet 27. juli #27 Skrevet 27. juli For evnt slippe dette seinere ta n3d gesims bordene og sett på innsekter nett https://www.google.com/shopping/product/18306082739346829162?lsf=seller:10903044,store:13475333789983851157&prds=oid:11697540041737437148&q=insekt+netting+himling&hl=nb-NO&ei=Wc2FaMbDBsGxwPAP3NPIqAs&sts=14&lsft=gclid:Cj0KCQjw-ZHEBhCxARIsAGGN96JAda2Y-8hTDpNaCU1Jh_nPGZvgwyLSgneX7fDl-PZFyQ-CZc5lFiAaAgZNEALw_wcB Anonymkode: b0dde...349
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå