AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:12 #1 Skrevet lørdag kl 10:12 Er det som h&m? Anonymkode: 68f30...df4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:13 #2 Skrevet lørdag kl 10:13 Nei jeg handlet på primark for 10 år siden og har klærne enda, fine er de og, bedre kvalitet enn hm den gang i allefall. Anonymkode: 38714...bac
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:17 #3 Skrevet lørdag kl 10:17 Har ikke noe som tilsvarer i Norge. Prisen er som lager 157 ca, men kvaliteten til Primark er innmari mye bedre Anonymkode: f97db...0c7 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:39 #4 Skrevet lørdag kl 10:39 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har ikke noe som tilsvarer i Norge. Prisen er som lager 157 ca, men kvaliteten til Primark er innmari mye bedre Anonymkode: f97db...0c7 Er lager 157 dyrere eller billigere enn h&m? Anonymkode: 68f30...df4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:05 #5 Skrevet lørdag kl 11:05 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er lager 157 dyrere eller billigere enn h&m? Anonymkode: 68f30...df4 Billigere Anonymkode: f97db...0c7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:09 #6 Skrevet lørdag kl 11:09 Primark er drit, aka temu og shein, bare i butikk. Anonymkode: d604b...69c 3 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:13 #7 Skrevet lørdag kl 11:13 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har ikke noe som tilsvarer i Norge. Prisen er som lager 157 ca, men kvaliteten til Primark er innmari mye bedre Anonymkode: f97db...0c7 Enig. Handlet på primark i 2013 og har fremdeles flere av plaggene. Og de ser fremdeles helt fine ut selv om de brukes jevnlig. Anonymkode: 71988...389 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:16 #8 Skrevet lørdag kl 11:16 Min erfaring er at utvalg og kvalitet kan sammenlignes med Kappahl og Cubus. Prisene også, hvis man korrigerer for generell prisforskjell og forskjell i mva mellom UK og Norge. Anonymkode: 38870...990
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:19 #9 Skrevet lørdag kl 11:19 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Primark er drit, aka temu og shein, bare i butikk. Anonymkode: d604b...69c Feil Anonymkode: 08f61...fd3 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:20 #10 Skrevet lørdag kl 11:20 Bon prix. Cellbes. Anonymkode: af0a2...7c9 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:58 #11 Skrevet lørdag kl 11:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg handlet på primark for 10 år siden og har klærne enda, fine er de og, bedre kvalitet enn hm den gang i allefall. Anonymkode: 38714...bac Det kan nok tenkes du ville fått deg en overraskelse om du handlet der nå. Kvaliteten har kun gått nedover. Spesielt de siste fem åra. Kun polyester og akryl. Du skal lete lenge for å finne noe i bomull. Tidligere kunne man til og med finne ullplagg der. Ujevne sømmer som rakner, plagg som ikke tåler vask, størrelser som ikke stemmer- altså samme plagg, samme størrelse kan skille flere cm, eller samme plagg hvor en S er større enn L. Helt vilkårlig merking. Herreklærne deres har noe høyere kvalitet enn dameklær. Er innom butikken ofte, og de har jo fine ting, men kvaliteten holder ikke. Anonymkode: 40fe0...231 5 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:18 #12 Skrevet lørdag kl 12:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Primark er drit, aka temu og shein, bare i butikk. Anonymkode: d604b...69c Nei virkelig ikke Anonymkode: 9d344...4e9 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:23 #13 Skrevet lørdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kan nok tenkes du ville fått deg en overraskelse om du handlet der nå. Kvaliteten har kun gått nedover. Spesielt de siste fem åra. Kun polyester og akryl. Du skal lete lenge for å finne noe i bomull. Tidligere kunne man til og med finne ullplagg der. Ujevne sømmer som rakner, plagg som ikke tåler vask, størrelser som ikke stemmer- altså samme plagg, samme størrelse kan skille flere cm, eller samme plagg hvor en S er større enn L. Helt vilkårlig merking. Herreklærne deres har noe høyere kvalitet enn dameklær. Er innom butikken ofte, og de har jo fine ting, men kvaliteten holder ikke. Anonymkode: 40fe0...231 Enig, var der i fjor, og nesten alt var plastklær (polyester, akryl), som jeg ikke orker gå i for da svetter jeg ihjel. Og jeg handler gjerne billig, men ikke sånt som det der. Anonymkode: 06631...4f5 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:50 #14 Skrevet lørdag kl 13:50 Primark var fantastisk før - jeg bodde i Skottland i 2007-2009, og har fremdeles noen klær derfra som er i overraskende god stand. Det jeg fant og ikke kjøpte sist jeg var i London derimot.. snakk om å ha tapt seg! Anonymkode: cfc80...6a7 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:55 #15 Skrevet lørdag kl 13:55 Jeg har også inntrykk av at Primark har forverret seg når det kommer til kvalitet. Du kan vel sammenligne litt med HM, Gina Tricot den slags. Bare enda litt mer gigantisk. De er veldig på trendene og kopierer motene. Det er fast fashion. Alle butikkene er bare rot også fordi alle går bananas der, det er så mye greier og så billig. Så kan man finne noe med god kvalitet og noe med ræva kvalitet. Men stort sett så har jeg vært fornød med kvaliteten altså, de har veldig fine jakker for eksempel. Men dritstygge og dårlige sko, i min erfaring. Bra t-skjorter, jeg kjøper egentlig mye basisplagg der, sokker, truser, singlets. Anonymkode: 9116d...c0d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:56 #16 Skrevet lørdag kl 13:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Primark er drit, aka temu og shein, bare i butikk. Anonymkode: d604b...69c Det et bare tull. Enten har kvaliteten forandret seg ekstremt siden jeg var der eller så bare lyver du. Anonymkode: 38714...bac 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:57 #17 Skrevet lørdag kl 13:57 Det er bra nok kvalitet for prisen. Det meste av plaggene ser ut som klær fra kappahl og sparkjøp. Veldig kjerring. Fantastisk om du er 60+ men ikke noe for yngre folk. De har noe basic som minner om h&m og cubus. Jeg kjøper bare siste nevnte. Anonymkode: cbd06...5b3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:00 #18 Skrevet lørdag kl 14:00 Det er også en fantastisk butikk for de som elsker nattklær. De selger 70% nattøy der. Skulle tro britene lever i nattøy. Anonymkode: cbd06...5b3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:02 #19 Skrevet lørdag kl 14:02 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan nok tenkes du ville fått deg en overraskelse om du handlet der nå. Kvaliteten har kun gått nedover. Spesielt de siste fem åra. Kun polyester og akryl. Du skal lete lenge for å finne noe i bomull. Tidligere kunne man til og med finne ullplagg der. Ujevne sømmer som rakner, plagg som ikke tåler vask, størrelser som ikke stemmer- altså samme plagg, samme størrelse kan skille flere cm, eller samme plagg hvor en S er større enn L. Helt vilkårlig merking. Herreklærne deres har noe høyere kvalitet enn dameklær. Er innom butikken ofte, og de har jo fine ting, men kvaliteten holder ikke. Anonymkode: 40fe0...231 Ja, det er vanskelig å finne bomull hos de nå. Har også plagg fra primark som er kjøpt på tidlig 2010-tallet. Sitter faktisk med en overdel fra de nå. Den er kjøpt i 2011. Men nå leter jeg meg ihjel for å finne noe hos de. Mest plastikk å finne dessverre 😔 Anonymkode: 70575...cc4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:03 #20 Skrevet lørdag kl 14:03 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det et bare tull. Enten har kvaliteten forandret seg ekstremt siden jeg var der eller så bare lyver du. Anonymkode: 38714...bac Ikke meg du siterer Men Kvaliteten har rast dem siste 5-10 åra. Så regner med det er mer en 5 år siden du var der sist. Anonymkode: 1efc6...cb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå