AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Jeg har gått fra å bruke rituals sjampo og balsam. Til å prøve Swartzkopf. Men sliter med ar håret ser fett og livløst ut rett etter vask. Har lyst til å bruke mindre penger på sjampo. Har sånn hårtyper som er tynne tørre hårstrå, men som blir lett fet. Er det noen som har gode erfaringer med billigsjampo og hva funker for dere? Anonymkode: 9e302...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Vasker du håret med shampo i to runder når du dusjer? Anonymkode: ce05a...f83 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Jeg har samme hårtype, og jeg liker Aussie. Og så bruker jeg tørrshampo for å utsette vaskingen en dag. Anonymkode: 130c0...b35 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har samme hårtype, og jeg liker Aussie. Og så bruker jeg tørrshampo for å utsette vaskingen en dag. Anonymkode: 130c0...b35 Hvilken av de? Anonymkode: 9e302...fa1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Aussie er ganske bra. Ikke like bra over tid som frisør-sjampo, men du kan eventuelt bruke Aussie mest og vaske med frisør-sjampo innimellom. Anonymkode: e55f0...371
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Jeg har samme hårtype og er veldig fornøyd med First Price. Anonymkode: 67949...362 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Dove intensive repair 🤩 Sjampo og balsam. Kjøper på Oda eller Rusta. Meny har også fått inn tror jeg. Anonymkode: 13db4...e24 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dove intensive repair 🤩 Sjampo og balsam. Kjøper på Oda eller Rusta. Meny har også fått inn tror jeg. Anonymkode: 13db4...e24 Denne! Utrolig god 😊 Anonymkode: ff0c6...af2
Snabeltann Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli Jeg liker denne føler håret blir skikkelig rent og lukter godt. Har også tynne hårstrå. To ganger shampo og en gang balsam - føles rensende.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli Loreal bond repair. Jeg bruker også dyrere merker, men synes denne er så god at det går fint å bruke den nå og da. Loreal Hyarylon er også veldig god. Mener å ha lest at disse har samme eier, og samme virkestoffer, som noen av de dyrere merkene. Anonymkode: 78df8...999
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli Hvis håret ditt blir sånn, kanskje du reagerer på shampo med silikon i? Jeg gjør det, håret ser fett ut umiddelbart etter vask om jeg bruker silikonshampo mer enn en gang i ny og ne. Anonymkode: 21e41...6e7
AnonymBruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis håret ditt blir sånn, kanskje du reagerer på shampo med silikon i? Jeg gjør det, håret ser fett ut umiddelbart etter vask om jeg bruker silikonshampo mer enn en gang i ny og ne. Anonymkode: 21e41...6e7 Det var nyttig info. Takk🙂 Anonymkode: 9e302...fa1
Daisy-love Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli Define sin Rosa. Den er for slite tupper, men fet hodebunn. Jeg blander balsamen med annen for den er ikke så fuktgivende for tuppene. Gjerne Aussie, eller Inecto kokos fra Normal. Jeg tror Inecto sine vil være for fete for deg da, men de har god pleie og er rimelige. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli Håret mitt liker Sunsilk, kjøper sånne store pumpeflasker på Europris. Har prøvd andre typer, Rituals for eksempel, men med den ble håret mitt veldig fett og tungt. Ender alltid tilbake på Sunsilk, men vet at mange synes det er en drittshampo. Anonymkode: ed9de...241
AnonymBruker Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Håret mitt liker Sunsilk, kjøper sånne store pumpeflasker på Europris. Har prøvd andre typer, Rituals for eksempel, men med den ble håret mitt veldig fett og tungt. Ender alltid tilbake på Sunsilk, men vet at mange synes det er en drittshampo. Anonymkode: ed9de...241 Dette er ikke mine ord, men ordrett hva jeg hadde tenkt å skrive. Ender alltid tilbake til rosa Sunsilk. Den eneste som ikke gjør håret tungt og ekkelt. Billigere er det ikke mulig å gjøre det heller Anonymkode: ebcbe...ca5 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli #20 Skrevet 29. juli Aussie Volume (dyptrensende) Dove Intensive Repair (som noen nevnte her) Head & Shoulders Classic (middels rensende) Anonymkode: ea128...d54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå