AnonymBruker Skrevet 26. juli #101 Skrevet 26. juli Mannen min, eller eksmannen, blitt det nå, er for tiden på sydentur med ei ny. Det er han som er idioten, helt klart, men jeg kunne nok ønske meg at hele flyet styrter når de skal hjem, ja. Anonymkode: 7a72e...b5f 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #102 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min var utro på jobbreise for et år siden. Vi har det bra, han var i en dyp krise da dette skjedde. Hadde mistet fotfestet totalt. Uansett, jeg er fortsatt så sint på dama han var utro med. En tobarnsmor som viste at han var var gift med to små barn. Blir så skuffet over damer som blir med på utroskap, med så liten moral og integritet. Hvem ønsker å sette andre i en slik krise? Anonymkode: 5bf8d...4ed Hvordan klarte du å tilgi og leve videre med denne mannen som sviktet deg så totalt og på det groveste? Anonymkode: 0d64c...7a4 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #103 Skrevet 26. juli Jeg er helt enig med TS. Jeg hadde aldri med stort aldri rotet med en mann som hadde kone og barn. Sånn type menneske er jeg ikke. Ja mannen har skylden men jeg hadde uansett ikke gjort det. Anonymkode: f9a5e...659 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #104 Skrevet 26. juli Helt ærlig? Fordi man gir f..n i den andre dama. Not my monkey, not my cirkus! Som singel så skal jeg innrømme at jeg ikke gidder å bry meg… Jeg var i et forhold med en i 8 måneder (tidvis er enda, men sjeldent fordi jeg er lei). Jeg er lei av å alltid stå til ansvar for andres oppførsel, så jeg vil ha det gøy den tiden jeg lever og er det match med en opptatt mann så javel. Jeg bryr meg virkelig ikke lenger… Hogg hodet av meg. Jeg leser ikke det likevel, men det er sannheten ut fra hva du spør om «hvordan man kan». JA, jeg er selv offer for utroskap - og det er etter det jeg har begynt å gi f. K40 Anonymkode: 2dbec...2db 2 1
Chantielle Skrevet 27. juli #105 Skrevet 27. juli Ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 27. juli #106 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Helt ærlig? Fordi man gir f..n i den andre dama. Not my monkey, not my cirkus! Som singel så skal jeg innrømme at jeg ikke gidder å bry meg… Jeg var i et forhold med en i 8 måneder (tidvis er enda, men sjeldent fordi jeg er lei). Jeg er lei av å alltid stå til ansvar for andres oppførsel, så jeg vil ha det gøy den tiden jeg lever og er det match med en opptatt mann så javel. Jeg bryr meg virkelig ikke lenger… Hogg hodet av meg. Jeg leser ikke det likevel, men det er sannheten ut fra hva du spør om «hvordan man kan». JA, jeg er selv offer for utroskap - og det er etter det jeg har begynt å gi f. K40 Anonymkode: 2dbec...2db Dette er jo bare trist. Anonymkode: 5bf8d...4ed 1 1
Krist1an Skrevet 27. juli #107 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Han var i en hypomani/ mani og et veldig rart sted. Så han har et medisinsk ``frikort`` til å være utro, ikke verst. Lurer på om dette kommer opp for flere som blir utsatt for utroskap fremover. (Hvorfor var han på jobb/jobbreise i denne tilstanden) Har han nå grønt kort til å ligge med andre, hvilken grunn skal til for at du forlater han, hvor mange ganger skal til... Beklager altså, men finner bare hele greia bare litt for beleilig for at det skal gå i din mann sin favør. Lykke til. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #108 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Mannen min var utro på jobbreise for et år siden. Vi har det bra, han var i en dyp krise da dette skjedde. Hadde mistet fotfestet totalt. Uansett, jeg er fortsatt så sint på dama han var utro med. En tobarnsmor som viste at han var var gift med to små barn. Blir så skuffet over damer som blir med på utroskap, med så liten moral og integritet. Hvem ønsker å sette andre i en slik krise? Anonymkode: 5bf8d...4ed Dessverre vanlig at kvinner er utro. Spesielt med eksotiske menn Anonymkode: 9b289...82f
AnonymBruker Skrevet 27. juli #109 Skrevet 27. juli Krist1an skrev (11 minutter siden): Så han har et medisinsk ``frikort`` til å være utro, ikke verst. Lurer på om dette kommer opp for flere som blir utsatt for utroskap fremover. (Hvorfor var han på jobb/jobbreise i denne tilstanden) Har han nå grønt kort til å ligge med andre, hvilken grunn skal til for at du forlater han, hvor mange ganger skal til... Beklager altså, men finner bare hele greia bare litt for beleilig for at det skal gå i din mann sin favør. Lykke til. Absolutt ikke. Går ikke gjennom dette en gang til. Da er det over. Anonymkode: 5bf8d...4ed
Hundejente Skrevet 27. juli #110 Skrevet 27. juli det finnes menn som er i dyp krise uten å kaste seg etter andre damer. mannen din er idioten her, glem dama. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #111 Skrevet 27. juli Men hvorfor fortalte han det til deg? Kun for å være slem? Han kunne ha holdt det for seg selv og lidd for seg selv Anonymkode: 57423...81d
AnonymBruker Skrevet 27. juli #112 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jada, det vet jeg. Men hvilken kvinne blir med på det? Anonymkode: 5bf8d...4ed Ei som vet hun ikke er ansvarlig for hva mannen velger å gjøre. Anonymkode: eaadb...132 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #113 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor det? Jeg mener begge er like skyldige. Hvor står det at den andre kvinnen var singel? Kvinner kan være minst like innpåslitne som menn. Like mye kvinnen sitt ansvar å holde seg unna gifte menn spør du meg. Mener dere at kvinner er helt forsvarsløse og hjelpeløse individer som ikke har noe de skulle ha sagt i forhold til menn? Han trenger jo ikke ha prøvd seg på henne engang. Kvinne Anonymkode: ee2e3...ff5 Jeg driter i om det er mann eller kvinne. Hvorfor i all verden tar du utgangspunkt i at det bare gjelder damer? Det er ikke noe forskjell mellom kjønn. Og de er ikke hjelpeløse. Men de har ikke ansvar for andres forhold. Anonymkode: 87f5f...aa9
AnonymBruker Skrevet 27. juli #114 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hvorfor fortalte han det til deg? Kun for å være slem? Han kunne ha holdt det for seg selv og lidd for seg selv Anonymkode: 57423...81d Heeeelt enig! Har også sagt at jeg skulle ønske han ikke sa noe til meg. Anonymkode: 5bf8d...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #115 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Selv om jeg synes hun er trist, for det må jeg som bedratt få lov til å føle. Vet jeg jo at det er han sitt ansvar, og hans sitt svik. Jeg trodde også at jeg ikke ville bli sint på henne, men det er det jeg føler. Selv om vi har det bedre nå, og dette var han sitt valg, så var det et elendig valg han anger stort på i ettertid. Og jeg har null respekt for damer som går etter gifte menn, det er trist. De kunne sikkert fått seg bedre ligg, med selvrespekten i inntakt. Anonymkode: 5bf8d...4ed Så du vet at det var hun som gikk etter mannen din? Ikke mannen din som gikk etter henne? Er det det han har fortalt deg? For hans ord er til å stole på? Slik hans handlinger har vist deg at han er å stole på…. 🙄 Anonymkode: eaadb...132 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #116 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg gjør det. Jobber hver dag for å lage gode dager, og ha det bra. Men i dag sank jeg ned til kvinneforum. 🫣 Anonymkode: 5bf8d...4ed Jeg undres på hva mannen din gjør for å lage gode dager, eller om det kun er ditt ansvar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er ikke sur på single kvinner. Men forstår ikke valget noen tar. Anonymkode: 5bf8d...4ed Jeg forstår ikke hvorfor gifte menn velger å gå etter andre kvinner, og langt mindre forstår jeg de kvinnene som velger å bli med denne mannen etterpå… Anonymkode: eaadb...132 2
LillaGorilla<3 Skrevet 27. juli #117 Skrevet 27. juli Krist1an skrev (50 minutter siden): Så han har et medisinsk ``frikort`` til å være utro, ikke verst. Lurer på om dette kommer opp for flere som blir utsatt for utroskap fremover. (Hvorfor var han på jobb/jobbreise i denne tilstanden) Har han nå grønt kort til å ligge med andre, hvilken grunn skal til for at du forlater han, hvor mange ganger skal til... Beklager altså, men finner bare hele greia bare litt for beleilig for at det skal gå i din mann sin favør. Lykke til. Ikke sant? Hva skjer neste gang han har en «manisk periode»? 1
Irak Skrevet 27. juli #118 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så du vet at det var hun som gikk etter mannen din? Ikke mannen din som gikk etter henne? Er det det han har fortalt deg? For hans ord er til å stole på? Slik hans handlinger har vist deg at han er å stole på…. 🙄 Anonymkode: eaadb...132 Spiller det egentlig noen rolle? Var jo han sitt valg til syvende og sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå