Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det som er forkastelig er at hun skal stå til ansvar for din manns handlinger. Hva vet du om hun stod i en mye større krise enn ham da det skjedde? Kanskje hun er forelsket og vil ha ham selv?

Det er utelukkende partners ansvar å avvise alle som prøver seg, uavhengig av dagsform, kriser og annet. Klarer partner ikke det, må du enten gå videre eller legge skylden det den hører hjemme. 

Hennes moral og handling er ikke i nærheten av din partners umoralske handling. Det er ikke hun som lovet deg evig troskap,nog det er ikke hun som folket deg i ryggen.

Dessverre er det en mekanisk fra deg, fordi du vet at det å legge skylden det den hører hjemme, ville gjort deg singel. Det ville rokket ved noe du finner trygt og godt og da finner hjernen på alternativer. 

Flaut for deg, må jeg si. 

Finn nå heller en fin fyr som i det minste står for sine feil!

Anonymkode: b60aa...8f5

Nei nei nei, han har måtte stått til ansvar, og jeg vet at han er den ansvarlige. Men, sett fra den andre siden. Jeg hadde selv følt meg dårlig om jeg hadde hatt sex med en gift mann. Men forstår at ikke alle tenker sånn, og uansett hvor sint og sur jeg er på min min, er jeg fremdeles også sur på den andre kvinnen. 

Anonymkode: 5bf8d...4ed

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lane skrev (48 minutter siden):

Ja er typisk det, og jeg er klar over det. Men allikevel synes jeg det er helt forkastelig å bli med på one night stand med en gift mann. Det er en glede med en dyr pris, hvor mennesker lider i etterkant. Spesielt med en mann som ikke har bakkekontakt. 

Tenker at du virker å være uten bakkekontakt selv når du klarer å innbille deg at en fremmed skylder deg, dine følelser og ditt liv mer enn hva din partner gjør.

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner tankegangen til ts, tror jeg. Jeg fatter ikke hvem som hæler å være med på slikt, det er så forkastelig og kvalmende. Samtidig mener jeg det er mannens ansvar, ikke elskerinnens. Men begge parter er dårlige mennesker.

Anonymkode: c0513...8c7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei nei nei, han har måtte stått til ansvar, og jeg vet at han er den ansvarlige. Men, sett fra den andre siden. Jeg hadde selv følt meg dårlig om jeg hadde hatt sex med en gift mann. Men forstår at ikke alle tenker sånn, og uansett hvor sint og sur jeg er på min min, er jeg fremdeles også sur på den andre kvinnen. 

Men hva har det med noe å gjøre hva du ville følt? 

Jeg føler meg dårlig av røyklukt, men det gjør det ikke mindre digg for andre av den grunn.

Du har helt feil fokus. Hun er uvesentlig. Hun kunne vært hvem som helst. Det er ein mann som har forrådt deg. Ene og alene. 

Hvordan lever du med at han går ut og drikker i ettertid?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg unnskylde ikke han. I det hele tatt, hun kunne godt fått mannen med glede i fjor. Men forstår ikke at folk er så kjipe og blir med på det. 

Har hatt sex med flere gifte menn de senere år. Det er jo ikke jeg som er kjip? Den kjipe er jo mannen som bedrar sin kone. Som singel så ligger jeg med de mennene jeg selv vil. At han er gift må han selv stå inne for, det er ikke mitt ansvar, så lenge en mann er samtykke-kompetent så står han fullt ansvarlig for egne handlinger. For meg så er den beste sexen ofte den uforpliktende sexen med gifte menn som ikke får utløp for det de vil hjemme under dyna med lyset av 😉 Og så slipper jeg å risikere at jeg ikke blir kvitt han etterpå. Mye enklere å ha det gøy uten at det forplikter når de har forpliktelser selv 😉

Det er mannen din som er den kjipe. Ingen er ansvarlig for andres handlinger på noen som helst måte. 

Anonymkode: 91604...731

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner tankegangen til ts, tror jeg. Jeg fatter ikke hvem som hæler å være med på slikt, det er så forkastelig og kvalmende. Samtidig mener jeg det er mannens ansvar, ikke elskerinnens. Men begge parter er dårlige mennesker.

Jeg kan heller ikke fatte og begripe at noen vil ta i et menneske i et monogamt forhold. Det frister like mye som å spise bæsj, for å være ærlig. 

Men, det blir likevel feil fokus når det blir "hvordan kan en kvinne gjøre slikt og sånn". 

Jeg ville aldri blitt venn med ei som lå med mannen min, men hun er uvesentlig. Det er en ikkeperson for meg. Og ja, jeg har opplevd det. 

Det var selvfølgelig han sin feil og han ble singel.

Han var forøvrig utro mot alle etter meg også, selvfølgelig.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jada, det vet jeg. Men hvilken kvinne blir med på det? 

Hvem vet, kansje var hun i en støre krise en din man... Det er uansett ikke hun men han som svek deg. Forstår det er en vanskelig situasjon, men skal du komme deg videre må du nok aksetere hva som faktisk skjede først.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hatt sex med flere gifte menn de senere år. Det er jo ikke jeg som er kjip? Den kjipe er jo mannen som bedrar sin kone. Som singel så ligger jeg med de mennene jeg selv vil. At han er gift må han selv stå inne for, det er ikke mitt ansvar, så lenge en mann er samtykke-kompetent så står han fullt ansvarlig for egne handlinger. For meg så er den beste sexen ofte den uforpliktende sexen med gifte menn som ikke får utløp for det de vil hjemme under dyna med lyset av 😉 Og så slipper jeg å risikere at jeg ikke blir kvitt han etterpå. Mye enklere å ha det gøy uten at det forplikter når de har forpliktelser selv 😉

Det er mannen din som er den kjipe. Ingen er ansvarlig for andres handlinger på noen som helst måte. 

Du kunne ikke tenke deg å finne noen i et åpent forhold da? 

• Nyttig 2
Skrevet

Begge hadde sex med en opptatt person. De er akkurat like skyldige.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min var utro på jobbreise for et år siden. Vi har det bra, han var i en dyp krise da dette skjedde. Hadde mistet fotfestet totalt. Uansett, jeg er fortsatt så sint på dama han var utro med. En tobarnsmor som viste at han var var gift med to små barn. Blir så skuffet over damer som blir med på utroskap, med så liten moral og integritet. Hvem ønsker å sette andre i en slik krise?

Det er vel ingen som ønsker å sette noen i krise. Hun ønsket vel å ligge med mannen din som hun fant attraktiv.

Kanskje dette ikke skulle opptages og da hadde det jo ikke blitt noen krise.

Så spørs det hvordan du tar det. Selv fant jeg det best at forholdet ble åpnet da hun var utro fordi jeg var lite attraktiv.

Da visste jeg hva som skjedde og kunne slippe spekulasjon.

Endret av Flintis
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Signeres !

AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (2 minutter siden):

Signeres !

Jeg også!

Anonymkode: 8e8d8...085

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Nei, med masse alkohol så mister man jo fotfeste da. Og siden mannen din klarte å pule ei annen dame, han SOM FAKTISK ER GIFT, så er det vel ikke så rart at damen klarte det?

Snakk om å legge fokuset feil.... du sier at dere har det bra nå. Hele innlegget ditt skriker at du ikke har tilgitt han, og dere har det ikke bra.

Anonymkode: 2aa86...80f

Enig!

«Bitterhet er som å drikke gift og håpe at det vil ta livet av dine fiender.»

Kan også garantere at det var uløste konflikter eller slitasje i ekteskapet i bunn. Utroskap skjer ikke  uten grunn.

For ekte kjærlighet handler ikke bare om lojalitet – den handler om tilstedeværelse, sårbarhet, bekreftelse og kontakt.

Utroskap er ofte siste kapittel i en vond historie – ikke det første.

Hvis du vil forstå, må dere tørre å se hele boka – ikke bare det som sprakk!

Anonymkode: 02484...021

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

En er ikke dårlig menneske av den grunn. En er et menneske som har gjort dårlige valg.

Anonymkode: 02484...021

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann var utro, og ikke et eneste sekund la jeg skylden på eller følte sinne ovenfor dama, som visste at han hadde kone og barn. KUN hans ansvar og kun hans tillitsbrudd ovenfor meg. Det var HAN som skulle være der for meg, ikke hun.. 

Anonymkode: 72641...386

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Min eksmann var utro, og ikke et eneste sekund la jeg skylden på eller følte sinne ovenfor dama, som visste at han hadde kone og barn. KUN hans ansvar og kun hans tillitsbrudd ovenfor meg. Det var HAN som skulle være der for meg, ikke hun.. 

Anonymkode: 72641...386

Og jeg er ikke uenig, tvert i mot. Men til tross for det synes jeg det er trist å se at mange vil ligge med gifte menn. Altså bli med på det destruktive mannen driver med. Det er jobutelukkende destruktivt. Godt ja, og sikkert spennende og morsomt. Men sier mye om det andre menneske som blir med på det, hvertfall når det er barn inne i bilde. 

• Liker 4
Skrevet

Handler om ens verdisett og moral! Kunne aldri ligget med noen andres menn- no way:fy: 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg synes hun er trist, for det må jeg som bedratt få lov til å føle. Vet jeg jo at det er han sitt ansvar, og hans sitt svik. Jeg trodde også at jeg ikke ville bli sint på henne, men det er det jeg føler. Selv om vi har det bedre nå, og dette var han sitt valg, så var det et elendig valg han anger stort på i ettertid. Og jeg har null respekt for damer som går etter gifte menn, det er trist. De kunne sikkert fått seg bedre ligg,  med selvrespekten i inntakt. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt å føle sinne rettet mot den andre kvinnen. Dette er fordi hun ikke er en person du er glad i eller elsker. Hun er lett å hate. 

Mannen din elsker du jo, og er dermed lettere å tilgi.

Denne damen hadde nok ikke så mange tanker for deg. Hun kjente/kjenner ikke deg og dermed ble du nok heller ikke en ekte person for henne på et vis. Bare en hun visste om.

Jeg har selv blitt bedratt og hatet den andre kvinnen som pesten. Jeg tenkte hun var djevelen selv, mens jeg unnskyldte mannen (nå eks) med alt mulig. 

I ettertid ser jeg selvsagt at det var mannen som hadde ansvar for å være trofast mot meg og ikke hun.

Likevel så sier det jo noe om en person som ligger med en som er i et forhold. Man er ikke et godt medmenneske i alle fall. 

Anonymkode: 6d66d...2d1

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Du tilgir mannen din for handlingen, fordi han var i en dyp krise.

Du forstår at han kunne være utro, med alt han hadde å stri med.

Det er faktisk en relativt grei sjanse, såpass at jeg hadde satt noen kroner på det om dette var et veddemål, for at han har delt akkurat det samme med hun han var utro med. Betrodd sine dype kriser til henne.

Så hun gjorde bare nøyaktig det samme som deg - hun forsto at han var utro. 

Dere er med andre ord like. Begge synes det er greit at han ligger med en annen, fordi det er synd på han.

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...