AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Hei! Jeg får rett og slett ikke brunfarge på leggene - virker som jeg ikke har nærmest noen pigmenter der? Er litt kjipt, for kvier meg for å gå i shorts eller litt kortere kjoler.. Da jeg var yngre fantes det en bodylotion med litt farge - men finner det ikke lenger. Finnes det fortsatt?? Jeg har ikke lyst til å bruke «vanlig» selvbruning med påføringshanske og at fargen smitter av på klær og sengetøy osv. 😅 Tips? Anonymkode: 2f46f...67b
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli St.tropes og Bondi Sands har tanning lotion. Anonymkode: 4a746...890
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Dove og Dr. Greve har også. Dove fant jeg på Normal. Dr. Greve så jeg bare tilfeldig på nettet. Anonymkode: 2453e...235
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli St.tropes er svaret her også. Og dropper solkrem på leggene. Bare oppå fotbladet. Om du foretrekker lotion så vil jeg anbefale å kjøpe tanning drops og blande inn, for eksempel clarins sine. Anonymkode: c4c8a...a2e
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Ikke dropp solkrem på leggene, men gå for lavere faktor. Leggene er lengst bort fra sola, så man blir fortere brun på øverste halvdel av kroppen. Anonymkode: 4a746...890
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Har brukt Dove tidligere, mener den var ganske ok! Anonymkode: eb1ee...e41
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke dropp solkrem på leggene, men gå for lavere faktor. Leggene er lengst bort fra sola, så man blir fortere brun på øverste halvdel av kroppen. Anonymkode: 4a746...890 Ca 1 meter, av 149 600 000 000 meter? Da tror jeg ikke det gjør så stor forskjell mellom min "ingen solkrem", og din "lavere faktor" 😂 Anonymkode: c4c8a...a2e 6
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Det handler nok ikke om den ene meteren fra sola nei, men vinkelen på strålene som treffer leggen. Med mindre vi ligger flate er som regel leggen loddrett og får relativt lite direkte sol på seg sammenliknet med andre kroppsdeler. Kneet og låret får mye sol når vi sitter, leggen not so much. Det kan hjelpe å sitte med knærne litt trukket opp. Følg med på vinkelen leggen har i forhold til solen og sørg for at solstrålene treffer rett på leggens overflate. Selv bruker jeg Dove fuktighetskrem med farge. Anonymkode: 22625...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Dr Greve selvbrunings lotion har de på Extra Anonymkode: 4fe0e...7d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke dropp solkrem på leggene, men gå for lavere faktor. Leggene er lengst bort fra sola, så man blir fortere brun på øverste halvdel av kroppen. Anonymkode: 4a746...890 Seriøst? Anonymkode: ae11f...04a 1
Stjertmeis Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke dropp solkrem på leggene, men gå for lavere faktor. Leggene er lengst bort fra sola, så man blir fortere brun på øverste halvdel av kroppen. Anonymkode: 4a746...890 Med den logikken kan du legge deg til soling i ei høle eller bunnen av et tomt basseng uten solfaktor 🤦🏼♀️ God dag mann økseskaft.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Jeg får rett og slett ikke brunfarge på leggene - virker som jeg ikke har nærmest noen pigmenter der? Er litt kjipt, for kvier meg for å gå i shorts eller litt kortere kjoler.. Da jeg var yngre fantes det en bodylotion med litt farge - men finner det ikke lenger. Finnes det fortsatt?? Jeg har ikke lyst til å bruke «vanlig» selvbruning med påføringshanske og at fargen smitter av på klær og sengetøy osv. 😅 Tips? Anonymkode: 2f46f...67b Hvis du soler beina like mye som armene, så blir du like brun der. Bare prøv, så ser du. Anonymkode: 57d42...47d 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis du soler beina like mye som armene, så blir du like brun der. Bare prøv, så ser du. Anonymkode: 57d42...47d Jeg blir alltid fortere brun på bena uansett, går tregere for resten av kroppen. Anonymkode: 56266...4c1
Hanne67 Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli Der virker som man blir fortere brun på armene, men det er fordi man går i kortermet/T-skjorte mye oftere. Shorts går man som regel bare i når det er varmt. Ihvertfall er det sånn med meg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke dropp solkrem på leggene, men gå for lavere faktor. Leggene er lengst bort fra sola, så man blir fortere brun på øverste halvdel av kroppen. Anonymkode: 4a746...890 😄 ha ha , så høye mennesker blir fortere brune enn lave? Eller du blir fortere brun om du står på en krakk? Anonymkode: 23c2c...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du soler beina like mye som armene, så blir du like brun der. Bare prøv, så ser du. Anonymkode: 57d42...47d Nei, her må jeg være uenig. Jeg har gått med shorts og unnlatt å smøre meg på leggene i hele sommer - vært masse ute, solt meg og hatt beina på en stol. Det er ikke ANTYDNING til noe farge. Ikke rødt heller, selv om jeg egentlig blir fort solbrent.. TS. Anonymkode: 2f46f...67b
AnonymBruker Skrevet 26. juli #17 Skrevet 26. juli Jeg har lys hud og rødt hår. Får glød, men blir aldri brun. Bruker tandrops fra Clarins eller Rudolf Cares i solkremen hver dag og har en jevn brunfarge pga det. Med noen få tandrops regelmessig slipper du også at det blir ujevnt Anonymkode: 85117...c0b
AnonymBruker Skrevet 26. juli #18 Skrevet 26. juli Jeg har en "annen type" hud på armene og beina og forskjellige steder på kroppen. Kan også bli veldig brun på anklene, men veldig mye tregere brun på leggene. Blir for eksempel også mye lettere brun på magen enn på brystet, selv om magen er sjeldnere i sola. Merkelig. Anonymkode: 1408b...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå