AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Jeg var på en butikk i dag og hørte en sang jeg likte, men jeg fikk ikke med meg så veldig mye av teksten. Det eneste var deler av refrenget hvor de sang noe sånt som "if you ever plan to leave". Det var mer pop, ikke noe rock. Jeg har prøvd å google, men finner ikke noe som passer. Noen som kan hjelpe? Anonymkode: e212d...2b9
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Var det mann eller kvinne som sang? Ballade eller mer danse-aktig? Hvilke tiår hørtes det ut som sangen kom fra? Anonymkode: a5672...fee 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Det var en mann, hørtes veldig ung ut. Det var litt helt ballade, men tydelig en slags kjærlighetssang likevel. Den hørtes ganske ny ut. Anonymkode: e212d...2b9
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Takk for forslaget, men det var definitivt ikke denne. Det var en ung mann som sang den sangen jeg hørte. Anonymkode: e212d...2b9
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg var på en butikk i dag og hørte en sang jeg likte Var det matbutikken eller noe ungt og hipt ? kan si noe om alderen på låta Anonymkode: 452fa...3bb
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Last ned Shazam på mobilen så lurer du aldri på hvilken sang du hører igjen. Den identifiserer alle sanger etter 2-3 sekunder. Anonymkode: 69a04...2e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var det matbutikken eller noe ungt og hipt ? kan si noe om alderen på låta Anonymkode: 452fa...3bb Det var Normal. Anonymkode: e212d...2b9
AnonymBruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det var Normal. Anonymkode: e212d...2b9 Kan være KI-generert. Mange butikker velger det fordi det er billigere enn å spille av ekte musikk! Anonymkode: 6e1a8...055
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2025 den 7.45): Kan være KI-generert. Mange butikker velger det fordi det er billigere enn å spille av ekte musikk! Anonymkode: 6e1a8...055 Hæ?? Hvor har du fått vite om det? Det har jeg faktisk aldri hørt. Anonymkode: c5afd...a7a
AnonymBruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli Normal pleier å spille mye 90- og tidlig 2000-tallsmusikk, ofte sånne som er litt glemt bort. Hører ofte sanger der som jeg hørte i min ungdomstid, og som det er MANGE år siden sist jeg har hørt 😅 Anonymkode: ac607...772 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå