Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

....Men ikke på en god stund. Tror dere på sånt? Eller er det bare at jeg ønsker så veldig at vi ender opp? 

Vi er i hverandres krets ifbm med familie. Og det er så mye jeg tenker at ville funket med oss.. han har veldig mange gode kvaliteter.  Jeg vet at han driver og dater noen nå. Men jeg tar det liksom helt med ro. For jeg tror at på en eller annen måte så ender vi opp sammen. Er det bare innbilning?

Jeg har selv ting å ordne opp i på mitt bord, akkurat nå kan jeg ikke og vil jeg ikke møte noen.  Noen ganger føler jeg nesten en slags ro ved å tenke på han,fordi jeg ser for meg at det kan bli vår tur for hverandre etterhvert. 

Er jeg gal?😂

Anonymkode: 56223...f1d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke gal. Det kan jo hende dette er intuisjonen din som forteller deg. 

Og om dere ender opp sammen eller ikke, så har ikke det så mye å si dersom denne fantasien uansett hjelper deg å fokusere på å vokse som menneske, og "ordne opp på ditt bord" som du sier. 

Jeg er i et veldig rart forhold med en mann, der verken jeg eller han kan gi hverandre det vi trenger nå, men jeg har en så sterk intuisjon på at jeg skal være med ham, at selv om vi ikke er kjærester på noen som helst praktisk måte egentlig, så forblir jeg, fordi jeg har et så tydelig bilde av at det er OSS. Og jeg tror dette nettopp gir meg roen til å ta tak i det jeg trenger i dette kapittelet av livet. 

Anonymkode: 53c11...676

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I forbindelse med familie? Jeg håper for all del at du ikke blir sammen med en slektning.

Anonymkode: 74e38...094

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke gal, men du kan selvfølgelig ikke vite at han ikke ender opp med noen andre.

Ville nok brukt energien min på annet. Det som er meningen, er meningen. 

Anonymkode: bf68e...5f5

Gjest Linneah2013
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

....Men ikke på en god stund. Tror dere på sånt? Eller er det bare at jeg ønsker så veldig at vi ender opp? 

Vi er i hverandres krets ifbm med familie. Og det er så mye jeg tenker at ville funket med oss.. han har veldig mange gode kvaliteter.  Jeg vet at han driver og dater noen nå. Men jeg tar det liksom helt med ro. For jeg tror at på en eller annen måte så ender vi opp sammen. Er det bare innbilning?

Jeg har selv ting å ordne opp i på mitt bord, akkurat nå kan jeg ikke og vil jeg ikke møte noen.  Noen ganger føler jeg nesten en slags ro ved å tenke på han,fordi jeg ser for meg at det kan bli vår tur for hverandre etterhvert. 

Er jeg gal?😂

Ikke umulig at du ender opp med han, intuisjon/magefølelse stemmer ofte, så nei, gal er du ikke

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du er ikke gal, men du kan selvfølgelig ikke vite at han ikke ender opp med noen andre.

Ville nok brukt energien min på annet. Det som er meningen, er meningen. 

Anonymkode: bf68e...5f5

Jeg bruker ingen energi på han. Kun meg selv jeg jobber med og prøver å bli beste versjon av meg selv uavhengig av hva en fremtid bringer. 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

I forbindelse med familie? Jeg håper for all del at du ikke blir sammen med en slektning.

Anonymkode: 74e38...094

Nei, bror til min svoger 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, du er ikke gal. Det kan jo hende dette er intuisjonen din som forteller deg. 

Og om dere ender opp sammen eller ikke, så har ikke det så mye å si dersom denne fantasien uansett hjelper deg å fokusere på å vokse som menneske, og "ordne opp på ditt bord" som du sier. 

Jeg er i et veldig rart forhold med en mann, der verken jeg eller han kan gi hverandre det vi trenger nå, men jeg har en så sterk intuisjon på at jeg skal være med ham, at selv om vi ikke er kjærester på noen som helst praktisk måte egentlig, så forblir jeg, fordi jeg har et så tydelig bilde av at det er OSS. Og jeg tror dette nettopp gir meg roen til å ta tak i det jeg trenger i dette kapittelet av livet. 

Anonymkode: 53c11...676

Jeg tenker akkurat som deg i det du skriver om at den fantastien kan hjelpe meg med et eller annet. Også er det jo en vill megabonus om det faktisk blir slik. Kan hende det bare er en barnslig dagdrøm. Men det spiller egentlig ikke så stor rolle.

AnonymBruker
Skrevet

Nei; du er ikke gal. Min intuisjon sa meg det samme om kjæresten min og meg. Jeg bare viste at vi kom til å ende opp sammen. Og det gjorde vi. Ganske nøyaktig ett år etter følelsen kom. Nå har vi vært sammen to år, og planlegger bryllup

Anonymkode: e7242...4af

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei; du er ikke gal. Min intuisjon sa meg det samme om kjæresten min og meg. Jeg bare viste at vi kom til å ende opp sammen. Og det gjorde vi. Ganske nøyaktig ett år etter følelsen kom. Nå har vi vært sammen to år, og planlegger bryllup

Hva var det som ga deg den følelsen i utgangspunktet da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei, bror til min svoger 

Altså ditt søskens svoger? Det er for tett på.  

Anonymkode: 95c16...3e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er jeg gal?😂

Ja, det er nok bare en blanding av innbilning og ønsketenking. Du virker til å ilegge han egenskaper og plasserer han på en pidestall. Du har en fantasi om hvordan han er og hvordan dere ville vært sammen. Virkeligheten kan vise seg å være noe helt annet da fantasi og virkelighet ofte er to vidt forskjellige opplevelser. 

Anonymkode: 93f25...d35

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er jeg gal?😂

Du er nok litt gal ja. Hvis det var meningen det skulle bli dere så hadde han ikke datet en annen. 
Du lider av ønske tenkning bare stakkars. Og muligens vrangforstillinger. Hvorfor tror du at dere ender opp sammen ? 

Anonymkode: d9dcd...5cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men datet han en annen?

AnonymBruker
Skrevet

Tror vi har en sjette sans på disse tingene. Så når du er klar så blir dere gjerne sammen. 😊♥️ 

Anonymkode: 9fc42...ef2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor det?

Du kommer til å få samme svigerfamilie som ditt søsken!? Det er da helt forstyrret. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, men datet han en annen?

Å date en annen en annen ser jeg ikke på som noe problem. Og ender de opp sammen er det jo bare fint ! 

Jeg er selv i en relasjon under avvikling. 

Jeg går ikke og tror jeg ender opp med han. Jeg føler bare litt på det. Men kan helt klart bare være naiv ønsketenkning 😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Broren til svogeren din er litt ick vel. Hva synes søsteren din? Det er jo hennes inngiftede bror. 

Anonymkode: a86a2...060

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Svogeren til broren, det er ikke for tett, svogerens søster er giftet inn i familien

Anonymkode: 2bab4...01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...