Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (2 minutter siden):

Jeg tviler på at det var kvinnen som "løp etter" mannen din, om han påstår det, så er det nok for å fraskrive seg ansvar.

Hun var singel og hadde ingen å stå til rette for, han var gift og burde holdt seg på matten. Ene og alene hans ansvar. 

Ja, og jeg kverulerer ikke på det, og er ikke uenig. Men allikevel synes jeg det er lavmål å bli med en gift mann. Uansett. 

Anonymkode: 5bf8d...4ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, og jeg kverulerer ikke på det, og er ikke uenig. Men allikevel synes jeg det er lavmål å bli med en gift mann. Uansett. 

Og det forutsetter at mannen din faktisk fortalte at han var gift, det kan du egentlig ikke vite. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (Akkurat nå):

Og det forutsetter at mannen din faktisk fortalte at han var gift, det kan du egentlig ikke vite. 

Det gjorde han. Hun la ut på bilde av de på sin Instagram med hans giftering på 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjorde han. Hun la ut på bilde av de på sin Instagram med hans giftering på 😅

Var det slik du fikk vite om utroskapen? 

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (Akkurat nå):

Var det slik du fikk vite om utroskapen? 

Nei, det så jeg senere når jeg fant ut hvem hun var. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var også utro mot meg for ett års tid siden med en av mine venninner. Jeg har ikke tilgitt han enda, og vi har det ikke særlig bra. Jeg skal gi det litt mer tid for ungene sin del, men jeg har mest lyst å forlate han. Han står ansvarlig ovenfor meg for sine handlinger, og har lovet meg trofasthet. 

Jeg hater også eksvenninna, hun har ikke lovet meg trofasthet, men hallo: hvem gjør noe slikt mot venner? Søppelmennesker begge to... 

Anonymkode: 02ae5...f98

• Liker 3
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var også utro mot meg for ett års tid siden med en av mine venninner. Jeg har ikke tilgitt han enda, og vi har det ikke særlig bra. Jeg skal gi det litt mer tid for ungene sin del, men jeg har mest lyst å forlate han. Han står ansvarlig ovenfor meg for sine handlinger, og har lovet meg trofasthet. 

Jeg hater også eksvenninna, hun har ikke lovet meg trofasthet, men hallo: hvem gjør noe slikt mot venner? Søppelmennesker begge to... 

Så enig, for en bedriten oppførsel og handling. Man ønsker ikke slike mennesker i livet sitt. Jeg sender deg masse støtte, og gode tanker❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Typisk kvinner å skylde på den andre kvinnen

k43

Anonymkode: 64b10...42a

Utelukkende hans ansvar. 

Anonymkode: 6ae25...a72

Hvorfor det? Jeg mener begge er like skyldige.

Hvor står det at den andre kvinnen var singel?

Kvinner kan være minst like innpåslitne som menn. Like mye kvinnen sitt ansvar å holde seg unna gifte menn spør du meg. Mener dere at kvinner er helt forsvarsløse og hjelpeløse individer som ikke har noe de skulle ha sagt i forhold til menn?

Han trenger jo ikke ha prøvd seg på henne engang. 

Kvinne

Anonymkode: ee2e3...ff5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min var utro på jobbreise for et år siden. Vi har det bra, han var i en dyp krise da dette skjedde. Hadde mistet fotfestet totalt. Uansett, jeg er fortsatt så sint på dama han var utro med. En tobarnsmor som viste at han var var gift med to små barn. Blir så skuffet over damer som blir med på utroskap, med så liten moral og integritet. Hvem ønsker å sette andre i en slik krise?

Hvorfor? Det er ikke den andre damen sin feil med mindre din mann ble voldtatt 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg unnskylde ikke han. I det hele tatt, hun kunne godt fått mannen med glede i fjor. Men forstår ikke at folk er så kjipe og blir med på det. 

Du vet ikke hva din mann har foret henne med av info, så uansett hvordan du vrir og vender på det er det Kun Din Mann du kan legge skylden på

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? Det er ikke den andre damen sin feil med mindre din mann ble voldtatt 

Men hvorfor? Hun kunne jo fint ha valgt å ikke ligge med en gift man . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At man gidder knulle andres søppel for moroskyld ja skjønn det den som kan. Æsj vil man ha en utro partner?

Anonymkode: 9d28c...794

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei nei nei, han har måtte stått til ansvar, og jeg vet at han er den ansvarlige. Men, sett fra den andre siden. Jeg hadde selv følt meg dårlig om jeg hadde hatt sex med en gift mann. Men forstår at ikke alle tenker sånn, og uansett hvor sint og sur jeg er på min min, er jeg fremdeles også sur på den andre kvinnen. 

Men du har Null-Nill-Zero-Ling grunn til å være sur på henne 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (2 minutter siden):

Men du har Null-Nill-Zero-Ling grunn til å være sur på henne 

Selvfølgelig har jeg det. Hun tråkket/ lå seg inn i min verden. Tråkket over en grense. Så jo, så klart er jeg sur på henne. Men det er min mann sitt ansvar. Men sur, og synes hun er teit. Det har jeg grunn til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig har jeg det. Hun tråkket/ lå seg inn i min verden. Tråkket over en grense. Så jo, så klart er jeg sur på henne. Men det er min mann sitt ansvar. Men sur, og synes hun er teit. Det har jeg grunn til. 

Hun satte var med på å sette meg i min livs største krise. Sorg, sinne og stress så selvfølgelig er jeg sur på henne. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedratt selv i to forhold og det finnes ingen unnskyldning for partneren som bedrar, hvis han ikke blir mishandlet eller nektet sex.

Jeg er fremdeles forbannet på kvinnen/e som mine ekser var utro med fordi de visste at han var i  forhold, men til syvende og sist er det mannen som er i forhold som bærer hele skyden, og her unnskylder du mannen din!

Å være i en krise er ikke god nok grunn til å være utro.

Jeg fatter ikke at du har klart å tilgi mannen din og ha det godt med han. Hva skjer neste gang det kommer en hump i veien?

Anonymkode: c1fbe...bac

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånne som meg får seg en realitetsorientering?!? Det er ikke svart/hvitt dette her. 

Sånne som nekter å innse fakta om hvem som har sveket og forrådt dem..? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun var singel. Har ikke sagt noe om at hun var gift. Det beste var jo om det aldri hadde skjedd, og det tar tid å bearbeide. Men uansett kommer jeg nok alltid ut fra mitt verdisett synes det er lavmål å gå etter gifte menn. Fordi jeg nå også har kjent på kroppen hvordan det føles, og fordi jeg ikke ville satt et menneske i den situasjonen. 

Det er lavmål og absolutt grunn til å aldri bli venn med et slikt menneske.

Jeg ville heller aldri vært sammen med en utro fyr. Aldri.

Men, det er likevel ikke hun som har gjort deg noe. Og hvilken norsk hun måtte ha, burde være et tema for hennes partner, ikke deg. 

Anonymkode: b60aa...8f5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har blitt bedratt selv i to forhold og det finnes ingen unnskyldning for partneren som bedrar, hvis han ikke blir mishandlet eller nektet sex.

Jeg er fremdeles forbannet på kvinnen/e som mine ekser var utro med fordi de visste at han var i  forhold, men til syvende og sist er det mannen som er i forhold som bærer hele skyden, og her unnskylder du mannen din!

Å være i en krise er ikke god nok grunn til å være utro.

Jeg fatter ikke at du har klart å tilgi mannen din og ha det godt med han. Hva skjer neste gang det kommer en hump i veien?

Anonymkode: c1fbe...bac

Det er ikke god nok unnskyldning. Men jeg velger å gå videre, og la dette være «vår» krise. Tror alle ekteskap har sine kriser, og jeg velger å se på dette som vår. Han var i en hypomani/ mani og et veldig rart sted. Vi elsker hverandre. Det tar den tiden det tar, og jeg må velge å stole på han. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men da var begge to utro mot deg. Begge gikk bak ryggen din og begge var drittsekker mot deg.

Det er stor forskjell..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men hvorfor? Hun kunne jo fint ha valgt å ikke ligge med en gift man . 

Hun var kåt og han var villig og keen. Eller, han overtalte henne på fylla. Eller, kanskje hun helst vil ha ham selv?

Hva har det å si? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...