AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Jeg opplevde nylig å bli møtt med ladede blikk fra en mann, intense blikk som kommuniserer mye uten ord. Det kunne være plutselige situasjoner der mannen plutselig dukket opp foran meg, ( uten tvil, helt bevisst handling ) og bare stod og stirret på meg, det varte en liten stund og jeg måtte snu meg vekk, han gikk pekte på en klokke, signaliserte dårlig tid. Tenkte ikke mer over det, men slike merkelige ladede situasjoner fortsatte med gjevne mellomrom. Når han så meg, virket han ofte ekstra glad og plasserte meg slik at jeg var i hans synsfelt, som om han ønsket at jeg skulle legge merke til han. Til slutt merket jeg at jeg ble litt urolig av hele situasjonen, og han følte vel han mistet kontroll på en eller annen måte, eller at jeg ikke var like imøtekommende, han kom litt "stormende inn" i det rommet jeg var i og så strengt på meg (?) det er ikke å ta feil av, det var en ladet handling jeg ikke skjønte så mye av, men at dette ikke var noe jeg innbilte meg og måtte bort fra. Jeg trakk meg unna, sa nei til å bli dratt inn i disse ladede møtene, og fikk kontroll på situasjonen, begynte å føle på voldsomt begjær på den tiden, men kan ikke leve på fantasier og tanker alene. Først da kom det reaksjoner fra ham, han oppsøkte meg, virket litt stresset og ville sørge for vi hadde en eller annen relasjon videre etter sommeren. Har noen opplevd noe lignende? Hva tenker dere om mennesker som kommuniserer mye uten ord? For meg er det god nok grunn til å trekker meg helt bort, men jeg spør for å lære. Anonymkode: 84a85...15e
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Tenker bare at du må slutte å tenke så mye Anonymkode: c7b18...e87 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker bare at du må slutte å tenke så mye Anonymkode: c7b18...e87 Og det kan være hva som helst mellom himmel og jord, han er kanskje sprø eller vil ha deg. Høres ut som to litt slitsomme og følelsesstyrte personer som navigerer via det de har mellom beina og/eller leter etter bekreftelse. Du kan ikke lære så mye, alt er basert på synsing og bare fra ditt ståsted, altså kan ingen her si hva han tenker. Sikkert lurt å trekke seg unna og ikke mate det sedvanlige mønsteret👍 Anonymkode: c7b18...e87
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Hvilken relasjon sa han at han ønsket? Det høres ærlig talt ut som du overtenker og tolker i vill fantasi her. Er det snakk om en kollega? Familievenn? En fyr på biblioteket? Snakker dere aldri sammen? Anonymkode: 6cd4b...536 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvilken relasjon sa han at han ønsket? Det høres ærlig talt ut som du overtenker og tolker i vill fantasi her. Er det snakk om en kollega? Familievenn? En fyr på biblioteket? Snakker dere aldri sammen? Anonymkode: 6cd4b...536 Det har jeg tenkt også, virkelig. Men så var det jo de situasjonene som hendte, som var uventet og rettet mot meg- det er ikke noe jeg innbiller meg. Men, bare glemmer det, sikkert bare jeg som overtenker. Takk for svar alle. Anonymkode: 84a85...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå