AnonymBruker Skrevet 26. juli #81 Skrevet 26. juli Uavhengig av kjønn mener jeg den i et forhold er er den ansvarlige parten. Fra mitt syn utviser likevel den som med viten og vilje ligger med et opptatt menneske elendig oppførsel. Spesielt i tilfeller det er barn i bildet. Skilsmisse og alt det innebærer for er uskyldig individ kan sette dype spor. Og tro det eller ei, jeg anser meg som et ganske liberalt og lite dømmende menneske. Åpne forhold er for eksempel uproblematisk for meg. Men da er det avklart på forhånd. Anonymkode: 0f5e7...fe2 2 1
FrkSolsikke Skrevet 26. juli #82 Skrevet 26. juli Det er vel ikke sikkert at han selv sa at han var gift? Han kan jo sagt han var skilt eller enslig? Du må ikke la han lure deg til å tro at han var uskyldig i dette.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #83 Skrevet 26. juli FrkSolsikke skrev (4 minutter siden): Det er vel ikke sikkert at han selv sa at han var gift? Han kan jo sagt han var skilt eller enslig? Du må ikke la han lure deg til å tro at han var uskyldig i dette. Han er ikke uskyldig i dette! Jeg tror ikke det, og han lurer meg ikke til å tro det. Anonymkode: 5bf8d...4ed 1
Fru Uperfekt Skrevet 26. juli #84 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig har jeg det. Hun tråkket/ lå seg inn i min verden. Tråkket over en grense. Så jo, så klart er jeg sur på henne. Men det er min mann sitt ansvar. Men sur, og synes hun er teit. Det har jeg grunn til. Anonymkode: 5bf8d...4ed Nei du har null grunn, kun din mann sin skyld
Fru Uperfekt Skrevet 26. juli #85 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hvorfor? Hun kunne jo fint ha valgt å ikke ligge med en gift man . Anonymkode: 5bf8d...4ed Sikker på at han sa han var gift? Er uansett kun den som er utro sin skyld 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #86 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du vet ingenting om denne kvinnen var i en krise, hvilke mindreverdighetskomplekser hun slet med, hvilke opplevelser hun har i sin fortid som har gjort henne den hun er, du vet ikke hva hun har gått igjennom eller opplever hver dag. Du vet ikke hvordan din mann kanskje forførte henne, eller lot henne forføre han. Du unnskylder mannen din i aller høyeste grad; "ja, han var utro, men det var fordi *unnskyldning* og *unnskyldning* og han var jo så *unnskyldning* stakkars. Han *unnskyldning* veldig nå og *unnskyldning* selv at han har vært dum...". Anonymkode: 31625...b24 Tenkte jeg også. Den ene gangen i livet jeg var sammen med en gift mann, var jeg temmelig skjør psykisk selv. Innser i ettertid at jeg ubevisst oppsøkte situasjonen fordi jeg ikke egentlig ønsket å være lykkelig, men heller ville ha et forhold som var dømt til å gjøre vondt. Ingen unnskyldning i seg selv, men hvis mannen kan unnskyldes på alle bauger og kanter kan det jo fort være at hun han var utro med har like "gode" (dvs egentlig dårlige, men du skjønner hva jeg mener) grunner. Anonymkode: 497e7...545 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #87 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mannen min var utro på jobbreise for et år siden. Vi har det bra, han var i en dyp krise da dette skjedde. Hadde mistet fotfestet totalt. Uansett, jeg er fortsatt så sint på dama han var utro med. En tobarnsmor som viste at han var var gift med to små barn. Blir så skuffet over damer som blir med på utroskap, med så liten moral og integritet. Hvem ønsker å sette andre i en slik krise? Anonymkode: 5bf8d...4ed Hva hvis elskerinna også var i dyp krise? Det er så tåpelig å skylde på damen mannen valgte å ha sex med, eller mener du han er tilbakestående? Neste gang han skylder på krise og han blir utro, da er det damens skyld igjen? Anonymkode: 6263a...12c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #88 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenkte jeg også. Den ene gangen i livet jeg var sammen med en gift mann, var jeg temmelig skjør psykisk selv. Innser i ettertid at jeg ubevisst oppsøkte situasjonen fordi jeg ikke egentlig ønsket å være lykkelig, men heller ville ha et forhold som var dømt til å gjøre vondt. Ingen unnskyldning i seg selv, men hvis mannen kan unnskyldes på alle bauger og kanter kan det jo fort være at hun han var utro med har like "gode" (dvs egentlig dårlige, men du skjønner hva jeg mener) grunner. Anonymkode: 497e7...545 Jeg unnskylder han ikke, han oppfordre seg overhodet ikke bra. Takk for at du deler, jeg forstår at det er hans ansvar. Og at mennesker i ulike kriser gjør ting de angrer på. ❤️Det er ikke sånn at jeg ønsker den andre kvinnen fælt, jeg ønsker at hun har et flott og nydelig liv. Men det tar ikke bort følelsen av å bli sur. Man blir jo kanskje ekstra preget etter en slik påkjenning at man blir litt moralist for å beskytte seg selv 😅🤷♀️ Anonymkode: 5bf8d...4ed
AnonymBruker Skrevet 26. juli #89 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uavhengig av kjønn mener jeg den i et forhold er er den ansvarlige parten. Fra mitt syn utviser likevel den som med viten og vilje ligger med et opptatt menneske elendig oppførsel. Spesielt i tilfeller det er barn i bildet. Skilsmisse og alt det innebærer for er uskyldig individ kan sette dype spor. Og tro det eller ei, jeg anser meg som et ganske liberalt og lite dømmende menneske. Åpne forhold er for eksempel uproblematisk for meg. Men da er det avklart på forhånd. Anonymkode: 0f5e7...fe2 Enig ❤️ Anonymkode: 5bf8d...4ed
AnonymBruker Skrevet 26. juli #90 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selv om jeg synes hun er trist, for det må jeg som bedratt få lov til å føle. Vet jeg jo at det er han sitt ansvar, og hans sitt svik. Jeg trodde også at jeg ikke ville bli sint på henne, men det er det jeg føler. Selv om vi har det bedre nå, og dette var han sitt valg, så var det et elendig valg han anger stort på i ettertid. Og jeg har null respekt for damer som går etter gifte menn, det er trist. De kunne sikkert fått seg bedre ligg, med selvrespekten i inntakt. Anonymkode: 5bf8d...4ed Er du sikker på hun visste han var gift da? Anonymkode: 6263a...12c
AnonymBruker Skrevet 26. juli #91 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er du sikker på hun visste han var gift da? Anonymkode: 6263a...12c Ja, bilder av de på hennes Instagram med giftering. Anonymkode: 5bf8d...4ed
AnonymBruker Skrevet 26. juli #92 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, bilder av de på hennes Instagram med giftering. Anonymkode: 5bf8d...4ed Så mannen din la til og med ut bilde på instagram? Anonymkode: 6263a...12c
Eneri Skrevet 26. juli #93 Skrevet 26. juli Lane skrev (8 timer siden): Ja er typisk det, og jeg er klar over det. Men allikevel synes jeg det er helt forkastelig å bli med på one night stand med en gift mann. Det er en glede med en dyr pris, hvor mennesker lider i etterkant. Spesielt med en mann som ikke har bakkekontakt. Kanskje hun heller ikke hadde bakkekontakt og var i en dyp krise? Ville du hatt like stor medfølelse for henne som med mannen din hvis visste dette om henne? At utroskap var en måte de begge valgte som en metode for å "håndtere krisen"? Jeg syns det er feil bruk av energi og krefter å rette skyld og hat mot henne. Du har valgt å gå videre sammen med mannen din, og har tillit til hans forklaring om krise osv. (For ordens skyld: jeg klandrer deg ikke for det; om du velger å bli eller gå er det uansett du selv som lever med konsekvensen av valget. Og så lenge det ikke er vold med i bildet så syns jeg ingen andre skal legge seg opp i valget). Gå SKIKKELIG videre nå som du har valgt det, og IKKE drass med deg masse fruktesløs klandring av dama han lå med. 3 1
Rotemor Skrevet 26. juli #94 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jada, det vet jeg. Men hvilken kvinne blir med på det? Anonymkode: 5bf8d...4ed Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg ville aldri bidratt til å ødelegge andres familie.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #95 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så mannen din la til og med ut bilde på instagram? Anonymkode: 6263a...12c Nei, hun han var utro med. Anonymkode: 5bf8d...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #96 Skrevet 26. juli Eneri skrev (6 minutter siden): Kanskje hun heller ikke hadde bakkekontakt og var i en dyp krise? Ville du hatt like stor medfølelse for henne som med mannen din hvis visste dette om henne? At utroskap var en måte de begge valgte som en metode for å "håndtere krisen"? Jeg syns det er feil bruk av energi og krefter å rette skyld og hat mot henne. Du har valgt å gå videre sammen med mannen din, og har tillit til hans forklaring om krise osv. (For ordens skyld: jeg klandrer deg ikke for det; om du velger å bli eller gå er det uansett du selv som lever med konsekvensen av valget. Og så lenge det ikke er vold med i bildet så syns jeg ingen andre skal legge seg opp i valget). Gå SKIKKELIG videre nå som du har valgt det, og IKKE drass med deg masse fruktesløs klandring av dama han lå med. ❤️Takk! Ja skal det. Det har faktisk hjulpet veldig og fått svar fra helt ukjente mennesker angående dette. Gitt meg noen vekkere, både på henne, men også hele situasjonen. Jeg er helt sikker på at om hun hadde kontaktet meg, og sagt at hun var i en krise da dette skjedde, og at hun var lei seg hadde jeg hatt stor medfølelse for henne. Men jeg aner ikke hva hun tenkte, og da lager man seg egne tanker. Anonymkode: 5bf8d...4ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #97 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Typisk kvinner å skylde på den andre kvinnen k43 Anonymkode: 64b10...42a Ja, helt enig. Så klart det var ikke bra at hun hadde sex med din mann, men antagelig vet du ingen ting om henne. Anonymkode: 90433...4a8
Helene1982 Skrevet 26. juli #98 Skrevet 26. juli Jeg er ikke imponert over noen som med viten og vilje har romantiske relasjoner til en person de vet er i et forhold, men som alle andre sier: Det er alltid den som er utro sin skyld - som i dette tilfelle er mannen din. Du har valgt å gå videre, og det er ikke unaturlig for deg å lete etter en å være sint på i en situasjon som denne, og du har lov til å bruke tid på å komme over sviket, selv om dere har valgt å gå videre. Men HAN valgte å være utro med en person uten moral som ikke bryr seg om familien deres. Han var i en krise, men hvordan støtter han deg i krisen du har vært gjennom?
AnonymBruker Skrevet 26. juli #99 Skrevet 26. juli Helene1982 skrev (16 minutter siden): Jeg er ikke imponert over noen som med viten og vilje har romantiske relasjoner til en person de vet er i et forhold, men som alle andre sier: Det er alltid den som er utro sin skyld - som i dette tilfelle er mannen din. Du har valgt å gå videre, og det er ikke unaturlig for deg å lete etter en å være sint på i en situasjon som denne, og du har lov til å bruke tid på å komme over sviket, selv om dere har valgt å gå videre. Men HAN valgte å være utro med en person uten moral som ikke bryr seg om familien deres. Han var i en krise, men hvordan støtter han deg i krisen du har vært gjennom? I starten var han helt krise, også med utgangspunkt i sin egen tilstand. Det var vondt, og jeg måtte bare fungere for meg slik at jeg fikk ivaretatt barna på best mulig måte. Når han landet var han veldig nede. Nå er han til stede for oss, og meg. Vi har snakket mye om dette, og han trøster meg og sier at det må ta den tiden det tar. Samtidig er han dårlig på egne følelser, og har aldri snakket mye om de. Setter pris på hans kjærlighetsspråk som er å gjøre praktiske handlinger. Først da så jeg hvor mye han gjør, og klarte å se han på en annen måte. Det har hjulpet mye. Alt i alt står han stødig ved meg, og tar fult ansvar for sine handlinger. Men det tok tid. Anonymkode: 5bf8d...4ed 1 2
Vera Skrevet 26. juli #100 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har hatt sex med flere gifte menn de senere år. Det er jo ikke jeg som er kjip? Den kjipe er jo mannen som bedrar sin kone. Som singel så ligger jeg med de mennene jeg selv vil. At han er gift må han selv stå inne for, det er ikke mitt ansvar, så lenge en mann er samtykke-kompetent så står han fullt ansvarlig for egne handlinger. For meg så er den beste sexen ofte den uforpliktende sexen med gifte menn som ikke får utløp for det de vil hjemme under dyna med lyset av 😉 Og så slipper jeg å risikere at jeg ikke blir kvitt han etterpå. Mye enklere å ha det gøy uten at det forplikter når de har forpliktelser selv 😉 Det er mannen din som er den kjipe. Ingen er ansvarlig for andres handlinger på noen som helst måte. Anonymkode: 91604...731 bullehurk skrev (8 timer siden): Signeres ! AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg også! Anonymkode: 8e8d8...085 Beklager..men dere er jo like patetiske som mennene dere ligger med 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå