Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var utro på jobbreise for et år siden. Vi har det bra, han var i en dyp krise da dette skjedde. Hadde mistet fotfestet totalt. Uansett, jeg er fortsatt så sint på dama han var utro med. En tobarnsmor som viste at han var var gift med to små barn. Blir så skuffet over damer som blir med på utroskap, med så liten moral og integritet. Hvem ønsker å sette andre i en slik krise?

Anonymkode: 5bf8d...4ed

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk kvinner å skylde på den andre kvinnen

k43

Anonymkode: 64b10...42a

• Liker 25
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Utelukkende hans ansvar. 

Anonymkode: 6ae25...a72

• Liker 24
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Ja er typisk det, og jeg er klar over det. Men allikevel synes jeg det er helt forkastelig å bli med på one night stand med en gift mann. Det er en glede med en dyr pris, hvor mennesker lider i etterkant. Spesielt med en mann som ikke har bakkekontakt. 

Endret av Lane
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem ønsker å sette andre i en slik krise?

Din mann ønsker å sette deg i en slik krise. 

Anonymkode: 8e8d8...085

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
Lane skrev (Akkurat nå):

Ja er typisk det, og jeg er klar over det. Men allikevel synes jeg det er helt forkastelig å bli med på one night stand med en gift mann. Det er en glede med en dyr pris, hvor mennesker lider i etterkant. Spesielt med en mann som ikke har bakkekontakt. 

Dyr pris for deg kanskje, men ingen andre. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada, det vet jeg. Men hvilken kvinne blir med på det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Din mann har alt ansvar for hva han foretok seg. Men mindre han mener det var et overgrep som ble anmeldes? 🤷‍♀️

Single kvinner eller menn har intet ansvar for hva gifte mennesker begir seg utpå.

Anonymkode: 56cce...8a8

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva slags ansvar har hun for det? Det er jo bare tøv. Hun har ansvar for seg og sitt og hadde lyst på mannen din. Det er ikke noe som helst pris for henne å gjøre det.

Det er 110% kun din mann sitt ansvar samme hvor dyp krise han var i. Slutt å unnskyld mannen din med å legge skylda på henne. 

• Liker 15
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg unnskylde ikke han. I det hele tatt, hun kunne godt fått mannen med glede i fjor. Men forstår ikke at folk er så kjipe og blir med på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De kvinnene som bare har lyst der og da? Kommer anpå hvor attraktiv mannen din er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje hun hadde personlig krise selv? Ulykkelig ekteskap? Dette er helt og holdent din manns ansvar. Slutt å unnskylde han og legg sinnet ditt hvor det hører hjemme, på han. 

Anonymkode: 9e068...713

• Liker 19
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du retter kun hatet ditt mot den andre kvinnen, og unnskylder mannen din for alt ansvar. Hva vet vel hun andre om at mannen din var i en krise i livet eller ikke. Selv om man er i kriser eller hva det nå måtte være så slutt og lemp hatet ditt mot henne, som mannen din totalt var uansvarlig i gjernings øyeblikket liksom. Mange som har vært i krise i livet uten ligge med noen andre for det. Slutt og gjør mannen til et uskyldig oppfer og hate henne og mene kvinnen er kun dem uten moral 🤢 det er så dobbeltmoral. Er ikke noe forkjell på og være kvinne eller mann når det kommer til utroskap skal jeg si deg, den ene er ikke bedre en den andre

Anonymkode: 66d8d...dcd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg unnskylde ikke han. I det hele tatt, hun kunne godt fått mannen med glede i fjor. Men forstår ikke at folk er så kjipe og blir med på det. 

Det kan være en gøy opplevelse for en kvinne da. Samme for mannen din. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det virker som du mener mannen din var i en krise i livet stakkar og retter hatet kun mot kvinnen her. Som at kvinner er dem som kun har lav moral fordi dem er kvinner. Menn er vel det samma eller? Manne din dyppet den frivlllg i henne han også, krise eller ei. 

Anonymkode: 66d8d...dcd

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Var sikkert gøy og morsomt, 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, med masse alkohol så mister man jo fotfeste da. Og siden mannen din klarte å pule ei annen dame, han SOM FAKTISK ER GIFT, så er det vel ikke så rart at damen klarte det?

Snakk om å legge fokuset feil.... du sier at dere har det bra nå. Hele innlegget ditt skriker at du ikke har tilgitt han, og dere har det ikke bra.

Anonymkode: 2aa86...80f

• Liker 6
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ganske normalt at man kjenner aggresjon mot den andre og det utelukker ikke at man vet hvor ansvaret hører hjemme. Det er selvsagt din manns ansvar ovenfor deg. Du skriver han var i en dyp krise og det er det mange som er igjennom livet uten at man bedrar partneren sin. Han gikk neppe med et skilt rundt halsen der det sto han var i krise heller. Så oppsummert, helt naturlig du har negative fælelser rettet mot hun andre, men ansvaret er det din mann som bærer. Han visste nok hvor sårende dette var for deg og da er ingen kriser en unnskyldning 

Anonymkode: 4d5e8...fff

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Lane skrev (38 minutter siden):

Det som er forkastelig er at hun skal stå til ansvar for din manns handlinger. Hva vet du om hun stod i en mye større krise enn ham da det skjedde? Kanskje hun er forelsket og vil ha ham selv?

Det er utelukkende partners ansvar å avvise alle som prøver seg, uavhengig av dagsform, kriser og annet. Klarer partner ikke det, må du enten gå videre eller legge skylden det den hører hjemme. 

Hennes moral og handling er ikke i nærheten av din partners umoralske handling. Det er ikke hun som lovet deg evig troskap,nog det er ikke hun som folket deg i ryggen.

Dessverre er det en mekanisk fra deg, fordi du vet at det å legge skylden det den hører hjemme, ville gjort deg singel. Det ville rokket ved noe du finner trygt og godt og da finner hjernen på alternativer. 

Flaut for deg, må jeg si. 

Finn nå heller en fin fyr som i det minste står for sine feil!

Anonymkode: b60aa...8f5

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvilket menneske kan få ereksjon vel vitende om at du er i ferd med å ødelegge en du holder kjær? Mannen din tydeligvis. 

Hvorfor skal du gjøre dette til en kamp mellom kjønn, det kvinner på et eller annet vis skal stå ansvarlig både for egne og andres handlinger?? 

Det er ikke verre for kvinner å ligge med noen, enn menn. Slutt med sånn tull. 

Hvordan kan han gjøre det mot deg? Hun kjenner deg ikke. Hun har aldri gitt deg et løfte. Hun kom ikke hjem til deg og løy etterpå. Hun har ikke gjort deg noe, bare sin egen moral. 

Han derimot har vært slem, egoistisk og satt deg fullstendig til side for å få seg et lite ligg.

Anonymkode: b60aa...8f5

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...