AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Satt inne i campingvognen å overhørt en far. Ganske oppgitt mens datteren spurte om de kunne gjøre noe, nei det kunne de ikke. Nå var det mamma sin tur å gjøre noe, mamma hadde trossalt sovet godt i bilen i hele natt. Du hørte godt at det var en bitter og sur stemme, det var mammas tur, og at hun da ikke gidder var ikke hans problem. Ikke skyv dette over på egne barn, ferie med familie kan være tungt. Men husk nå at de valgte ikke sin mor eller far. Så om mor eller far er late, irritere ikke gidder ting. Så bit nå tenna sammen, og vær en god forelder du da. Kjente jeg ble skikkelig oppgitt da han også snakket så nedlatende om mor til barnet, barnet vinner ingenting på det. Anonymkode: 60fb9...759 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Jeg skjønner ikke at folk orker ferie i campingvogn på campingplass. Sove og leve så tett på hverandre og på naboen. Alle hører hva en sier og gjør, om så det er så snakke litt surt til barnet sitt fordi man er sliten. Anonymkode: 487d5...d62 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2025 den 12.37): Jeg skjønner ikke at folk orker ferie i campingvogn på campingplass. Sove og leve så tett på hverandre og på naboen. Alle hører hva en sier og gjør, om så det er så snakke litt surt til barnet sitt fordi man er sliten. Anonymkode: 487d5...d62 Man kan fint være streng/sur/sliten. Men som foreldre tjener barnet ingenting annet en dårlig følelse av at vi snakke nedlatende om hverandre som foreldre til barnet. Vær litt voksne, og heller ta det en annen plass senere. Det er ikke barnets feil at den har en mor eller far som ikke gidder ting. Barn er lojale uansett, så de får bare en dårlig følelse av at man snakker nedlatende om hverandre. Anonymkode: 60fb9...759 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå