AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:56 #1 Skrevet lørdag kl 09:56 Hei, har gått på Melleva fra 16-27 år og byttet til Diza får 2 måneder siden nå, de siste ukene har jeg hatt litt synsforstyrrelser som kommer å går,løs mage og dårlig søvn men nå den siste uken har jeg hatt feberfølelse, hjertebank/svie, svimmel, tisser ekstremt ofte, veldig lite - null energi. Har snakket mye med chatgpt og han mener jeg ikke tåler disse p-pillene at jeg har noe som kalles for hormonkollaps, prøvd å google litt men finner ingen andre som har hatt noe lignende, er dette «normalt» dersom man ikke tåler p-piller? Også hatt sykt ømme bryst siden jeg byttet type, føles ut som jeg er syk/har feber. Har sluttet på de i dag. Anonymkode: 59087...6cd
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:57 #2 Skrevet lørdag kl 09:57 Du burde absolutt snakke med en lege, føler du deg forsatt så dårlig? Anonymkode: 5a3e0...d4e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:05 #3 Skrevet lørdag kl 10:05 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei, har gått på Melleva fra 16-27 år og byttet til Diza får 2 måneder siden nå, de siste ukene har jeg hatt litt synsforstyrrelser som kommer å går,løs mage og dårlig søvn men nå den siste uken har jeg hatt feberfølelse, hjertebank/svie, svimmel, tisser ekstremt ofte, veldig lite - null energi. Har snakket mye med chatgpt og han mener jeg ikke tåler disse p-pillene at jeg har noe som kalles for hormonkollaps, prøvd å google litt men finner ingen andre som har hatt noe lignende, er dette «normalt» dersom man ikke tåler p-piller? Også hatt sykt ømme bryst siden jeg byttet type, føles ut som jeg er syk/har feber. Har sluttet på de i dag. Anonymkode: 59087...6cd Ta en telefon og diskuter med legevakt. Om du skal slutte på pillene eller fortsette over helgen må helsepersonell avgjøre. Du bør og få en rask time hos fastlegen. Å snakke med Chatgpt er ikke fornuftig i slike tilfeller. Anonymkode: 8d350...4fb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:09 #4 Skrevet lørdag kl 10:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta en telefon og diskuter med legevakt. Om du skal slutte på pillene eller fortsette over helgen må helsepersonell avgjøre. Du bør og få en rask time hos fastlegen. Å snakke med Chatgpt er ikke fornuftig i slike tilfeller. Anonymkode: 8d350...4fb Jeg har vært hos lege i går, de sjekket alt og fant ikke ut hva det var. Fikk antibiotika mot UVI og legen sa hun var veldig usikker å tenkte at jeg skulle prøve å gå på kur får å se om det kunne være UVI, men har ikke svie eller noen symptomer på det, tok urinprøve og den var normal. Anonymkode: 59087...6cd
Matas Skrevet lørdag kl 12:26 #5 Skrevet lørdag kl 12:26 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, mod.
Anbefalte innlegg