AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Jeg har møtt en fyr for ei stund siden som jeg nå har fått litt signaler som ikke er helt gode. Jeg kan ikke forklare helt men han forvirrer meg. I en god periode møtes vi og har det veldig fint men så kan det snu brått. Han liker å ha kontroll på meg på et vis. Han har reisejobb og blir alltid vanskelig når han skal ut. Han kan begynne å krangle av ingenting, altså lage storm ut av et vannglass og få meg til å føle meg dårlig. Akkurat som han liker å ødelegge dagene mine og få meg til å føle meg liten. Hvis vi har gjort opp etter en krangel, så kan han plutselig begynne igjen med å skrive " Du var veldig rar i samtalen sist, jeg kommer ikke til å ringe deg igjen, bare så du vet det". Hvis jeg da bare skriver "OK" , så blir han helt fra seg. Så jeg må skrive "Nå stopper du". Hvis jeg begynner å mase på han er det omvendt og han har kontrollen. Opp til flere ganger har han nevnt at han vet alt om meg osv.... Vi dater ikke på nåværende tidspunkt men vi har kontakt. Alt i alt, prøver en narsissist og forvirre og gjør han isåfall dette med vilje? Han har aldri feil. Aldri, kun meg. Er de forelsket i de man liker? Av og til vil han også ha kontroll på når jeg har onanert. Utrolig rart! Må bare forhøre meg hva slags mann dette er? Anonymkode: 6fb18...605
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi dater ikke på nåværende tidspunkt men vi har kontakt. Alt i alt, prøver en narsissist og forvirre og gjør han isåfall dette med vilje? Han har aldri feil. Aldri, kun meg. Er de forelsket i de man liker? Av og til vil han også ha kontroll på når jeg har onanert. Utrolig rart! Må bare forhøre meg hva slags mann dette er? Anonymkode: 6fb18...605 Nå skal du bare roe helt ned og si at dette fungerer ikke og at du ønsker ikke mer konktakt. Dette er ikke bare utrolig rart, dette er faktisk utrolig foruroligende. Hva slags mann dette er? En jeg frykter vil skade deg fælt. Anonymkode: 2a330...7f4 7 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Narsissister elsker kun seg selv, så spørsmålet ditt har ikke noe svar. Løp. Anonymkode: bd689...d46 7 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Giftig er han ihvertfall. Her er det nok bare å kutte kontakten, blokkere om nødvendig, og aldri se seg tilbake igjen. Anonymkode: 2d5a1...6af 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nå skal du bare roe helt ned og si at dette fungerer ikke og at du ønsker ikke mer konktakt. Dette er ikke bare utrolig rart, dette er faktisk utrolig foruroligende. Hva slags mann dette er? En jeg frykter vil skade deg fælt. Anonymkode: 2a330...7f4 Er dette typiske trekk? I det store bildet er det forvirring. Det er jo en jeg liker og ikke vil krangle med men som sagt han lager krangel ut av....ingenting? Anonymkode: 6fb18...605
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Giftig er han ihvertfall. Her er det nok bare å kutte kontakten, blokkere om nødvendig, og aldri se seg tilbake igjen. Anonymkode: 2d5a1...6af Ok. Hva fikk deg til å forstå at han var narsissist i hovedinnlegget? Jeg tar til meg at og skal kutte han ut. Jeg har lenge tenkt å om han kan være narsissist, men idag fremstilles jo de fleste som det. Syntes mange bare bruker ordet. Anonymkode: 6fb18...605
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette typiske trekk? I det store bildet er det forvirring. Det er jo en jeg liker og ikke vil krangle med men som sagt han lager krangel ut av....ingenting? Anonymkode: 6fb18...605 Når jeg leste innlegget ditt så minnet det meg om en eks jeg ikke har tenkt på på mange år. Ja de lager drama og krangler ut av ingenting, når du gjør som de vil så blir det feil, gjør du som du vil blir det også feil, gjør du ingenting er det feil. Med menn som dette følger evig kaos og drama, i mitt tilfelle førte det til ar jeg var så sliten og opptatt med det hele tiden at jeg aldri egentlig rakk å tenke. Tenke over hvem jeg egentlig bodde med. Løp, du liker ikke denne personen. LØP. Min slo meg til slutt og jeg har varige fysiske men etter det. Jeg lover deg at dette kan bare bli verre, mye verre. Hvis du mener dere ikke dater en gang enda, se for deg et forhold med ham Anonymkode: 2a330...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Hva fikk deg til å forstå at han var narsissist i hovedinnlegget? Jeg tar til meg at og skal kutte han ut. Jeg har lenge tenkt å om han kan være narsissist, men idag fremstilles jo de fleste som det. Syntes mange bare bruker ordet. Anonymkode: 6fb18...605 Ingen her kan si hva han er og ikke! Eneste du skal konsentrere deg om er at dette ikke er bra, ikke i det hele tatt! Eneste du skal konsentrere deg om er hvordan det påvirker deg! Er vel samme om fyren er psykopat, narsissist, verdens største rævhøl eller har 5 personlighetsforstyrrelser, mens du er opptatt med å pludre over det så ødelegger han deg Anonymkode: 2a330...7f4 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Klarer ikke helt å se hvorfor noe i hovedinnlegget skulle gjøre han til narsissist. Kanskje han bare blir stresset og distanserer seg når han skal reise da det ikke virker som dere uansett har en overfladisk relasjon? Og du kommuniserer jo ikke så bra du heller ned ditt ok når han utrykker utrygghet. Du kunne jo spurt han hva han siktet til og følte på f.eks. Anonymkode: cd226...81b
AnonymBruker Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når jeg leste innlegget ditt så minnet det meg om en eks jeg ikke har tenkt på på mange år. Ja de lager drama og krangler ut av ingenting, når du gjør som de vil så blir det feil, gjør du som du vil blir det også feil, gjør du ingenting er det feil. Med menn som dette følger evig kaos og drama, i mitt tilfelle førte det til ar jeg var så sliten og opptatt med det hele tiden at jeg aldri egentlig rakk å tenke. Tenke over hvem jeg egentlig bodde med. Løp, du liker ikke denne personen. LØP. Min slo meg til slutt og jeg har varige fysiske men etter det. Jeg lover deg at dette kan bare bli verre, mye verre. Hvis du mener dere ikke dater en gang enda, se for deg et forhold med ham Anonymkode: 2a330...7f4 Høres veldig likt ut. Jeg begynte ferien min for 3 uker siden OG da skulle ha skape problemer som egentlig ikke eksisterte. Han dro frem at han og eksen hans nå har begynt å få en god tone igjen og det rett etter vi hadde hatt sex. Enden på visen og karma vil jeg kalle, så traff jeg en veldig godt bekjent av denne eksen og de hadde overhodet ikke noe på gang. Han prøver å gjøre meg sjalu. Forrige uke spurte han om jeg hadde onanert kg hva jeg tenkte på, altså? Hva har han med mitt privatliv å gjøre. Vi har ikke opptakt akkurat nå men er bare greit å vite. Ti du under; nei spiller ingen rolle hvilken diagnose han har. Han har ikke vist trekk til fysisk mishandling men han har et salig temperament. Anonymkode: 6fb18...605
AnonymBruker Skrevet 26. juli #11 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres veldig likt ut. Jeg begynte ferien min for 3 uker siden OG da skulle ha skape problemer som egentlig ikke eksisterte. Han dro frem at han og eksen hans nå har begynt å få en god tone igjen og det rett etter vi hadde hatt sex. Enden på visen og karma vil jeg kalle, så traff jeg en veldig godt bekjent av denne eksen og de hadde overhodet ikke noe på gang. Han prøver å gjøre meg sjalu. Forrige uke spurte han om jeg hadde onanert kg hva jeg tenkte på, altså? Hva har han med mitt privatliv å gjøre. Vi har ikke opptakt akkurat nå men er bare greit å vite. Ti du under; nei spiller ingen rolle hvilken diagnose han har. Han har ikke vist trekk til fysisk mishandling men han har et salig temperament. Anonymkode: 6fb18...605 Jeg er samme person som skrev begge innleggene, han har ikke vist tegn på fysisk mishandling nei, men så hverken dater dere eller er sammen, dette er uansett over streken oppførsel på alle nivåer, men det at han føler så hjemme at han kan vise de sidene av seg allerede nå, ekstremt dramatisk og kontrollerende, kan du bare tenke deg hvordan det hadde blitt om dere bodde sammen feks Ikke gå videre med dette, blokker ham, ellers er jeg redd du kan ende som en i statistikken om vold i nære relasjoner Anonymkode: 2a330...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klarer ikke helt å se hvorfor noe i hovedinnlegget skulle gjøre han til narsissist. Kanskje han bare blir stresset og distanserer seg når han skal reise da det ikke virker som dere uansett har en overfladisk relasjon? Og du kommuniserer jo ikke så bra du heller ned ditt ok når han utrykker utrygghet. Du kunne jo spurt han hva han siktet til og følte på f.eks. Anonymkode: cd226...81b Ja kan hende. Mulig han innerst inne er forelsket i meg, vi hadde et oppgjør for i stund siden da jeg ble sammen med en annen en. Han ble så skuffet og sur, drar gjerne frem det idag også. Han sier mange ganger selv at ikke vi kan være sammen fordi han ikke stoler på meg, men hvorfor orker han å holde kontakten da? Han er veldig selvgod, veldig høy selvtillit men trenger klart ikke være psykostisk av den grunn. Han har også nettopp spurt om jeg er avhengig av han, og når jeg sier nei så blir han vanskelig. Han vil kanskje jeg skal være avhengig siden han spør men han sa samtidig at jeg IKKE måtte være avhengig av han. For da ville han følt seg kvalt. Forvirrer meg helt Anonymkode: 6fb18...605
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja kan hende. Mulig han innerst inne er forelsket i meg, vi hadde et oppgjør for i stund siden da jeg ble sammen med en annen en. Han ble så skuffet og sur, drar gjerne frem det idag også. Han sier mange ganger selv at ikke vi kan være sammen fordi han ikke stoler på meg, men hvorfor orker han å holde kontakten da? Han er veldig selvgod, veldig høy selvtillit men trenger klart ikke være psykostisk av den grunn. Han har også nettopp spurt om jeg er avhengig av han, og når jeg sier nei så blir han vanskelig. Han vil kanskje jeg skal være avhengig siden han spør men han sa samtidig at jeg IKKE måtte være avhengig av han. For da ville han følt seg kvalt. Forvirrer meg helt Anonymkode: 6fb18...605 Du skjønner at dette ikke er friskt ikke sant? Anonymkode: 2a330...7f4 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #14 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er samme person som skrev begge innleggene, han har ikke vist tegn på fysisk mishandling nei, men så hverken dater dere eller er sammen, dette er uansett over streken oppførsel på alle nivåer, men det at han føler så hjemme at han kan vise de sidene av seg allerede nå, ekstremt dramatisk og kontrollerende, kan du bare tenke deg hvordan det hadde blitt om dere bodde sammen feks Ikke gå videre med dette, blokker ham, ellers er jeg redd du kan ende som en i statistikken om vold i nære relasjoner Anonymkode: 2a330...7f4 Går aldri inn i et forhold med han. Tror du han er i stand til å kan drepe? Anonymkode: 6fb18...605
AnonymBruker Skrevet 26. juli #15 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skjønner at dette ikke er friskt ikke sant? Anonymkode: 2a330...7f4 Ja selfølgelig 😨 Anonymkode: 6fb18...605 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #16 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går aldri inn i et forhold med han. Tror du han er i stand til å kan drepe? Anonymkode: 6fb18...605 Saken er at du trenger ikke å være i er forhold med ham for at han skal kunne skade deg. Han har allerede gått over mange grenser med deg. Ser du hvor skadelig det er å ha kontakt bare? Dere er allerede i e makt relasjon og han prøver hardt å styre deg. Anonymkode: 2a330...7f4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #17 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja selfølgelig 😨 Anonymkode: 6fb18...605 Og like vel så fortsetter du på samme spor, gang etter gang. Hvorfor? Anonymkode: 2c8db...193 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #19 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja kan hende. Mulig han innerst inne er forelsket i meg, vi hadde et oppgjør for i stund siden da jeg ble sammen med en annen en. Han ble så skuffet og sur, drar gjerne frem det idag også. Han sier mange ganger selv at ikke vi kan være sammen fordi han ikke stoler på meg, men hvorfor orker han å holde kontakten da? Han er veldig selvgod, veldig høy selvtillit men trenger klart ikke være psykostisk av den grunn. Han har også nettopp spurt om jeg er avhengig av han, og når jeg sier nei så blir han vanskelig. Han vil kanskje jeg skal være avhengig siden han spør men han sa samtidig at jeg IKKE måtte være avhengig av han. For da ville han følt seg kvalt. Forvirrer meg helt Anonymkode: 6fb18...605 Synes han høres ut som en narsisist jeg. Han høres iallefall ikke frisk ut. Han vil nok at du skal bli avhengig av han, for da kan han styre deg enda mer. Så prøver han å si at om du blir avhengig så føler han seg kvalt, det sier han for å ikke avsløre seg... det er det samme hva som feiler han, du må holde deg unna uansett. Han er ikke frisk nok til å være i en relasjon Anonymkode: e21fd...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #20 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har møtt en fyr for ei stund siden som jeg nå har fått litt signaler som ikke er helt gode. Jeg kan ikke forklare helt men han forvirrer meg. I en god periode møtes vi og har det veldig fint men så kan det snu brått. Han liker å ha kontroll på meg på et vis. Han har reisejobb og blir alltid vanskelig når han skal ut. Han kan begynne å krangle av ingenting, altså lage storm ut av et vannglass og få meg til å føle meg dårlig. Akkurat som han liker å ødelegge dagene mine og få meg til å føle meg liten. Hvis vi har gjort opp etter en krangel, så kan han plutselig begynne igjen med å skrive " Du var veldig rar i samtalen sist, jeg kommer ikke til å ringe deg igjen, bare så du vet det". Hvis jeg da bare skriver "OK" , så blir han helt fra seg. Så jeg må skrive "Nå stopper du". Hvis jeg begynner å mase på han er det omvendt og han har kontrollen. Opp til flere ganger har han nevnt at han vet alt om meg osv.... Vi dater ikke på nåværende tidspunkt men vi har kontakt. Alt i alt, prøver en narsissist og forvirre og gjør han isåfall dette med vilje? Han har aldri feil. Aldri, kun meg. Er de forelsket i de man liker? Av og til vil han også ha kontroll på når jeg har onanert. Utrolig rart! Må bare forhøre meg hva slags mann dette er? Anonymkode: 6fb18...605 Oisann, for en fyr!! Du har virkelig skutt gullfuglen. Skynd deg å få et par barn med ham. Anonymkode: a7ae0...5b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå